Chemičtí velikáni Motivační aktivity - Pexeso CHEMIE Nejen pro ZŠ

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
5
Velikost: 1.58 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající PavMa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 11. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje:

9 osobností z historie - velikáni v chemii a jejich objevy

celkem 27 karet, které se skládají k sobě

možnost hrát jako klasické pexeso nebo hru “Hádej, kdo jsem?”

Obsah:

Učení o významných chemických osobnostech, jako jsou Antoine Lavoisier, Dmitrij Mendělejev, Marie Curie, Robert Boyle, Ernest Rutherford, Rosalind Franklin, Linus Pauling, Joseph Priestley, Glenn T. Seaborg a další, je velmi důležité z několika důvodů:

  • Studenti získají lepší pochopení toho, jak se vědecké poznání vyvíjelo a jak klíčové objevy ovlivnily náš dnešní pohled na svět.
  • Velikáni vědy, kteří překonali překážky a udělali zásadní objevy, mohou inspirovat studenty, aby se i oni snažili dosáhnout vysokých cílů a překonat vlastní výzvy.
  • Historie vědy může být velmi zajímavá a zábavná. Kreativní a interaktivní hodiny, kde studenti objevují příběhy těchto vědců a jejich experimenty, mohou povzbudit jejich zájem o vědu.

Využití:

  • Aktivita na začátek / konec roku
  • Táborová hra s chemickým zaměřením
  • Skupinová práce
  • Domácí příprava, například referátu o významných osobnostech v historii chemie

Materiál lze využít jako klasické pexeso, kdy studenti skládají vždy tři kartičky k sobě. Lze hrát i hra na poznávání osobnosti, kdy vyučující čte informace z kartičky a žáci hádají, o kterou osobnost se jedná.

Další možností je, zadat žákům samostatnou práci, a to buď samostatně, či ve skupině, vytvořit na základě informací z karet plnohodnotnou prezentaci o těchto osobnostech.

Vzdělávání o významných chemicích a jejich přínosech umožňuje studentům nejen lépe pochopit chemii jako vědu, ale také se inspirovat a motivovat k dalšímu učení a objevování. To přispívá k celkovému rozvoji jejich vědeckého myšlení a zájmu o chemii.

Kartičky je vhodné zalaminovat a používat opakovaně.

Další produkty od autora Markéta Pavlíková

714951
Matematika
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: Pracovní list na procvičování a opakování zlomků Stručné řešení Podrobné řešení s postupem Bodové
40.00 Kč
709730
Chemie
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: 2 A4 s kartičkami pro trénink nebo opakování chemických sloučenin obsahujících kyslík, tzv. oxidů
40.00 Kč
741458
Chemie
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
AZ-kvíz
Materiál obsahuje: Celkem 80 otázek zaměřených na chemii - 4 kola hry Odpovědník Motivační vybarvování baněk na stomku
45.00 Kč
623602
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Materiál obsahuje: 36 kartiček 12 kartiček s obrázkem domácího zvířete 12 kartiček s označením zvířete v německém jazyce
45.00 Kč
Chemičtí velikáni Motivační aktivity - Pexeso CHEMIE Nejen pro ZŠ Chemičtí velikáni Motivační aktivity - Pexeso CHEMIE Nejen pro ZŠ
Materiál obsahuje:9 osobností z historie - velikáni v chemii a jejich objevycelkem 27 karet, které se skládají k soběmožnost hrát jako klasické pexeso nebo hru “Hádej, kdo jsem?”Obsah:Učení o významných chemických osobnostech, jako jsou Antoine Lavoisier, Dmitrij Mendělejev, Marie Curie, Robert Boyle, Ernest Rutherford, Rosalind Franklin, Linus Pauling, Joseph Priestley, Glenn T. Seaborg a další, je velmi důležité z několika důvodů:Studenti získají lepší pochopení toho, jak se vědecké poznání vyvíjelo a jak klíčové objevy ovlivnily náš dnešní pohled na svět.Velikáni vědy, kteří překonali překážky a udělali zásadní objevy, mohou inspirovat studenty, aby se i oni snažili dosáhnout vysokých cílů a překonat vlastní výzvy.Historie vědy může být velmi zajímavá a zábavná. Kreativní a interaktivní hodiny, kde studenti objevují příběhy těchto vědců a jejich experimenty, mohou povzbudit jejich zájem o vědu.Využití:Aktivita na začátek / konec rokuTáborová hra s chemickým zaměřenímSkupinová práceDomácí příprava, například referátu o významných osobnostech v historii chemieMateriál lze využít jako klasické pexeso, kdy studenti skládají vždy tři kartičky k sobě. Lze hrát i hra na poznávání osobnosti, kdy vyučující čte informace z kartičky a žáci hádají, o kterou osobnost se jedná.Další možností je, zadat žákům samostatnou práci, a to buď samostatně, či ve skupině, vytvořit na základě informací z karet plnohodnotnou prezentaci o těchto osobnostech.Vzdělávání o významných chemicích a jejich přínosech umožňuje studentům nejen lépe pochopit chemii jako vědu, ale také se inspirovat a motivovat k dalšímu učení a objevování. To přispívá k celkovému rozvoji jejich vědeckého myšlení a zájmu o chemii.Kartičky je vhodné zalaminovat a používat opakovaně.
UUCZ-703121
Chemie>Pexeso>Skládačky>Výzdoba třídy>8.>9.>SŠ
40.00