Slovní zásoba - pracovní listy

Předmět:
Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 993.64 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Smysluplné učení
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 8. 2025
Sdílet:

Soubor obsahuje 14 pracovních listů zaměřených na rozvoj slovní zásoby a verbální pohotovosti:

  • asociace,
  • protiklady,
  • rýmy,
  • přesmyčky,
  • nadřazená a podřazená slova,
  • zdrobněliny,
  • definice.

Práce s materiálem:

Každé dítě (nebo dvojice) dostane jeden list, který vyplní. Poté porovná řešení se spolužákem (jinou dvojicí). Podle počtu spolužáků potom porovnávají řešení s další dvojicí/čtveřicí. U cvičení zaměřených na vyjmenování slov můžeme jednotlivá slova bodovat. Jestliže slovo ve svém seznamu spolužák/dvojice nemá, přičte si jen bod. Čím neotřelejší (ale relevantní) slova, tím více bodů.

Můžeme také pracovat společně a slova zapisovat na tabuli, přičemž nejvíce bodů získává ten, kdo jako poslední vyškrtá svoje slova.

Další produkty od autora Smysluplné učení

42178
Český jazyk
2.
Pracovní listy
Materiál obsahuje soubor 9 pracovních listů k opakování učiva 2. ročníku z českého jazyka. Pracovní listy určené k
44.00 Kč
7386
Český jazyk
1., 2.
Didaktické hry
kartičky s 16 nadřazenými slovy, ke kterým žáci doplňují podřazená slova.
40.00 Kč
40591
Český jazyk
5., 6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Lapbook
2 verze přehledu pravopisu velkých písmen ve formě flipbooku Hotová verze obsahuje rozdělení slov na obecná a vlastní
40.00 Kč
6515
Český jazyk
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor obsahuje 72 kartiček se slovy a 12 hexagonů. Úkolem žáka je roztřídit kartičky podle doplněné slabiky. Materiál
35.00 Kč
Slovní zásoba - pracovní listy Slovní zásoba - pracovní listy
Soubor obsahuje 14 pracovních listů zaměřených na rozvoj slovní zásoby a verbální pohotovosti:asociace,protiklady,rýmy,přesmyčky,nadřazená a podřazená slova,zdrobněliny,definice.Práce s materiálem:Každé dítě (nebo dvojice) dostane jeden list, který vyplní. Poté porovná řešení se spolužákem (jinou dvojicí). Podle počtu spolužáků potom porovnávají řešení s další dvojicí/čtveřicí. U cvičení zaměřených na vyjmenování slov můžeme jednotlivá slova bodovat. Jestliže slovo ve svém seznamu spolužák/dvojice nemá, přičte si jen bod. Čím neotřelejší (ale relevantní) slova, tím více bodů.Můžeme také pracovat společně a slova zapisovat na tabuli, přičemž nejvíce bodů získává ten, kdo jako poslední vyškrtá svoje slova.
UUCZ-930232
Český jazyk>Pracovní listy>1.>2.>3.
30.00