Přídavná jména vánočně- 56 karet a sebehodnocení

Předmět:
Počet stran:
16
Velikost: 258.41 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 11. 2024
Sdílet:

Návod:

Frontální výuka:

  • tisk minimálně na A4 a větší
  • na tabuli udělat dva sloupce “i” a “y”
  • žáci si losují pojmy a přiřazují do správného sloupce
  • dále lze využít jako zpětnou vazbu/opakování na konci/ začátku hodiny, kdy žák jen vylosuje a řekne správnou odpověď (u těchto variant bez oboustranného tisku)

 

Skupinová výuka:

  • žáky rozdělím do skupin dle velikosti třídy a možností
  • každá skupina dostane na lavici například 8 karet se stranou, která žádá doplnění
  • mají 1-2 minuty na správně odpovědi např. pohádkov_ princové- řeknou si správně “pohádkoví”',otočí, zkontrolují a dají buď “fajfku”, nebo “křížek”do záznamového archu
  • po uplynutí času žáci otočí karty tou stranou nahoru, která žádá doplnění (připraví pro další skupinku)
  • vymění stanoviště a takto jedou dle počtu žáků ve třídě třeba 10x
  • až všichni žáci splní všechna stanoviště, napíší na záznamový arch zpětnou vazbu (kolik karet zvládli, klik jich bylo správně, co si zapamatovali apod.)
  • další možnosti použití naleznete na mém instagramu @protivna.ucitelka

Další produkty od autora Jana Dráhová @protivna.ucitelka

725025
Český jazyk
9., SŠ
Běhací diktát
-48 otázek a odpovědí k tématu starověká a antická literatura Možnosti využití: losování otázek při frontální výuce
28.00 Kč
718450
Český jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
7 stran po dvou stanovištích (14 stanovišť) stanoviště jsou neočíslovaná, možnost variability a opakovaného použití 1
35.00 Kč
705516
Český jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přehled učiva
72 karet s pojmy, celkem 144 karet Žáci ZŠ i SŠ si zopakují pojmy převážně z literatury. Studenti mohou pojmy losovat a
35.00 Kč
716573
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
7 stran po dvou stanovištích (14 stanovišť) stanoviště jsou neočíslovaná, možnost variability a opakovaného použití 1
35.00 Kč
Přídavná jména vánočně- 56 karet a sebehodnocení Přídavná jména vánočně- 56 karet a sebehodnocení
Návod:Frontální výuka:tisk minimálně na A4 a většína tabuli udělat dva sloupce “i” a “y”žáci si losují pojmy a přiřazují do správného sloupcedále lze využít jako zpětnou vazbu/opakování na konci/ začátku hodiny, kdy žák jen vylosuje a řekne správnou odpověď (u těchto variant bez oboustranného tisku) Skupinová výuka:žáky rozdělím do skupin dle velikosti třídy a možnostíkaždá skupina dostane na lavici například 8 karet se stranou, která žádá doplněnímají 1-2 minuty na správně odpovědi např. pohádkov_ princové- řeknou si správně “pohádkoví”',otočí, zkontrolují a dají buď “fajfku”, nebo “křížek”do záznamového archupo uplynutí času žáci otočí karty tou stranou nahoru, která žádá doplnění (připraví pro další skupinku)vymění stanoviště a takto jedou dle počtu žáků ve třídě třeba 10xaž všichni žáci splní všechna stanoviště, napíší na záznamový arch zpětnou vazbu (kolik karet zvládli, klik jich bylo správně, co si zapamatovali apod.)další možnosti použití naleznete na mém instagramu @protivna.ucitelka
UUCZ-722888
Český jazyk>Přehled učiva>Ostatní>5.>ZŠ – 2. STUPEŇ>🎁 Vánoce
35.00