Vzory podstatných jmen

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
14
Velikost: 2.79 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 5. 2024
Sdílet:

Pro koho: druhý stupeň

Styl práce: samostatná nebo ve dvojicích

Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ

 

Výukový materiál je koncipován jako venkovní aktivita. Žáci mohou pracovat samostatně nebo ve dvojicích (případně skupinách).

Každý obdrží svůj pracovní list a volně se pohybuje po stanovištích (celkem 10). Nejprve jdou všichni k prvnímu stanovišti, poté již pořadí není důležité, jen poslední desáté stanoviště musí zůstat na závěr. Na každém stanovišti je úkol, který žáci splní a za jeho splnění si na dalším stanovišti vezmou část obrázku, kterou vlepují do pracovního listu. Výsledný obrázek je upoutávkou k četbě Prašiny od Vojtěcha Matochy.

Možnost barevného nebo černobílého tisku.

Doporučení pro pedagoga

Každé stanoviště postačí vytisknout jednou. Dále doporučuji dvě možnosti:

1) každé stanoviště zalaminovat, části obrázku k němu přidat např. v obálce

2) stanoviště i s částmi obrázku vložit do eurosložky

Další produkty od autora Veronika Režná (Radost učit)

665013
Dějepis
7.
Pracovní listy
Pro koho: sedmá třída Styl práce: práce celé třídy, samostatná práce Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň
40.00 Kč
73618
Dějepis
6.
Pracovní listy
Pro koho: 6. třída Styl práce: samostatná s následnou společnou kontrolou Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý
25.00 Kč
436409
Český jazyk
3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Typ materiálu: vzdělávací materiál pro první a druhý stupeň ZŠ Materiál rozvíjí kompetence: kompetence k učení
45.00 Kč
75461
Dějepis
8.
Ostatní
Kdo jsem? Žáci mají za úkol z fiktivního ,,dopisu" či ,,doznání" přijít na to, o kterou významnou osobnost se jedná
0.00 Kč
Vzory podstatných jmen Vzory podstatných jmen
Pro koho: druhý stupeň Styl práce: samostatná nebo ve dvojicích Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ   Výukový materiál je koncipován jako venkovní aktivita. Žáci mohou pracovat samostatně nebo ve dvojicích (případně skupinách). Každý obdrží svůj pracovní list a volně se pohybuje po stanovištích (celkem 10). Nejprve jdou všichni k prvnímu stanovišti, poté již pořadí není důležité, jen poslední desáté stanoviště musí zůstat na závěr. Na každém stanovišti je úkol, který žáci splní a za jeho splnění si na dalším stanovišti vezmou část obrázku, kterou vlepují do pracovního listu. Výsledný obrázek je upoutávkou k četbě Prašiny od Vojtěcha Matochy. Možnost barevného nebo černobílého tisku. Doporučení pro pedagoga Každé stanoviště postačí vytisknout jednou. Dále doporučuji dvě možnosti: 1) každé stanoviště zalaminovat, části obrázku k němu přidat např. v obálce 2) stanoviště i s částmi obrázku vložit do eurosložky
UUCZ-566269
Český jazyk>Pracovní listy>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
28.00