Šestiúhelníky-vzory podstatných jmen

Kategorie:
Počet stran:
16
Velikost: 622.53 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Šestiúhelníky - vzory podstatných jmen

Nestárnoucí klasika, která vám udělá službu napříč ročníky. Manipulační aktivity jsou vhodné jak pro skupinovou, tak individuální činnost, žáci si s ní upevňují znalost učiva přes více smyslových kanálů a to je to, co činí celý proces efektivnější a zábavnější. 

Materiál obsahuje:

  •  14 vzorů podstatných jmen
  • šest podstatných jmen ke každému vzoru
  • prázdné šestiúhelníky pro další využití
  • podrobný popis, jak s materiálem pracovat
  • nápady na využití ve výuce od vyvození nové látky, procvičování ve skupinách, dvojicích i individuálně po dlouhodobou kolektivní práci během celého školního roku

Příklady námětů na využití:

Ve skupině:

-          Jeden žák vytvoří řadu tří až šesti podstatných jmen, kde jedno slovo bude jiného vzoru, než ostatní. Odhalí skupina Černého Petra?

-          Slova rozmístěte po třídě. Každá skupina si vylosuje dva/tři vzory, ke kterému bude hledat slova. Jakmile shromáždí všechny, skupiny se protočí a provedou vzájemnou kontrolu.

Společně:

-          Divoká jízda: Rozmístěte na koberec vzory a na druhou stranu třídy slova. Žáci se snaží v co nejkratší době přiřadit všechna slova ke správným vzorům. Mohou si rozdělit práci, někdo může například nosit, někdo kontrolovat a někdo přiřazovat. V takovém případě bude dobré, pokud se v půlce hry role vymění. 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Rozvíjí klíčové kompetence: kompetence k učení a řešení problémů. Žáci se učí spolupráci, hledání více řešení, analýze a syntéze. 

Další produkty od autora Vačice z lavice

335997
Matematika
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Parádní materiál nejen pro učitele, ale také pro rodiče malých školáků, kteří chtějí s dětmi procvičovat hravým způsobem
25.00 Kč
307850
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Blíží se konec školního roku , co takhle utužit kolektiv před prázdninami a užít si společně spousty zábavy? Bojovka
60.00 Kč
506269
Český jazyk
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Domečkové procvičování potěší všechny učitele druhých i třetích tříd. Dá se hrát jako běhačka i tichá aktivita do
48.00 Kč
540360
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Písmenkové skládačky jsou vhodné pro všechny zvědavé předškoláky a žáky první (či druhé) třídy, kteří si chtějí hrát s
25.00 Kč
Šestiúhelníky-vzory podstatných jmen Šestiúhelníky-vzory podstatných jmen
Šestiúhelníky - vzory podstatných jmen Nestárnoucí klasika, která vám udělá službu napříč ročníky. Manipulační aktivity jsou vhodné jak pro skupinovou, tak individuální činnost, žáci si s ní upevňují znalost učiva přes více smyslových kanálů a to je to, co činí celý proces efektivnější a zábavnější.  Materiál obsahuje:  14 vzorů podstatných jmen šest podstatných jmen ke každému vzoru prázdné šestiúhelníky pro další využití podrobný popis, jak s materiálem pracovat nápady na využití ve výuce od vyvození nové látky, procvičování ve skupinách, dvojicích i individuálně po dlouhodobou kolektivní práci během celého školního roku Příklady námětů na využití: Ve skupině: -          Jeden žák vytvoří řadu tří až šesti podstatných jmen, kde jedno slovo bude jiného vzoru, než ostatní. Odhalí skupina Černého Petra? -          Slova rozmístěte po třídě. Každá skupina si vylosuje dva/tři vzory, ke kterému bude hledat slova. Jakmile shromáždí všechny, skupiny se protočí a provedou vzájemnou kontrolu. Společně: -          Divoká jízda: Rozmístěte na koberec vzory a na druhou stranu třídy slova. Žáci se snaží v co nejkratší době přiřadit všechna slova ke správným vzorům. Mohou si rozdělit práci, někdo může například nosit, někdo kontrolovat a někdo přiřazovat. V takovém případě bude dobré, pokud se v půlce hry role vymění.    Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Rozvíjí klíčové kompetence: kompetence k učení a řešení problémů. Žáci se učí spolupráci, hledání více řešení, analýze a syntéze. 
UUCZ-166741
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Skládačky>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00