Čtení slabik v pohybu ve třídě nebo venku, možnost diferenciace výuky čtení.
Materiál obsahuje 2 sady stop:
- stopy pouze s písmeny (samohlásky a l, m, p, s)
- stopy se slabikami (samohlásky + l, m, p, s, t, j)
Jak s materiálem pracuji?
- jednotlivé listy vytisknu černobíle na velikost A5 nebo A4
- pro delší trvanlivost doporučuji zalaminovat
- stopy jsem dětem poskládala po třídě do chodníčků
- jeden chodníček měl vždy max. 15 stop
- děti pracují ve dvojici - jeden je čtenář-chodec a druhý posluchač-kontrolor
- čtenář přečte písmeno a písmeno, spojí do slabiky a postaví se nebo čte už rovnou stopy se slabikami (záleží na tom, jak máte pokročilé čtenáře)
- posluchač-kontrolor kontroluje :)
- poté se vymění nebo jdou na jiný chodníček
Využívala jsem ve třídě i venku, vhodné do center aktivit.
Díky této aktivitě mohou být aktivní všichni ve třídě. :)