U - Ů - Ú VE VĚTÁCH (KOLÍČKOVANÁ)

Ročník:
Počet stran:
13
Velikost: 3.96 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Aleš Vodička
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 1. 2024
Sdílet:

Milé kolegové, přináším soubor k procvičení učiva.

Soubor obsahuje 20 barevných karet ke “kolíčkování”.

Děti si přečtou věty na kartičce a dle barevného kolečka ve větě přiřadí ke správnému (ve větě chybějícímu) slovu kolíček stejné barvy. Při této činnosti si systematicky uvědomují správný zápis slov. Poté otočí kartičku a kontrolují správnost umístění barevných kolíčků. Dalším krokem je čtení již celých vět. Při čtení si děti opět uvědomují procvičovaný jev, případně provádí samostatnou zpětnou vazbou. Žáci pak mohou celé správné věty opsat do sešitu. Tak bude úkol účelný a komplexní.

Přeji hezkou práci. Hanka

Další produkty od autora Aleš Vodička

638210
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, Speciální pedagogika
Bingo
Jedná se o jednu z velmi oblíbených her, která je založena na kombinaci jednoduchosti, náhodného losování čísel (obrázků
29.00 Kč
559981
Prvouka
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Lapbook
Milí kolegové, ne právě často jsou v rodinách i ve školských zařízeních zmiňovány mnohé důležité svátky. My se v souboru
44.00 Kč
463519
Přírodověda
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Přehled učiva
Milé kolegyňky, přináším krásný podzimní soubor plný úkolů. Soubor lze využít jako základního průvodce týdenním tématem
39.00 Kč
501894
Přírodověda
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Přípravy hodiny/lekce
Milí kolegové, pro práci v tématu "Jaro" jsem nahrála soubor Zahradničení,který procvičuje systematičnost, práci na
39.00 Kč
U - Ů - Ú VE VĚTÁCH (KOLÍČKOVANÁ) U - Ů - Ú VE VĚTÁCH (KOLÍČKOVANÁ)
Milé kolegové, přináším soubor k procvičení učiva. Soubor obsahuje 20 barevných karet ke “kolíčkování”. Děti si přečtou věty na kartičce a dle barevného kolečka ve větě přiřadí ke správnému (ve větě chybějícímu) slovu kolíček stejné barvy. Při této činnosti si systematicky uvědomují správný zápis slov. Poté otočí kartičku a kontrolují správnost umístění barevných kolíčků. Dalším krokem je čtení již celých vět. Při čtení si děti opět uvědomují procvičovaný jev, případně provádí samostatnou zpětnou vazbou. Žáci pak mohou celé správné věty opsat do sešitu. Tak bude úkol účelný a komplexní. Přeji hezkou práci. Hanka
UUCZ-480808
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Český jazyk - psaní>Přehled učiva>Přípravy hodiny/lekce>2.>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>📝 Sebehodnocení
42.00