Pohádka Princezna na hrášku s Bee-Botem

Počet stran:
30
Velikost: 4.2 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 1. 2023
Sdílet:

Materiál je určen k vyprávění pomocí obrázkové osnovy, čtení s porozuměním, zrakové percepci a logickému myšlení. Paní učitelka nebo jednotliví žáci čtou pohádku. Během vyprávění děti posouvají Bee-Bota na správnou pozici. Místo, kde se má Bee-Bot právě vyskytovat je očíslován u kartiček a vychází také ze samotného příběhu. Po naprogramování pohádky je pro starší děti připraven oboustranný pracovní list ke čtení s porozuměním a pro mladší děti jsou k dispozici tři omalovánky, kartičky k programování a stínové pexeso. U karet k programování je vždy uvedeno výchozí a cílové místo, kam mají děti Bee-Bota dopravit. Zrakovou percepci si pak děti procvičují tak, že si musí všímat drobných rozdílů na obrázcích. 

Celý soubor obsahuje  a) Mírně upravenou pohádku Princezna na hrášku od Hanse Christiana Andersena

                                     b) 24 karet s obrázky provázejícími pohádku

                                     c) Oboustranný pracovní list pro čtení s porozuměním + řešení pracovního listu

                                     c) 3 omalovánky na motivy pohádky

                                     d) 45 kartiček určených k programování od zadaného obrázku k cílovému

                                     e) Stínové pexeso na motivy pohádky

Další produkty od autora Mgr. Julie Kadlecová

457445
Český jazyk
1.
Didaktické hry
Materiál je dalším pokračováním k 1. dílu běhacího čtení a je určen k procvičení prvního čtení s porozuměním, pozornosti
40.00 Kč
289938
Přírodověda
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Materiál slouží k procvičování znalostí o třídění odpadu, logického myšlení a prostorové orientace s tematikou hodící se
40.00 Kč
261388
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., Speciální pedagogika
Pexeso
Materiál slouží především k seznámení a následnému opakování hodin, a to zejména pojmů čtvrt, půl, třičtvrtě a celá
40.00 Kč
318816
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál slouží k hravému procvičení násobilky 0 – 5 pro žáky 2. ročníku na konci školního roku nebo pro žáky 3. ročníku
40.00 Kč
Pohádka Princezna na hrášku s Bee-Botem Pohádka Princezna na hrášku s Bee-Botem
Materiál je určen k vyprávění pomocí obrázkové osnovy, čtení s porozuměním, zrakové percepci a logickému myšlení. Paní učitelka nebo jednotliví žáci čtou pohádku. Během vyprávění děti posouvají Bee-Bota na správnou pozici. Místo, kde se má Bee-Bot právě vyskytovat je očíslován u kartiček a vychází také ze samotného příběhu. Po naprogramování pohádky je pro starší děti připraven oboustranný pracovní list ke čtení s porozuměním a pro mladší děti jsou k dispozici tři omalovánky, kartičky k programování a stínové pexeso. U karet k programování je vždy uvedeno výchozí a cílové místo, kam mají děti Bee-Bota dopravit. Zrakovou percepci si pak děti procvičují tak, že si musí všímat drobných rozdílů na obrázcích.  Celý soubor obsahuje  a) Mírně upravenou pohádku Princezna na hrášku od Hanse Christiana Andersena                                      b) 24 karet s obrázky provázejícími pohádku                                      c) Oboustranný pracovní list pro čtení s porozuměním + řešení pracovního listu                                      c) 3 omalovánky na motivy pohádky                                      d) 45 kartiček určených k programování od zadaného obrázku k cílovému                                      e) Stínové pexeso na motivy pohádky
UUCZ-249757
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Český jazyk - sloh>Postřehovky>Skládačky>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>Speciální pedagogika>🧚 Pohádky>🤖 Programování
60.00