Návod:
Frontální výuka:
- tisk minimálně na A4 a větší
 - na tabuli udělat dva sloupce “i” a “y”
 - žáci si losují pojmy a přiřazují do správného sloupce
 - dále lze využít jako zpětnou vazbu/opakování na konci/ začátku hodiny, kdy žák jen vylosuje a řekne správnou odpověď (u těchto variant bez oboustranného tisku)
 
Skupinová výuka:
- žáky rozdělím do skupin dle velikosti třídy a možností
 - každá skupina dostane na lavici například 8 karet se stranou, která žádá doplnění
 - mají 1-2 minuty na správně odpovědi např. pohádkov_ princové- řeknou si správně “pohádkoví”',otočí, zkontrolují a dají buď “fajfku”, nebo “křížek”do záznamového archu
 - po uplynutí času žáci otočí karty tou stranou nahoru, která žádá doplnění (připraví pro další skupinku)
 - vymění stanoviště a takto jedou dle počtu žáků ve třídě třeba 10x
 - až všichni žáci splní všechna stanoviště, napíší na záznamový arch zpětnou vazbu (kolik karet zvládli, klik jich bylo správně, co si zapamatovali apod.)
 - další možnosti použití naleznete na mém instagramu @protivna.ucitelka
 









