UČENÍ VENKU - 1 - SLOVNÍ DRUHY S VEVERKAMI

Předmět:
Počet stran:
26
Velikost: 5.07 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Libuše Sudová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 6. 2024
Sdílet:

Milé paní učitelky,

přemýšlela jsem, jak děti ve své třídě zabavit venku a zároveň nezameškat výuku českého jazyka. Připravila jsem pro ně hru, při které se proběhnou, budou hledat oříšky pro 4 veverky, poznávat slovní druhy a nakonec z nich skládat věty a souvětí, dozví se zajímavosti ze života veverek pomocí kvízu sestaveného ze 14 otázek s variantami odpovědí.

 

Jak tedy připravit zábavnou hodinu v blízkém lesíku, školní zahradě nebo jejím okolí?

 

  • vytiskněte si barevnou nebo černobílou verzi materiálu
  • můžete zalaminovat
  • oříšky vystřihněte
  • jděte s dětmi na stanoviště venku
  • pokud máte k dispozici paní asistentku, pověřte ji, aby v okolí místa stanoviště schovala oříšky (ke kmenům stromů, mezi kamení, do trávy, pověsila na nízko rostoucí větve a td... Pokud asistentku nemáte, vyberte jednoho žáka (moderátora), dejte mu kvízové kartičky, posaďte děti zády k Vám a moderátor za Vás chvíli zabaví děti tím, že jim bude zadávat otázky o veverkách. Vy budete mít čas na schovávání oříšků.
  • když budete mít oříšky schované, posaďte každou ze čtyř veverek na určené místo a dejte ke každé malou krabičku na oříšky, které děti najdou
  • pak dětem řekněte, aby hledaly pro veverky oříšky, ale každá z nich má ráda jiný druh, který má na svém pytlíčku napsaný
  • jakmile děti najdou všechny oříšky, rozdejte jim pracovní listy (můžete utvořit dvojice, trojice) každá skupinka si nejprve opíše do sloupečků slova z oříšků
  • děti mají za úkol poskládat z oříšků věty a souvětí tak, aby jim žádné slovo nezbylo a napsat je do tabulek v pracovním listu
  •  

Odhaduji, že tato aktivita vám zabere jednu až dvě vyučovací hodiny, podle vzdálenosti stanoviště od školy. Můžete tedy spojit například tělesnou výchovu a český jazyk.

 

Děkuji za Váš zájem o tento materiál a přeji Vám i dětem zábavné učení s pohybem.

 

L. Sudová

Další produkty od autora Libuše Sudová

701954
Český jazyk - sloh
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Milé kolegyně a kolegové, protože máte velký zájem o mé předešlé dokreslovací sady, vytvořila jsem další, již třináctou
35.00 Kč
686112
Český jazyk
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Milé kolegyně a kolegové, připravila jsem si pro svou třídu ke zpestření výuky vyjmenovaných slov po B šest osmisměrek
35.00 Kč
759180
Pracovní činnosti
ZŠ – 1. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Milé kolegyňky, posílám směrem k Vám mou přípravu na hodinu. Vv a Prč. Nám se to ve třídě moc povedlo a dětem jsem k
25.00 Kč
259427
Český jazyk
3., 4., 5., 6.
Didaktické hry
Brožura s obrázky a texty k procvičování poznávání zvířat Afriky. DĚTI SI ZAHRAJÍ NA ZVÍŘECÍ DETEKTIVY! Děti se často
55.00 Kč
UČENÍ VENKU - 1 - SLOVNÍ DRUHY S VEVERKAMI UČENÍ VENKU - 1 - SLOVNÍ DRUHY S VEVERKAMI
Milé paní učitelky, přemýšlela jsem, jak děti ve své třídě zabavit venku a zároveň nezameškat výuku českého jazyka. Připravila jsem pro ně hru, při které se proběhnou, budou hledat oříšky pro 4 veverky, poznávat slovní druhy a nakonec z nich skládat věty a souvětí, dozví se zajímavosti ze života veverek pomocí kvízu sestaveného ze 14 otázek s variantami odpovědí.   Jak tedy připravit zábavnou hodinu v blízkém lesíku, školní zahradě nebo jejím okolí?   vytiskněte si barevnou nebo černobílou verzi materiálu můžete zalaminovat oříšky vystřihněte jděte s dětmi na stanoviště venku pokud máte k dispozici paní asistentku, pověřte ji, aby v okolí místa stanoviště schovala oříšky (ke kmenům stromů, mezi kamení, do trávy, pověsila na nízko rostoucí větve a td... Pokud asistentku nemáte, vyberte jednoho žáka (moderátora), dejte mu kvízové kartičky, posaďte děti zády k Vám a moderátor za Vás chvíli zabaví děti tím, že jim bude zadávat otázky o veverkách. Vy budete mít čas na schovávání oříšků. když budete mít oříšky schované, posaďte každou ze čtyř veverek na určené místo a dejte ke každé malou krabičku na oříšky, které děti najdou pak dětem řekněte, aby hledaly pro veverky oříšky, ale každá z nich má ráda jiný druh, který má na svém pytlíčku napsaný jakmile děti najdou všechny oříšky, rozdejte jim pracovní listy (můžete utvořit dvojice, trojice) každá skupinka si nejprve opíše do sloupečků slova z oříšků děti mají za úkol poskládat z oříšků věty a souvětí tak, aby jim žádné slovo nezbylo a napsat je do tabulek v pracovním listu   Odhaduji, že tato aktivita vám zabere jednu až dvě vyučovací hodiny, podle vzdálenosti stanoviště od školy. Můžete tedy spojit například tělesnou výchovu a český jazyk.   Děkuji za Váš zájem o tento materiál a přeji Vám i dětem zábavné učení s pohybem.   L. Sudová
UUCZ-568930
Český jazyk>Didaktické hry>Přípravy hodiny/lekce>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🐾 Živočichové
39.00