U - Ů - Ú VE VĚTÁCH (KOLÍČKOVANÁ)

Ročník:
Počet stran:
13
Velikost: 3.96 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Bc. Hana Vodičková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 1. 2024
Sdílet:

Milé kolegové, přináším soubor k procvičení učiva.

Soubor obsahuje 20 barevných karet ke “kolíčkování”.

Děti si přečtou věty na kartičce a dle barevného kolečka ve větě přiřadí ke správnému (ve větě chybějícímu) slovu kolíček stejné barvy. Při této činnosti si systematicky uvědomují správný zápis slov. Poté otočí kartičku a kontrolují správnost umístění barevných kolíčků. Dalším krokem je čtení již celých vět. Při čtení si děti opět uvědomují procvičovaný jev, případně provádí samostatnou zpětnou vazbou. Žáci pak mohou celé správné věty opsat do sešitu. Tak bude úkol účelný a komplexní.

Přeji hezkou práci. Hanka

Další produkty od autora Bc. Hana Vodičková

644913
Prvouka
MŠ, 1., Speciální pedagogika
Přípravy hodiny/lekce
Milí kolegové. Jednoduchý materiálek zajisté způsobí spoustu a spoustu radosti. Děti se procvičí v “naslouchání”, v
31.00 Kč
488375
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Ostatní
Milí kolegové. Děti postřehovky doslova milují pro její jednoduchá pravidla a možnost spontánnosti a nevázanosti při hře
31.00 Kč
603911
Matematika
2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Přehled učiva
Milí kolegové. Soubor “Násobilkové kytičky” slouží k zábavné možnosti fixace a rozšíření učiva malé násobilky. Soubor
39.00 Kč
638220
Dopravní výchova
MŠ, Školní družina, Speciální pedagogika
Bingo
Jedná se o jednu z velmi oblíbených her, která je založena na kombinaci jednoduchosti, náhodného losování čísel (obrázků
29.00 Kč
U - Ů - Ú VE VĚTÁCH (KOLÍČKOVANÁ) U - Ů - Ú VE VĚTÁCH (KOLÍČKOVANÁ)
Milé kolegové, přináším soubor k procvičení učiva. Soubor obsahuje 20 barevných karet ke “kolíčkování”. Děti si přečtou věty na kartičce a dle barevného kolečka ve větě přiřadí ke správnému (ve větě chybějícímu) slovu kolíček stejné barvy. Při této činnosti si systematicky uvědomují správný zápis slov. Poté otočí kartičku a kontrolují správnost umístění barevných kolíčků. Dalším krokem je čtení již celých vět. Při čtení si děti opět uvědomují procvičovaný jev, případně provádí samostatnou zpětnou vazbou. Žáci pak mohou celé správné věty opsat do sešitu. Tak bude úkol účelný a komplexní. Přeji hezkou práci. Hanka
UUCZ-480808
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Český jazyk - psaní>Přehled učiva>Přípravy hodiny/lekce>2.>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>📝 Sebehodnocení
42.00