Vzory podstatných jmen

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
14
Velikost: 2.79 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 5. 2024
Sdílet:

Pro koho: druhý stupeň

Styl práce: samostatná nebo ve dvojicích

Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ

 

Výukový materiál je koncipován jako venkovní aktivita. Žáci mohou pracovat samostatně nebo ve dvojicích (případně skupinách).

Každý obdrží svůj pracovní list a volně se pohybuje po stanovištích (celkem 10). Nejprve jdou všichni k prvnímu stanovišti, poté již pořadí není důležité, jen poslední desáté stanoviště musí zůstat na závěr. Na každém stanovišti je úkol, který žáci splní a za jeho splnění si na dalším stanovišti vezmou část obrázku, kterou vlepují do pracovního listu. Výsledný obrázek je upoutávkou k četbě Prašiny od Vojtěcha Matochy.

Možnost barevného nebo černobílého tisku.

Doporučení pro pedagoga

Každé stanoviště postačí vytisknout jednou. Dále doporučuji dvě možnosti:

1) každé stanoviště zalaminovat, části obrázku k němu přidat např. v obálce

2) stanoviště i s částmi obrázku vložit do eurosložky

Další produkty od autora Veronika Režná (Radost učit)

448995
Dějepis
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pro koho: druhý stupeň Styl práce: individuální nebo skupinová Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ
40.00 Kč
323434
Dějepis
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Pro koho: 9. třída Styl práce: ve dvojicích, skupinách nebo samostudium Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý
60.00 Kč
741719
Dějepis
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pro koho: sedmá třída Styl práce: samostatná, skupinová Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ Výukový
40.00 Kč
719009
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pro koho: šestá třída Styl práce: samostatná, skupinová Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ Pomůcky
45.00 Kč
Vzory podstatných jmen Vzory podstatných jmen
Pro koho: druhý stupeň Styl práce: samostatná nebo ve dvojicích Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ   Výukový materiál je koncipován jako venkovní aktivita. Žáci mohou pracovat samostatně nebo ve dvojicích (případně skupinách). Každý obdrží svůj pracovní list a volně se pohybuje po stanovištích (celkem 10). Nejprve jdou všichni k prvnímu stanovišti, poté již pořadí není důležité, jen poslední desáté stanoviště musí zůstat na závěr. Na každém stanovišti je úkol, který žáci splní a za jeho splnění si na dalším stanovišti vezmou část obrázku, kterou vlepují do pracovního listu. Výsledný obrázek je upoutávkou k četbě Prašiny od Vojtěcha Matochy. Možnost barevného nebo černobílého tisku. Doporučení pro pedagoga Každé stanoviště postačí vytisknout jednou. Dále doporučuji dvě možnosti: 1) každé stanoviště zalaminovat, části obrázku k němu přidat např. v obálce 2) stanoviště i s částmi obrázku vložit do eurosložky
UUCZ-566269
Český jazyk>Pracovní listy>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
28.00