nejen VALENTÝNSKÉ učení 2. třída

Kategorie:
Počet stran:
22
Velikost: 4.47 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 3. 2022
Sdílet:

MATEMATIKA

MEDVÍDEK

LÁSKA V HMYZÍM SVĚTĚ

ZAMILOVANÝ PES – POČÍTÁNÍ SE ZÁVORKAMI

 

MATEMATICKÁ ROZCVIČKA

SÁČEK NA SLADKOSTI

Děti si chodí pro nakopírované ,,bonbóny“

Píší a počítají příklady do připraveného sáčku.

Sáček vystřihnou, vykreslí a mezi části nalepí

 složený papír na harmoniku.

ČJ – SRDÍČKOVÁ KVĚTINA

Děti doplní vynechaná písmena a vykreslí části podle zadání

(třídí podle slovních druhů)

ŠNEK – BĚHACÍ DIKTÁT / BĚHACÍ PSANÍ

Učitel rozmístí po třídě malá srdíčka s textem (zvyky na svatého Valentýna). Doporučuji třeba nakopírovat na barevný papír. Děti chodí k srdíčkům si přečíst text a zapamatovat si ho. V lavici jej přepisují psacím písmem do velkého srdce šneka. Nebo si texty mohou ve dvojicích vzájemně diktovat…

Učitel může sám zvolit kolik srdíček mají děti přepisovat.  Velké srdce pak nalepí ke šnekovi.

Sladkosti – doplňujeme i/í – y/ý – třídíme ve dvojicích do připravených dóz

Děti mohou se slovy v bonbónech vymýšlet věty a psát je nahoru….

Záložka s pranostikou – děti přepíší pranostiku psacím písmem. Do srdíčka mohou nakreslit nebo napsat něco ,,pěkného“ a záložku darovat z lásky třeba rodičům, babičkám,…

 

Srdíčkovník svatého Valentýna – čtení s porozuměním

Děti si vykreslí srdíčka, složí na půl a nalepí na připravený srdíčkovník pouze za jednu polovinu srdce. Přečtou si text o svatém Valentýnovi v květináči a odpovídají na věty v srdíčkách. Ty zapisují do ,,vnitřní“ části srdce. Ke slovu LÁSKA píší cokoliv, co je k tomuto slovu napadne. Nakonec přilepí část květináče k srdíčkovníku – do  ,,plastického“ tvaru.

Poštovní schránka, psaníčko.

Děti doplní u/ú/ů a přepíší slova, která jsou v pravém rámečku do správných obálek.

Vystřihnou si nakopírovanou obálku (nejlépe na barevném papíru) a složí ,,obálku“.

Vystřihnou si psaníčka a z druhé strany píší celou větou odpovědi. Psaníčka vloží do obálky a obálku mohou vzít buď rodičům nebo ji můžeme přilepit k poštovní schránce.

K poštovní schránce se hodí naučit se písničku ,,JEDE, JEDE, POŠTOVSKÝ PANÁČEK. – PL – osvojení si slov písně…

Po osvojení si slov můžeme zpívat písničku a přitom může jeden ,,zvolený“ pošťák rozdávat – doručovat dětem např. PL nebo obálku, ve které mohou být různé úkoly pro děti, otázky,….

Materiál i obrázky jsou moje autorské.

154236
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje 8 barevných obláčků s třídními pravidly připravených pro tisk A4 + 2 prázdné pro připsání dalších
35.00 Kč
293232
Matematika
3., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Materiál obsahuje 28 kartiček s ,,ŘETÍZKY " zaměřené na sčítání a odčítání do 1000 s přechodem přes základ deset. Dále
38.00 Kč
243231
Český jazyk
2., 3., 4., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Třídíme slova do jednotlivých domečků. Kreslíme, vymýšlíme slova do okének,. Materiál obsahuje barevné domečky a slova k
34.98 Kč
266446
Český jazyk - gramatika
2., 3., 4., 5., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Třídění lístků podle slovních druhů. Doporučuji vytisknout, zalaminovat a podlepit suchým zipem. PL podstatná jména
58.00 Kč
nejen VALENTÝNSKÉ učení 2. třída nejen VALENTÝNSKÉ učení 2. třída
MATEMATIKAMEDVÍDEKLÁSKA V HMYZÍM SVĚTĚZAMILOVANÝ PES – POČÍTÁNÍ SE ZÁVORKAMI MATEMATICKÁ ROZCVIČKASÁČEK NA SLADKOSTIDěti si chodí pro nakopírované ,,bonbóny“ Píší a počítají příklady do připraveného sáčku.Sáček vystřihnou, vykreslí a mezi části nalepí složený papír na harmoniku.ČJ – SRDÍČKOVÁ KVĚTINADěti doplní vynechaná písmena a vykreslí části podle zadání(třídí podle slovních druhů)ŠNEK – BĚHACÍ DIKTÁT / BĚHACÍ PSANÍUčitel rozmístí po třídě malá srdíčka s textem (zvyky na svatého Valentýna). Doporučuji třeba nakopírovat na barevný papír. Děti chodí k srdíčkům si přečíst text a zapamatovat si ho. V lavici jej přepisují psacím písmem do velkého srdce šneka. Nebo si texty mohou ve dvojicích vzájemně diktovat…Učitel může sám zvolit kolik srdíček mají děti přepisovat.  Velké srdce pak nalepí ke šnekovi.Sladkosti – doplňujeme i/í – y/ý – třídíme ve dvojicích do připravených dózDěti mohou se slovy v bonbónech vymýšlet věty a psát je nahoru….Záložka s pranostikou – děti přepíší pranostiku psacím písmem. Do srdíčka mohou nakreslit nebo napsat něco ,,pěkného“ a záložku darovat z lásky třeba rodičům, babičkám,… Srdíčkovník svatého Valentýna – čtení s porozuměnímDěti si vykreslí srdíčka, složí na půl a nalepí na připravený srdíčkovník pouze za jednu polovinu srdce. Přečtou si text o svatém Valentýnovi v květináči a odpovídají na věty v srdíčkách. Ty zapisují do ,,vnitřní“ části srdce. Ke slovu LÁSKA píší cokoliv, co je k tomuto slovu napadne. Nakonec přilepí část květináče k srdíčkovníku – do  ,,plastického“ tvaru.Poštovní schránka, psaníčko.Děti doplní u/ú/ů a přepíší slova, která jsou v pravém rámečku do správných obálek. Vystřihnou si nakopírovanou obálku (nejlépe na barevném papíru) a složí ,,obálku“.Vystřihnou si psaníčka a z druhé strany píší celou větou odpovědi. Psaníčka vloží do obálky a obálku mohou vzít buď rodičům nebo ji můžeme přilepit k poštovní schránce. K poštovní schránce se hodí naučit se písničku ,,JEDE, JEDE, POŠTOVSKÝ PANÁČEK. – PL – osvojení si slov písně…Po osvojení si slov můžeme zpívat písničku a přitom může jeden ,,zvolený“ pošťák rozdávat – doručovat dětem např. PL nebo obálku, ve které mohou být různé úkoly pro děti, otázky,….Materiál i obrázky jsou moje autorské.
UUCZ-107645
Český jazyk>Matematika>Pracovní listy>2.>Speciální pedagogika>💌 Valentýn
49.00