SNĚHULÁK A LIŠKA - čtení s porozuměním - 2. - 3. třída

Tento soubor nabízí zábavnou aktivitu pro děti, která spojuje čtení s porozuměním, hledání obrázků a luštění tajenek. 

Příběh o sněhulákovi a lišce, která hledá ztracené kousky kouzelné mrkve, je rozdělen na jednotlivé části, které děti postupně čtou a spojují s obrázky. Každý kousek mrkve obsahuje jedno písmenko, které děti musí správně seřadit a složit z něj slovo, jež napíší do sněhulákovy koule. Tento proces nejenže rozvíjí čtení a logické myšlení, ale také jemnou motoriku při hledání správných obrázků. 

Doporučujeme karty zalaminovat, aby je bylo možné opakovaně používat. Laminování ochrání materiál a umožní opakované použití i po několika tisknutích. Barevný tisk, který je součástí souboru, dodává materiálu kouzlo a atraktivitu, ale je dobré mít na paměti, že barevný tisk může být nákladnější. 

Tento soubor je ideální pro rozvoj dovedností v oblasti čtení a porozumění textu, a to nejen v rámci výuky, ale i jako zábavná aktivita pro děti, které se učí číst. V souboru naleznete i celý příběh o sněhulákovi a lišce, který si děti mohou přečíst jako pohádku, čímž si procvičí nejen porozumění textu, ale také si rozšíří slovní zásobu a zlepší schopnost soustředit se na děj. 

Soubor je skvělým nástrojem pro učitele, rodiče i všechny, kdo chtějí dětem pomoci s rozvojem čtení a logického myšlení prostřednictvím interaktivní a zábavné hry. 

Příprava: Učitel rozdá žákům karty, na kterých jsou části příběhu. 

Přečtení textu: Žák si přečte část příběhu, kterou má na kartě. Hledání obrázku: Na základě přečteného textu žák hledá obrázek, který odpovídá dané části příběhu. Získání části mrkve: Když žák najde správný obrázek, buď na něm najde celou mrkev s písmenkem, nebo jen část mrkve.

 Zapamatování písmenka: Žák si zapamatuje písmenko, které našel na obrázku. 

Přiřazení písmenka: Žák přiřadí písmenko k odpovídající větě na kartě a zapíše ho do příslušné kolonky. Skládání slova: Jakmile žák najde všechny části, seřadí písmenka a pokusí se vytvořit tajenku. 

Vyřešení tajenky: Když žák seřadí všechny písmenka, zjistí, že výsledné slovo je „sněhulák“.

Další produkty od autora Učíme se hrou s Luckou

573545
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor obsahuje pracovní listy k procvičení NI/NÍ. + DEMONSTRAČNÍ KARTIČKY KE SLABIKÁM. SOUBOR JE VHODNÝ PRO 1. 2. třídu
30.00 Kč
591534
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Nejprve děti najdou kartičku, přečtou si větu na kartičce a větu si zapamatují. Následně běží ke své hlavní kartě, na
27.00 Kč
912960
Český jazyk
Školní družina, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
MOŘSKÁ ABECEDA – TVARY PÍSMEN (VELIKOST A3, NEBO A4 DLE VOLBY TISKU) Výzdoba třídy Tato sada výukových plakátů je určena
40.00 Kč
587729
Nezařazené k předmětu
Bingo
Dětmi velmi oblíbené BINGO, téma - LÉTO.
25.00 Kč
SNĚHULÁK A LIŠKA - čtení s porozuměním - 2. - 3. třída SNĚHULÁK A LIŠKA - čtení s porozuměním - 2. - 3. třída
Tento soubor nabízí zábavnou aktivitu pro děti, která spojuje čtení s porozuměním, hledání obrázků a luštění tajenek. Příběh o sněhulákovi a lišce, která hledá ztracené kousky kouzelné mrkve, je rozdělen na jednotlivé části, které děti postupně čtou a spojují s obrázky. Každý kousek mrkve obsahuje jedno písmenko, které děti musí správně seřadit a složit z něj slovo, jež napíší do sněhulákovy koule. Tento proces nejenže rozvíjí čtení a logické myšlení, ale také jemnou motoriku při hledání správných obrázků. Doporučujeme karty zalaminovat, aby je bylo možné opakovaně používat. Laminování ochrání materiál a umožní opakované použití i po několika tisknutích. Barevný tisk, který je součástí souboru, dodává materiálu kouzlo a atraktivitu, ale je dobré mít na paměti, že barevný tisk může být nákladnější. Tento soubor je ideální pro rozvoj dovedností v oblasti čtení a porozumění textu, a to nejen v rámci výuky, ale i jako zábavná aktivita pro děti, které se učí číst. V souboru naleznete i celý příběh o sněhulákovi a lišce, který si děti mohou přečíst jako pohádku, čímž si procvičí nejen porozumění textu, ale také si rozšíří slovní zásobu a zlepší schopnost soustředit se na děj. Soubor je skvělým nástrojem pro učitele, rodiče i všechny, kdo chtějí dětem pomoci s rozvojem čtení a logického myšlení prostřednictvím interaktivní a zábavné hry. Příprava: Učitel rozdá žákům karty, na kterých jsou části příběhu. Přečtení textu: Žák si přečte část příběhu, kterou má na kartě. Hledání obrázku: Na základě přečteného textu žák hledá obrázek, který odpovídá dané části příběhu. Získání části mrkve: Když žák najde správný obrázek, buď na něm najde celou mrkev s písmenkem, nebo jen část mrkve. Zapamatování písmenka: Žák si zapamatuje písmenko, které našel na obrázku. Přiřazení písmenka: Žák přiřadí písmenko k odpovídající větě na kartě a zapíše ho do příslušné kolonky. Skládání slova: Jakmile žák najde všechny části, seřadí písmenka a pokusí se vytvořit tajenku. Vyřešení tajenky: Když žák seřadí všechny písmenka, zjistí, že výsledné slovo je „sněhulák“.
UUCZ-765157
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Český jazyk - psaní>Demonstrační obrázky - kartičky>Didaktické hry>Pracovní listy>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>❄️ Zima
30.00