U - Ů - Ú VE VĚTÁCH (KOLÍČKOVANÁ)

Ročník:
Počet stran:
13
Velikost: 3.96 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Aleš Vodička
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 1. 2024
Sdílet:

Milé kolegové, přináším soubor k procvičení učiva.

Soubor obsahuje 20 barevných karet ke “kolíčkování”.

Děti si přečtou věty na kartičce a dle barevného kolečka ve větě přiřadí ke správnému (ve větě chybějícímu) slovu kolíček stejné barvy. Při této činnosti si systematicky uvědomují správný zápis slov. Poté otočí kartičku a kontrolují správnost umístění barevných kolíčků. Dalším krokem je čtení již celých vět. Při čtení si děti opět uvědomují procvičovaný jev, případně provádí samostatnou zpětnou vazbou. Žáci pak mohou celé správné věty opsat do sešitu. Tak bude úkol účelný a komplexní.

Přeji hezkou práci. Hanka

Další produkty od autora Aleš Vodička

506560
Přírodověda
MŠ, Školní družina, 1., Speciální pedagogika
Přípravy hodiny/lekce
Milí kolegové. Soubor VČELY je připraven jako celotýdenní projekt. Obsahuje ucelený přehled ze života včel a je
93.00 Kč
462374
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Přehled učiva
12 STAŘÍČKŮ jako 12 MĚSÍČKŮ Milé kolegyňky, přináším zimní téma - zpracování pohádky o 12ti měsíčkách trošku jinak
49.00 Kč
580843
Prvouka
MŠ, Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Prostřednictvím různých křížových cviků pomáháme dětem v propojování obou hemisfér. Toto snažení vede k lepší
47.00 Kč
462456
Český jazyk
2.
Přípravy hodiny/lekce
Milé kolegyňky, připravila jsem zábavnou aktivní dvojstránku pro procvičení učiva o samohláskách ve 2 ročníku ZŠ
38.00 Kč
U - Ů - Ú VE VĚTÁCH (KOLÍČKOVANÁ) U - Ů - Ú VE VĚTÁCH (KOLÍČKOVANÁ)
Milé kolegové, přináším soubor k procvičení učiva. Soubor obsahuje 20 barevných karet ke “kolíčkování”. Děti si přečtou věty na kartičce a dle barevného kolečka ve větě přiřadí ke správnému (ve větě chybějícímu) slovu kolíček stejné barvy. Při této činnosti si systematicky uvědomují správný zápis slov. Poté otočí kartičku a kontrolují správnost umístění barevných kolíčků. Dalším krokem je čtení již celých vět. Při čtení si děti opět uvědomují procvičovaný jev, případně provádí samostatnou zpětnou vazbou. Žáci pak mohou celé správné věty opsat do sešitu. Tak bude úkol účelný a komplexní. Přeji hezkou práci. Hanka
UUCZ-480808
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Český jazyk - psaní>Přehled učiva>Přípravy hodiny/lekce>2.>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>📝 Sebehodnocení
42.00