BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – CHEMICKÉ PRVKY

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
48
Velikost: 9.55 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 25 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy.

Cíl: Zopakování či upevnění znalostí prvků a jejich chemických značek.

Sada obsahuje:

25 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)

list s prázdnou tajenkou k doplnění (3x na stránce)

list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“

průvodní list - návod

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).
  2. Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).
  2. Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění + periodickou tabulku prvků.
  3. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.
  4. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace o tajence (je třeba mít k dispozici mobil s internetovým připojením, případně školní tablety, PC, chromebooky apod.).
  5. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.
  5. V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

110400
Fyzika
5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 16 čtveřic karet na převody jednotek délky. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným
25.00 Kč
726283
Matematika
3., 4.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují 26 různých dvojic příkladů na sčítání, odčítání, násobení a
28.00 Kč
515956
Matematika
3.
Já mám, kdo má
Já mám, kdo má…? – Velikonoční MALÁ NÁSOBILKA Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují příklady na násobení a dělení v
44.00 Kč
688219
Matematika
2., 3.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet s příklady. Karty obsahují 26 různých příkladů na procvičení sčítání a
25.00 Kč
BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – CHEMICKÉ PRVKY BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – CHEMICKÉ PRVKY
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 25 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy. Cíl: Zopakování či upevnění znalostí prvků a jejich chemických značek.Sada obsahuje:25 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)list s prázdnou tajenkou k doplnění (3x na stránce)list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“průvodní list - návodMožnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.Jak s materiálem pracovat:Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění + periodickou tabulku prvků.Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace o tajence (je třeba mít k dispozici mobil s internetovým připojením, případně školní tablety, PC, chromebooky apod.).Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.Přínos pomůcky:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu.
UUCZ-330316
Chemie>Běhací diktát>8.>9.
44.00