UČENÍ VENKU - 1 - SLOVNÍ DRUHY S VEVERKAMI

Předmět:
Počet stran:
26
Velikost: 5.07 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Libuše Sudová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 6. 2024
Sdílet:

Milé paní učitelky,

přemýšlela jsem, jak děti ve své třídě zabavit venku a zároveň nezameškat výuku českého jazyka. Připravila jsem pro ně hru, při které se proběhnou, budou hledat oříšky pro 4 veverky, poznávat slovní druhy a nakonec z nich skládat věty a souvětí, dozví se zajímavosti ze života veverek pomocí kvízu sestaveného ze 14 otázek s variantami odpovědí.

 

Jak tedy připravit zábavnou hodinu v blízkém lesíku, školní zahradě nebo jejím okolí?

 

  • vytiskněte si barevnou nebo černobílou verzi materiálu
  • můžete zalaminovat
  • oříšky vystřihněte
  • jděte s dětmi na stanoviště venku
  • pokud máte k dispozici paní asistentku, pověřte ji, aby v okolí místa stanoviště schovala oříšky (ke kmenům stromů, mezi kamení, do trávy, pověsila na nízko rostoucí větve a td... Pokud asistentku nemáte, vyberte jednoho žáka (moderátora), dejte mu kvízové kartičky, posaďte děti zády k Vám a moderátor za Vás chvíli zabaví děti tím, že jim bude zadávat otázky o veverkách. Vy budete mít čas na schovávání oříšků.
  • když budete mít oříšky schované, posaďte každou ze čtyř veverek na určené místo a dejte ke každé malou krabičku na oříšky, které děti najdou
  • pak dětem řekněte, aby hledaly pro veverky oříšky, ale každá z nich má ráda jiný druh, který má na svém pytlíčku napsaný
  • jakmile děti najdou všechny oříšky, rozdejte jim pracovní listy (můžete utvořit dvojice, trojice) každá skupinka si nejprve opíše do sloupečků slova z oříšků
  • děti mají za úkol poskládat z oříšků věty a souvětí tak, aby jim žádné slovo nezbylo a napsat je do tabulek v pracovním listu
  •  

Odhaduji, že tato aktivita vám zabere jednu až dvě vyučovací hodiny, podle vzdálenosti stanoviště od školy. Můžete tedy spojit například tělesnou výchovu a český jazyk.

 

Děkuji za Váš zájem o tento materiál a přeji Vám i dětem zábavné učení s pohybem.

 

L. Sudová

Další produkty od autora Libuše Sudová

409475
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
20 hezkých obrázkových karet k nácviku popisování postav na téma - MIKULÁŠ A ČERTI. Princip hry JÁ MÁM, KDO MÁ? Rozvoj
25.00 Kč
196713
Český jazyk - psaní
1., 2.
Ostatní
Brožura s didaktickými materiály a náměty k aktivitám k upevňování učiva čtení a psaní. KARTY PSANÉHO PÍSMA – PÍSMENA A
35.00 Kč
199597
Český jazyk
1., 2.
Didaktické hry
KARTY JÁ MÁM, KDO MÁ. PROCVIČOVÁNÍ ČTENÍ PSANÉHO PÍSMA PRVNÍCH PÍSMEN, SLABIK A SLOV z písmen M, A, L, E, S, O, P, U, I
55.00 Kč
410441
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
HRA PRO ROZVOJ SLOVNÍ ZÁSOBY + paměť + matematika JÁ MÁM, KDO MÁ? PEXESO komunitní kruh + skupinka na pexeso - rychlíci
25.00 Kč
UČENÍ VENKU - 1 - SLOVNÍ DRUHY S VEVERKAMI UČENÍ VENKU - 1 - SLOVNÍ DRUHY S VEVERKAMI
Milé paní učitelky, přemýšlela jsem, jak děti ve své třídě zabavit venku a zároveň nezameškat výuku českého jazyka. Připravila jsem pro ně hru, při které se proběhnou, budou hledat oříšky pro 4 veverky, poznávat slovní druhy a nakonec z nich skládat věty a souvětí, dozví se zajímavosti ze života veverek pomocí kvízu sestaveného ze 14 otázek s variantami odpovědí.   Jak tedy připravit zábavnou hodinu v blízkém lesíku, školní zahradě nebo jejím okolí?   vytiskněte si barevnou nebo černobílou verzi materiálu můžete zalaminovat oříšky vystřihněte jděte s dětmi na stanoviště venku pokud máte k dispozici paní asistentku, pověřte ji, aby v okolí místa stanoviště schovala oříšky (ke kmenům stromů, mezi kamení, do trávy, pověsila na nízko rostoucí větve a td... Pokud asistentku nemáte, vyberte jednoho žáka (moderátora), dejte mu kvízové kartičky, posaďte děti zády k Vám a moderátor za Vás chvíli zabaví děti tím, že jim bude zadávat otázky o veverkách. Vy budete mít čas na schovávání oříšků. když budete mít oříšky schované, posaďte každou ze čtyř veverek na určené místo a dejte ke každé malou krabičku na oříšky, které děti najdou pak dětem řekněte, aby hledaly pro veverky oříšky, ale každá z nich má ráda jiný druh, který má na svém pytlíčku napsaný jakmile děti najdou všechny oříšky, rozdejte jim pracovní listy (můžete utvořit dvojice, trojice) každá skupinka si nejprve opíše do sloupečků slova z oříšků děti mají za úkol poskládat z oříšků věty a souvětí tak, aby jim žádné slovo nezbylo a napsat je do tabulek v pracovním listu   Odhaduji, že tato aktivita vám zabere jednu až dvě vyučovací hodiny, podle vzdálenosti stanoviště od školy. Můžete tedy spojit například tělesnou výchovu a český jazyk.   Děkuji za Váš zájem o tento materiál a přeji Vám i dětem zábavné učení s pohybem.   L. Sudová
UUCZ-568930
Český jazyk>Didaktické hry>Přípravy hodiny/lekce>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🐾 Živočichové
39.00