U - Ů - Ú VE VĚTÁCH (KOLÍČKOVANÁ)

Ročník:
Počet stran:
13
Velikost: 3.96 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Aleš Vodička
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 1. 2024
Sdílet:

Milé kolegové, přináším soubor k procvičení učiva.

Soubor obsahuje 20 barevných karet ke “kolíčkování”.

Děti si přečtou věty na kartičce a dle barevného kolečka ve větě přiřadí ke správnému (ve větě chybějícímu) slovu kolíček stejné barvy. Při této činnosti si systematicky uvědomují správný zápis slov. Poté otočí kartičku a kontrolují správnost umístění barevných kolíčků. Dalším krokem je čtení již celých vět. Při čtení si děti opět uvědomují procvičovaný jev, případně provádí samostatnou zpětnou vazbou. Žáci pak mohou celé správné věty opsat do sešitu. Tak bude úkol účelný a komplexní.

Přeji hezkou práci. Hanka

Další produkty od autora Aleš Vodička

580237
Přírodověda
MŠ, Školní družina, 1., Speciální pedagogika
Přehled učiva
AFRIKA. Soubor obsahuje: S tématikou seznamujeme děti prostřednictvím motivačních obrázků. Vedeme je k sounáležitosti s
49.00 Kč
463557
Český jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Přípravy hodiny/lekce
Milé kolegyňky, připravila jsem zde 20 kartiček s vyobrazením nejznámějších druhů zeleniny. Soubor prioritně slouží k
30.00 Kč
483149
Anglický jazyk
MŠ, Školní družina, 1.
Přehled učiva
Milí kolegové, práce s kartičkami (14 základních barev) je snadná a variabilní. Určitě přijdete na mnoho způsobů, které
30.00 Kč
603911
Matematika
2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Přehled učiva
Milí kolegové. Soubor “Násobilkové kytičky” slouží k zábavné možnosti fixace a rozšíření učiva malé násobilky. Soubor
39.00 Kč
U - Ů - Ú VE VĚTÁCH (KOLÍČKOVANÁ) U - Ů - Ú VE VĚTÁCH (KOLÍČKOVANÁ)
Milé kolegové, přináším soubor k procvičení učiva. Soubor obsahuje 20 barevných karet ke “kolíčkování”. Děti si přečtou věty na kartičce a dle barevného kolečka ve větě přiřadí ke správnému (ve větě chybějícímu) slovu kolíček stejné barvy. Při této činnosti si systematicky uvědomují správný zápis slov. Poté otočí kartičku a kontrolují správnost umístění barevných kolíčků. Dalším krokem je čtení již celých vět. Při čtení si děti opět uvědomují procvičovaný jev, případně provádí samostatnou zpětnou vazbou. Žáci pak mohou celé správné věty opsat do sešitu. Tak bude úkol účelný a komplexní. Přeji hezkou práci. Hanka
UUCZ-480808
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Český jazyk - psaní>Přehled učiva>Přípravy hodiny/lekce>2.>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>📝 Sebehodnocení
42.00