Slovní zásoba - pracovní listy

Předmět:
Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 993.64 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Smysluplné učení
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 8. 2025
Sdílet:

Soubor obsahuje 14 pracovních listů zaměřených na rozvoj slovní zásoby a verbální pohotovosti:

  • asociace,
  • protiklady,
  • rýmy,
  • přesmyčky,
  • nadřazená a podřazená slova,
  • zdrobněliny,
  • definice.

Práce s materiálem:

Každé dítě (nebo dvojice) dostane jeden list, který vyplní. Poté porovná řešení se spolužákem (jinou dvojicí). Podle počtu spolužáků potom porovnávají řešení s další dvojicí/čtveřicí. U cvičení zaměřených na vyjmenování slov můžeme jednotlivá slova bodovat. Jestliže slovo ve svém seznamu spolužák/dvojice nemá, přičte si jen bod. Čím neotřelejší (ale relevantní) slova, tím více bodů.

Můžeme také pracovat společně a slova zapisovat na tabuli, přičemž nejvíce bodů získává ten, kdo jako poslední vyškrtá svoje slova.

Další produkty od autora Smysluplné učení

95323
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Tipy na aktivity v zimních měsících pro malé školáky.
0.00 Kč
39230
Český jazyk
1., 2., 3.
Pracovní listy
Materiál (celkem 66 stran!) je vytvořen pro užití při diferencovaném vyučování . Způsob, jakým budete s materiálem
85.00 Kč
607677
Prvouka
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Kalendář pro děti
Materiál obsahuje názornou pomůcku sloužící k vizualizaci časových údajů pro děti v MŠ a ZŠ a rozvoji orientace v čase
45.00 Kč
63426
Matematika
MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
Materiál obsahuje 6 pracovnchí listů, které jsou koncipovány pro žáky, kteří ještě neumí psát číslice (vhodné na první
35.00 Kč
Slovní zásoba - pracovní listy Slovní zásoba - pracovní listy
Soubor obsahuje 14 pracovních listů zaměřených na rozvoj slovní zásoby a verbální pohotovosti:asociace,protiklady,rýmy,přesmyčky,nadřazená a podřazená slova,zdrobněliny,definice.Práce s materiálem:Každé dítě (nebo dvojice) dostane jeden list, který vyplní. Poté porovná řešení se spolužákem (jinou dvojicí). Podle počtu spolužáků potom porovnávají řešení s další dvojicí/čtveřicí. U cvičení zaměřených na vyjmenování slov můžeme jednotlivá slova bodovat. Jestliže slovo ve svém seznamu spolužák/dvojice nemá, přičte si jen bod. Čím neotřelejší (ale relevantní) slova, tím více bodů.Můžeme také pracovat společně a slova zapisovat na tabuli, přičemž nejvíce bodů získává ten, kdo jako poslední vyškrtá svoje slova.
UUCZ-930232
Český jazyk>Pracovní listy>1.>2.>3.
30.00