HISTORIE ATOMU - CHEMIE

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 1.1 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Mgr. Dita Štolfová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 2. 2023
Sdílet:

Soubor obsahuje jména vědců, kteří se podíleli v dějinách na výzkumu atomu a informace, které se k nim vztahují.

Listy je nutno vytisknout, ideálně zalaminovat a rozstříhat. Poslední stránka slouží jako kontrola pro vyučující.

Aktivita spočívá v rozdělení žáků do skupin, rozdání rozstříhaných lístků se jmény a informacemi a hledání k sobě patřících kartiček. Obtížnost spočívá také v tom, že nepatří ke každému jménu stejný počet informačních lístků. Žáci mohou využívat digitálních technologií – vyhledávání informací na internetu či práci s učebnicí obecné chemie. Jakmile budou mít u každého jména správně seřazeny informační kartičky, mohou se snažit informace převyprávět ve větách tak, aby ostatní skupinky poznávaly, o jakého vědce se jedná.

Další produkty od autora Mgr. Dita Štolfová

269269
Matematika
1.
Pracovní listy
Soubor obsahuje 10 pracovních listů pro prvňáčky plné příkladů zakomponovaných do obrázků. Každý list je originál
30.00 Kč
42445
Matematika
MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
Soubor obsahuje 21 autorských pracovních listů pro malé školáky. Jedná se o hravé počítání pomocí obrázků lodiček
25.00 Kč
129141
Chemie
8., 9.
Pexeso
Připravila jsem toto pexeso, se kterým lze pracovat několika způsoby: 1. Vytisknout dvakrát stranu s názvy prvků a při
40.00 Kč
39400
Přírodověda
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Omalovánky s barevnou předlohou usnadňují dětem vymalováváním snazší zapamatování si jednotlivých zástupců ptáků. Soubor
40.00 Kč
HISTORIE ATOMU - CHEMIE HISTORIE ATOMU - CHEMIE
Soubor obsahuje jména vědců, kteří se podíleli v dějinách na výzkumu atomu a informace, které se k nim vztahují. Listy je nutno vytisknout, ideálně zalaminovat a rozstříhat. Poslední stránka slouží jako kontrola pro vyučující. Aktivita spočívá v rozdělení žáků do skupin, rozdání rozstříhaných lístků se jmény a informacemi a hledání k sobě patřících kartiček. Obtížnost spočívá také v tom, že nepatří ke každému jménu stejný počet informačních lístků. Žáci mohou využívat digitálních technologií – vyhledávání informací na internetu či práci s učebnicí obecné chemie. Jakmile budou mít u každého jména správně seřazeny informační kartičky, mohou se snažit informace převyprávět ve větách tak, aby ostatní skupinky poznávaly, o jakého vědce se jedná.
UUCZ-266410
Chemie>Skládačky>8.
30.00