Skupiny BĚ-BJE, VĚ-VJE, MĚ-MNĚ, PĚ - šestiúhelníky

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 617.31 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 3. 2022
Sdílet:

Materiál obsahuje celkem 49 karet (karty společně vytvoří 7 šestiúhelníků).

Aktivita je vhodná do výuky českého jazyka k procvičení a ukotvení učiva.

Žáci pracují samostatně, ve dvojicích nebo v menších skupinách. Jejich úkolem je přiřazovat slova ke správné kategorii tak, aby vznikly šestiúhelníky.

Další produkty od autora Monika Houserová (Úča Monča)

47128
Německý jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Německá verze oblíbené hry „Já mám, kdo má“. Aktivita je vhodná do výuky německého jazyka k procvičení slovní zásoby
40.00 Kč
24362
Český jazyk
4., 5., 6.
Kolíčkování
Kolíčková pomůcka na procvičení slovních druhů je určena do výuky českého jazyka. Žáci si postupně berou kartičky a
50.00 Kč
65217
Vlastivěda
4., 5.
Didaktické hry
Pomůcka je určena pro žáky 4. - 5. třídy do výuky vlastivědy. Žáci si procvičí tematický okruh Pravěk a Keltové
40.00 Kč
156227
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Anglická verze oblíbené hry „Já mám, kdo má“. Žáci procvičují slovní zásobu tematického okruhu jídlo a pití. Učitel
40.00 Kč
Skupiny BĚ-BJE, VĚ-VJE, MĚ-MNĚ, PĚ - šestiúhelníky Skupiny BĚ-BJE, VĚ-VJE, MĚ-MNĚ, PĚ - šestiúhelníky
Materiál obsahuje celkem 49 karet (karty společně vytvoří 7 šestiúhelníků). Aktivita je vhodná do výuky českého jazyka k procvičení a ukotvení učiva. Žáci pracují samostatně, ve dvojicích nebo v menších skupinách. Jejich úkolem je přiřazovat slova ke správné kategorii tak, aby vznikly šestiúhelníky.
UUCZ-46191
Český jazyk>Didaktické hry>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
25.00