Matematika
– písmené sčítání, +- se závorkami, +- s přechodem přes desétku do 100
ČJ - ,,Běhací“ psaní, diktát, rozlišování potravin zdravých a nezdravých, psaní, stříhání, lepení….
Matematika: PL písemné sčítání – PL ,,Pasta a kartáček“
+- se závorkami – PL Zub – i popis zubu – korunka, kořen
+- do 100 s přechodem přes 10 – PL ,,Zub“
Kolik má tento zoubek kazů? – děti zjistí přepočítáním příkladů, špatné výsledky – kazy – škrtnou a opraví je jako zubař výsledkem správným
PL - ,,Jak si správně čistit zuby“ – Děti si vystřihnou hlavu chlapce a kartáček. Další nový papír o velikosti A4 si složí na ,,harmoniku“. Učitel rozmístí po třídě pasty a děti píší na skládaný papír text, který so mají za úkol zapamatovat.
Prostřihneme díru v puse na vyznačeném místě,
prostrčíme kartáček a povídáme si o správné
technice čištění zubů.
PL a TÉMA ZDRAVÁ STRAVA
Děti škrtnou to, co by se v našem jídelníčku mělo vyskytovat jen
v omezeném množství. Píší a kreslí na proužek to, co bychom měli jíst častěji.
Potravinová pyramida – PL by měl předcházet rozhovor na téma zdravá strava, co by v jídelníčku nemělo chybět a naopak, co by mělo být zastoupeno jen v omezeném množství..
Děti lepí do připravených okének potraviny – mohou jen některé a některé nakreslit, napsat,…
Můj zdravý oběd – děti píší a kreslí, můžeme doplnit kresbou lžičky, vidličky, nože na správné místo a doplnit rozhovorem o správném stolování…