HISTORIE ATOMU - CHEMIE

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 1.1 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Mgr. Dita Štolfová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 2. 2023
Sdílet:

Soubor obsahuje jména vědců, kteří se podíleli v dějinách na výzkumu atomu a informace, které se k nim vztahují.

Listy je nutno vytisknout, ideálně zalaminovat a rozstříhat. Poslední stránka slouží jako kontrola pro vyučující.

Aktivita spočívá v rozdělení žáků do skupin, rozdání rozstříhaných lístků se jmény a informacemi a hledání k sobě patřících kartiček. Obtížnost spočívá také v tom, že nepatří ke každému jménu stejný počet informačních lístků. Žáci mohou využívat digitálních technologií – vyhledávání informací na internetu či práci s učebnicí obecné chemie. Jakmile budou mít u každého jména správně seřazeny informační kartičky, mohou se snažit informace převyprávět ve větách tak, aby ostatní skupinky poznávaly, o jakého vědce se jedná.

Další produkty od autora Mgr. Dita Štolfová

39658
Český jazyk - čtení
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Skládačky
Soubor obsahuje 15 druhů mnou kreslených ptáků, které je možné v zimě zahlédnout v blízkosti krmítek. (sýkora modřinka
40.00 Kč
129141
Chemie
8., 9.
Pexeso
Připravila jsem toto pexeso, se kterým lze pracovat několika způsoby: 1. Vytisknout dvakrát stranu s názvy prvků a při
40.00 Kč
156498
Český jazyk - sloh
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Tradice psaní pohledů byla krásná a proč si ji tedy nezachovat pro další generace. V souboru naleznete pohledy mnou
25.00 Kč
304017
Biologie
6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Brožura obsahuje výukové kartičky. Kartičky v souboru slouží nejen jako demonstrační ukázka jednotlivých tvarů, typů a
30.00 Kč
HISTORIE ATOMU - CHEMIE HISTORIE ATOMU - CHEMIE
Soubor obsahuje jména vědců, kteří se podíleli v dějinách na výzkumu atomu a informace, které se k nim vztahují. Listy je nutno vytisknout, ideálně zalaminovat a rozstříhat. Poslední stránka slouží jako kontrola pro vyučující. Aktivita spočívá v rozdělení žáků do skupin, rozdání rozstříhaných lístků se jmény a informacemi a hledání k sobě patřících kartiček. Obtížnost spočívá také v tom, že nepatří ke každému jménu stejný počet informačních lístků. Žáci mohou využívat digitálních technologií – vyhledávání informací na internetu či práci s učebnicí obecné chemie. Jakmile budou mít u každého jména správně seřazeny informační kartičky, mohou se snažit informace převyprávět ve větách tak, aby ostatní skupinky poznávaly, o jakého vědce se jedná.
UUCZ-266410
Chemie>Skládačky>8.
30.00