Návod:
Frontální výuka:
- tisk minimálně na A4 a větší
- na tabuli udělat dva sloupce “i” a “y”
- žáci si losují pojmy a přiřazují do správného sloupce
- dále lze využít jako zpětnou vazbu/opakování na konci/ začátku hodiny, kdy žák jen vylosuje a řekne správnou odpověď (u těchto variant bez oboustranného tisku)
Skupinová výuka:
- žáky rozdělím do skupin dle velikosti třídy a možností
- každá skupina dostane na lavici například 8 karet se stranou, která žádá doplnění
- mají 1-2 minuty na správně odpovědi např. pohádkov_ princové- řeknou si správně “pohádkoví”',otočí, zkontrolují a dají buď “fajfku”, nebo “křížek”do záznamového archu
- po uplynutí času žáci otočí karty tou stranou nahoru, která žádá doplnění (připraví pro další skupinku)
- vymění stanoviště a takto jedou dle počtu žáků ve třídě třeba 10x
- až všichni žáci splní všechna stanoviště, napíší na záznamový arch zpětnou vazbu (kolik karet zvládli, klik jich bylo správně, co si zapamatovali apod.)
- další možnosti použití naleznete na mém instagramu @protivna.ucitelka