Skupiny BĚ-BJE, VĚ-VJE, MĚ-MNĚ, PĚ - šestiúhelníky

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 617.31 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 3. 2022
Sdílet:

Materiál obsahuje celkem 49 karet (karty společně vytvoří 7 šestiúhelníků).

Aktivita je vhodná do výuky českého jazyka k procvičení a ukotvení učiva.

Žáci pracují samostatně, ve dvojicích nebo v menších skupinách. Jejich úkolem je přiřazovat slova ke správné kategorii tak, aby vznikly šestiúhelníky.

Další produkty od autora Monika Houserová (Úča Monča)

50973
Německý jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Německá verze oblíbené hry „Já mám, kdo má“. Aktivita je vhodná do výuky německého jazyka k procvičení slovní zásoby
40.00 Kč
175979
Německý jazyk
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Pomůcka je určena do výuky německého jazyka. Originální aktivita k procvičení slovní zásoby (barvy, čísla, části těla)
40.00 Kč
143495
Německý jazyk
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Soubor obsahuje celkem 18 karet „Já mám, kdo má“ a pracovní list. K oběma aktivitám je k dispozici správné řešení
40.00 Kč
274601
Německý jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Pomůcka je určena do výuky německého jazyka k procvičení slovní zásoby zvířat, barev, částí těla, čísel atd. Obsah
40.00 Kč
Skupiny BĚ-BJE, VĚ-VJE, MĚ-MNĚ, PĚ - šestiúhelníky Skupiny BĚ-BJE, VĚ-VJE, MĚ-MNĚ, PĚ - šestiúhelníky
Materiál obsahuje celkem 49 karet (karty společně vytvoří 7 šestiúhelníků). Aktivita je vhodná do výuky českého jazyka k procvičení a ukotvení učiva. Žáci pracují samostatně, ve dvojicích nebo v menších skupinách. Jejich úkolem je přiřazovat slova ke správné kategorii tak, aby vznikly šestiúhelníky.
UUCZ-46191
Český jazyk>Didaktické hry>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
25.00