Přídavná jména vánočně- 56 karet a sebehodnocení

Předmět:
Počet stran:
16
Velikost: 258.41 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 11. 2024
Sdílet:

Návod:

Frontální výuka:

  • tisk minimálně na A4 a větší
  • na tabuli udělat dva sloupce “i” a “y”
  • žáci si losují pojmy a přiřazují do správného sloupce
  • dále lze využít jako zpětnou vazbu/opakování na konci/ začátku hodiny, kdy žák jen vylosuje a řekne správnou odpověď (u těchto variant bez oboustranného tisku)

 

Skupinová výuka:

  • žáky rozdělím do skupin dle velikosti třídy a možností
  • každá skupina dostane na lavici například 8 karet se stranou, která žádá doplnění
  • mají 1-2 minuty na správně odpovědi např. pohádkov_ princové- řeknou si správně “pohádkoví”',otočí, zkontrolují a dají buď “fajfku”, nebo “křížek”do záznamového archu
  • po uplynutí času žáci otočí karty tou stranou nahoru, která žádá doplnění (připraví pro další skupinku)
  • vymění stanoviště a takto jedou dle počtu žáků ve třídě třeba 10x
  • až všichni žáci splní všechna stanoviště, napíší na záznamový arch zpětnou vazbu (kolik karet zvládli, klik jich bylo správně, co si zapamatovali apod.)
  • další možnosti použití naleznete na mém instagramu @protivna.ucitelka

Další produkty od autora Jana Dráhová @protivna.ucitelka

785311
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Podstatná jména pro 2. stupeň- porozumění textu, hravá část (osmisměrky, přesmyčky, šifry), mluvnický rozbor Zkoušejte s
35.00 Kč
739713
Občanská výchova
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
80 kartiček ke konverzaci s dětmi ve třídě. Nechcete s dětmi před koncem roku sledovat filmy? Rádi byste nějak shrnuli
35.00 Kč
706564
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Přehled učiva
Možnosti použití: 1) skupinová práce: -žáky rozdělím po 2-3 -každá skupina má papír a tužku -na vybrané lavice položím
35.00 Kč
728783
Český jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Běhací diktát
Návod: Frontální výuka: tisk na A3 žáci si losují pojmy a uvádí správné odpovědi dále lze využít jako zpětnou vazbu
31.00 Kč
Přídavná jména vánočně- 56 karet a sebehodnocení Přídavná jména vánočně- 56 karet a sebehodnocení
Návod:Frontální výuka:tisk minimálně na A4 a většína tabuli udělat dva sloupce “i” a “y”žáci si losují pojmy a přiřazují do správného sloupcedále lze využít jako zpětnou vazbu/opakování na konci/ začátku hodiny, kdy žák jen vylosuje a řekne správnou odpověď (u těchto variant bez oboustranného tisku) Skupinová výuka:žáky rozdělím do skupin dle velikosti třídy a možnostíkaždá skupina dostane na lavici například 8 karet se stranou, která žádá doplněnímají 1-2 minuty na správně odpovědi např. pohádkov_ princové- řeknou si správně “pohádkoví”',otočí, zkontrolují a dají buď “fajfku”, nebo “křížek”do záznamového archupo uplynutí času žáci otočí karty tou stranou nahoru, která žádá doplnění (připraví pro další skupinku)vymění stanoviště a takto jedou dle počtu žáků ve třídě třeba 10xaž všichni žáci splní všechna stanoviště, napíší na záznamový arch zpětnou vazbu (kolik karet zvládli, klik jich bylo správně, co si zapamatovali apod.)další možnosti použití naleznete na mém instagramu @protivna.ucitelka
UUCZ-722888
Český jazyk>Přehled učiva>Ostatní>5.>ZŠ – 2. STUPEŇ>🎁 Vánoce
35.00