Vážené paní učitelky a kolegové,
připravila jsem na konec školního roku pár pracovních listů vhodných jako písemné práce k hodnocení.
V souboru naleznete 3 varianty - možné pro skupiny - A, B, C.
Mnoho z nás máme ve třídním kolektivu také děti se speciálními potřebami různého stupně. Čtvrtá varianta je tam tedy i pro ně.
Test jazykový, gramatický - souhrn učiva celého 3. ročníku
Test čtení s porozuměním - text + otázky k textu (opět varianty pro děti bez i s SPU)
Příběh vypráví o holčičce Rozárce, která se ztratila na školním výletě v zoo. Vše dobře dopadne. Děti si text nejprve přečtou a pak vypracují odpovědi na otázky, vyhledávají v textu a barevně podtrhávají podle zadání.
Soubor obsahuje také pochvalný list, obrázek zoo a opice, který si děti mohou vybarvit. Můžete také tímto listem zabavit rychlejší děti, které budou se svou prací hotovy dříve než ostatní.
Testy si rozložíme do hodiny českého jazyka a hodiny literatury.
Pokud byste test nechtěli s dětmi psát v kuse, můžete volit variantu - 1 hodina/ 1 stránka A4.
Věřím, že se našim žákům povede vypracovat všechna cvičení co nejlépe a budou mít radost jen ze samých pěkných známek.
Podívejte se také na mé další materiály. Vytvořila jsem jich zatím hlavně pro 1. a 2. třídu už přes 200 a stále tvořím, protože mě to moc baví a hlavně - tvořím primárně pro třídu, kterou zrovna učím a všechny materiály tedy ověřuji v praxi.
Mějte pěkné dny
L. Sudová