Zimní přídavná jména, -ský (-ští), -cký (-čtí), plurál

Předmět:
Počet stran:
14
Velikost: 241.73 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 11. 2024
Sdílet:

Návod:

Frontální výuka:

  • tisk na A3
  • žáci si losují pojmy a uvádí správné odpovědi
  • dále lze využít jako zpětnou vazbu/opakování na konci/ začátku hodiny, kdy žák jen vylosuje a řekne správnou odpověď (u těchto variant bez oboustranného tisku)

 

Skupinová výuka:

  • žáky rozdělím do skupin dle velikosti třídy a možností
  • každá skupina dostane na lavici například 8 karet se stranou, která žádá doplnění
  • mají 1-2 minuty na správně odpovědi např. ďábelský přítel- ďábelští přátelé řeknou si správně, otočí, zkontrolují a dají buď “fajfku”, nebo “křížek”do záznamového archu
  • po uplynutí času žáci otočí karty tou stranou nahoru, která žádá doplnění (připraví pro další skupinku)
  • vymění stanoviště a takto jedou dle počtu žáků ve třídě třeba 10x
  • až všichni žáci splní všechna stanoviště, napíší na záznamový arch zpětnou vazbu (kolik karet zvládli, klik jich bylo správně, co si zapamatovali apod.)
  • další možnosti použití naleznete na mém instagramu @protivna.ucitelka

Další produkty od autora Jana Dráhová @protivna.ucitelka

739713
Občanská výchova
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
80 kartiček ke konverzaci s dětmi ve třídě. Nechcete s dětmi před koncem roku sledovat filmy? Rádi byste nějak shrnuli
35.00 Kč
718454
Český jazyk
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
9 sad na pexeso (každá jina) 9 sad na domino (každé jiné) MOŽNOSTI VYUŽITÍ: PEXESO: MŮŽETE TISKNOUT OBOUSTRANNĚ- ABY
35.00 Kč
791957
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pojďte si procvičit číslovky ve stylu přijímaček (ideální pro 6.- 8. ročník), ať si žáci zvykají na práci s textem a
35.00 Kč
716573
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
7 stran po dvou stanovištích (14 stanovišť) stanoviště jsou neočíslovaná, možnost variability a opakovaného použití 1
35.00 Kč
Zimní přídavná jména, -ský (-ští), -cký (-čtí), plurál Zimní přídavná jména, -ský (-ští), -cký (-čtí), plurál
Návod:Frontální výuka:tisk na A3žáci si losují pojmy a uvádí správné odpovědidále lze využít jako zpětnou vazbu/opakování na konci/ začátku hodiny, kdy žák jen vylosuje a řekne správnou odpověď (u těchto variant bez oboustranného tisku) Skupinová výuka:žáky rozdělím do skupin dle velikosti třídy a možnostíkaždá skupina dostane na lavici například 8 karet se stranou, která žádá doplněnímají 1-2 minuty na správně odpovědi např. ďábelský přítel- ďábelští přátelé řeknou si správně, otočí, zkontrolují a dají buď “fajfku”, nebo “křížek”do záznamového archupo uplynutí času žáci otočí karty tou stranou nahoru, která žádá doplnění (připraví pro další skupinku)vymění stanoviště a takto jedou dle počtu žáků ve třídě třeba 10xaž všichni žáci splní všechna stanoviště, napíší na záznamový arch zpětnou vazbu (kolik karet zvládli, klik jich bylo správně, co si zapamatovali apod.)další možnosti použití naleznete na mém instagramu @protivna.ucitelka
UUCZ-728783
Český jazyk>Běhací diktát>Ostatní>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🎁 Vánoce
31.00