Původ rčení

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
15
Velikost: 900.61 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Dvě sady materiálu.

Na prvním PL je přiřazování vlastností (Nikoho nenechá na holičkách - spolehlivý)

Na druhém žáci odhadují význam a původ rčení. Po odhadu si každý vylosuje kartičku s odůvodněním jednoho příkladu. Žáci chodí po třídě a zjišťují informace od svých spolužáků.

To samé obsahuje druhá sada kartiček. Ve druhé sadě je více kartiček, děti zapisují také ty významy, které je zaujaly a nejsou v tabulce.

Navíc dva texty a tabulka s přiřazováním.

Materiál je pro žáky zábavný, tipují, komunikují spolu, dozvídají se nové informace a příběhy.

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla

Další produkty od autora Eva Šidelková

854889
Český jazyk - psaní
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Vypravování je oblíbený útvar žáků, ale má svá úskalí. Někteří žáci nevědí, o čem psát, přemýšlení nad tématem jim
35.00 Kč
82349
Český jazyk
6., 7.
Přípravy hodiny/lekce
Žáci hledají informaci v textu, mluví, učí se gramatický jev. Materiál se váže k látce probírané v mluvnici nejčastěji
30.00 Kč
727894
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
104 kartiček - na každé je věta, ve které je vyznačený větný člen, který má žák určit. Žáci udělají menší skupinku
38.00 Kč
93584
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Souboj týmů na téma slovní druhy. Žáci mezi sebou soutěží, pracují s texty, s hrami v PowerPointu apod. Celkem mají 8
50.00 Kč
Původ rčení Původ rčení
Dvě sady materiálu. Na prvním PL je přiřazování vlastností (Nikoho nenechá na holičkách - spolehlivý) Na druhém žáci odhadují význam a původ rčení. Po odhadu si každý vylosuje kartičku s odůvodněním jednoho příkladu. Žáci chodí po třídě a zjišťují informace od svých spolužáků. To samé obsahuje druhá sada kartiček. Ve druhé sadě je více kartiček, děti zapisují také ty významy, které je zaujaly a nejsou v tabulce. Navíc dva texty a tabulka s přiřazováním. Materiál je pro žáky zábavný, tipují, komunikují spolu, dozvídají se nové informace a příběhy.Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla
UUCZ-177420
Český jazyk>Pracovní listy>5.>ZŠ – 2. STUPEŇ
48.00