U - Ů - Ú VE VĚTÁCH (KOLÍČKOVANÁ)

Ročník:
Počet stran:
13
Velikost: 3.96 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Aleš Vodička
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 1. 2024
Sdílet:

Milé kolegové, přináším soubor k procvičení učiva.

Soubor obsahuje 20 barevných karet ke “kolíčkování”.

Děti si přečtou věty na kartičce a dle barevného kolečka ve větě přiřadí ke správnému (ve větě chybějícímu) slovu kolíček stejné barvy. Při této činnosti si systematicky uvědomují správný zápis slov. Poté otočí kartičku a kontrolují správnost umístění barevných kolíčků. Dalším krokem je čtení již celých vět. Při čtení si děti opět uvědomují procvičovaný jev, případně provádí samostatnou zpětnou vazbou. Žáci pak mohou celé správné věty opsat do sešitu. Tak bude úkol účelný a komplexní.

Přeji hezkou práci. Hanka

Další produkty od autora Aleš Vodička

1015772
Matematika
1., 2., Speciální pedagogika
Přehled učiva
Milí kolegové. Stáhněte si 5 matematických úloh pro žáky 1. či 2. ročníku, případně pro žáky vyšších ročníků speciálních
30.00 Kč
483199
Anglický jazyk
MŠ, Školní družina, 1.
Ostatní
Milí kolegové, Práce s kartičkami (34 kusů) je snadná a variabilní. Kartičky lze využít i k pohybovým činnostem (Např
40.00 Kč
603911
Matematika
2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Přehled učiva
Milí kolegové. Soubor “Násobilkové kytičky” slouží k zábavné možnosti fixace a rozšíření učiva malé násobilky. Soubor
39.00 Kč
713287
Pracovní činnosti
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Skládačky
Milí kolegové, prostírání je navrženo tak, aby bylo možno využít jak motivace ke zlepšení kultury stolování, tak
0.00 Kč
U - Ů - Ú VE VĚTÁCH (KOLÍČKOVANÁ) U - Ů - Ú VE VĚTÁCH (KOLÍČKOVANÁ)
Milé kolegové, přináším soubor k procvičení učiva. Soubor obsahuje 20 barevných karet ke “kolíčkování”. Děti si přečtou věty na kartičce a dle barevného kolečka ve větě přiřadí ke správnému (ve větě chybějícímu) slovu kolíček stejné barvy. Při této činnosti si systematicky uvědomují správný zápis slov. Poté otočí kartičku a kontrolují správnost umístění barevných kolíčků. Dalším krokem je čtení již celých vět. Při čtení si děti opět uvědomují procvičovaný jev, případně provádí samostatnou zpětnou vazbou. Žáci pak mohou celé správné věty opsat do sešitu. Tak bude úkol účelný a komplexní. Přeji hezkou práci. Hanka
UUCZ-480808
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Český jazyk - psaní>Přehled učiva>Přípravy hodiny/lekce>2.>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>📝 Sebehodnocení
42.00