SNĚHULÁK A LIŠKA - čtení s porozuměním - 2. - 3. třída

Tento soubor nabízí zábavnou aktivitu pro děti, která spojuje čtení s porozuměním, hledání obrázků a luštění tajenek. 

Příběh o sněhulákovi a lišce, která hledá ztracené kousky kouzelné mrkve, je rozdělen na jednotlivé části, které děti postupně čtou a spojují s obrázky. Každý kousek mrkve obsahuje jedno písmenko, které děti musí správně seřadit a složit z něj slovo, jež napíší do sněhulákovy koule. Tento proces nejenže rozvíjí čtení a logické myšlení, ale také jemnou motoriku při hledání správných obrázků. 

Doporučujeme karty zalaminovat, aby je bylo možné opakovaně používat. Laminování ochrání materiál a umožní opakované použití i po několika tisknutích. Barevný tisk, který je součástí souboru, dodává materiálu kouzlo a atraktivitu, ale je dobré mít na paměti, že barevný tisk může být nákladnější. 

Tento soubor je ideální pro rozvoj dovedností v oblasti čtení a porozumění textu, a to nejen v rámci výuky, ale i jako zábavná aktivita pro děti, které se učí číst. V souboru naleznete i celý příběh o sněhulákovi a lišce, který si děti mohou přečíst jako pohádku, čímž si procvičí nejen porozumění textu, ale také si rozšíří slovní zásobu a zlepší schopnost soustředit se na děj. 

Soubor je skvělým nástrojem pro učitele, rodiče i všechny, kdo chtějí dětem pomoci s rozvojem čtení a logického myšlení prostřednictvím interaktivní a zábavné hry. 

Příprava: Učitel rozdá žákům karty, na kterých jsou části příběhu. 

Přečtení textu: Žák si přečte část příběhu, kterou má na kartě. Hledání obrázku: Na základě přečteného textu žák hledá obrázek, který odpovídá dané části příběhu. Získání části mrkve: Když žák najde správný obrázek, buď na něm najde celou mrkev s písmenkem, nebo jen část mrkve.

 Zapamatování písmenka: Žák si zapamatuje písmenko, které našel na obrázku. 

Přiřazení písmenka: Žák přiřadí písmenko k odpovídající větě na kartě a zapíše ho do příslušné kolonky. Skládání slova: Jakmile žák najde všechny části, seřadí písmenka a pokusí se vytvořit tajenku. 

Vyřešení tajenky: Když žák seřadí všechny písmenka, zjistí, že výsledné slovo je „sněhulák“.

Další produkty od autora Učíme se hrou s Luckou

811817
Český jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
🐰 VELIKONOČNÍ PRACOVNÍ LISTY – UČENÍ HRAVOU FORMOU! Tento soubor je skvělým pomocníkem pro procvičování různých
25.00 Kč
609466
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Tento soubor obsahuje 24 krásně zpracovaných kartiček, se kterými zažijete hromadu zábavy a přitom děti nenápadně
25.00 Kč
489001
Přírodověda
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Děkuji za zájem o materiál ZVÍŘÁTKA A JEJICH STOPY, děti moc baví a užijete si spoustu legrace. BINGO - ZVÍŘÁTKA
25.00 Kč
685786
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
MATEMATIKA 1. TŘÍDA - HALLOWEEN! Nabízím soubor k procvičení matematiky. soubor obsahuje 2 verze + verzi k vlastnímu
30.00 Kč
SNĚHULÁK A LIŠKA - čtení s porozuměním - 2. - 3. třída SNĚHULÁK A LIŠKA - čtení s porozuměním - 2. - 3. třída
Tento soubor nabízí zábavnou aktivitu pro děti, která spojuje čtení s porozuměním, hledání obrázků a luštění tajenek. Příběh o sněhulákovi a lišce, která hledá ztracené kousky kouzelné mrkve, je rozdělen na jednotlivé části, které děti postupně čtou a spojují s obrázky. Každý kousek mrkve obsahuje jedno písmenko, které děti musí správně seřadit a složit z něj slovo, jež napíší do sněhulákovy koule. Tento proces nejenže rozvíjí čtení a logické myšlení, ale také jemnou motoriku při hledání správných obrázků. Doporučujeme karty zalaminovat, aby je bylo možné opakovaně používat. Laminování ochrání materiál a umožní opakované použití i po několika tisknutích. Barevný tisk, který je součástí souboru, dodává materiálu kouzlo a atraktivitu, ale je dobré mít na paměti, že barevný tisk může být nákladnější. Tento soubor je ideální pro rozvoj dovedností v oblasti čtení a porozumění textu, a to nejen v rámci výuky, ale i jako zábavná aktivita pro děti, které se učí číst. V souboru naleznete i celý příběh o sněhulákovi a lišce, který si děti mohou přečíst jako pohádku, čímž si procvičí nejen porozumění textu, ale také si rozšíří slovní zásobu a zlepší schopnost soustředit se na děj. Soubor je skvělým nástrojem pro učitele, rodiče i všechny, kdo chtějí dětem pomoci s rozvojem čtení a logického myšlení prostřednictvím interaktivní a zábavné hry. Příprava: Učitel rozdá žákům karty, na kterých jsou části příběhu. Přečtení textu: Žák si přečte část příběhu, kterou má na kartě. Hledání obrázku: Na základě přečteného textu žák hledá obrázek, který odpovídá dané části příběhu. Získání části mrkve: Když žák najde správný obrázek, buď na něm najde celou mrkev s písmenkem, nebo jen část mrkve. Zapamatování písmenka: Žák si zapamatuje písmenko, které našel na obrázku. Přiřazení písmenka: Žák přiřadí písmenko k odpovídající větě na kartě a zapíše ho do příslušné kolonky. Skládání slova: Jakmile žák najde všechny části, seřadí písmenka a pokusí se vytvořit tajenku. Vyřešení tajenky: Když žák seřadí všechny písmenka, zjistí, že výsledné slovo je „sněhulák“.
UUCZ-765157
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Český jazyk - psaní>Demonstrační obrázky - kartičky>Didaktické hry>Pracovní listy>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>❄️ Zima
30.00