Wer bin ich? (Spiel mit Hobbys)

Ročník:
Počet stran:
19
Velikost: 1.97 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Úča Monča
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 4. 2025
Sdílet:

Aktivita je vhodná do výuky německého jazyka. Žáci tvoří jednoduché dialogy, procvičují rozhovory. Materiál se koncentruje na slovní zásobu koníčků.

Materiál obsahuje:

- 16 textů s popisy osob

- 16 obrázků vztahujícím se k textům

- tabulky k doplnění

- kontrolní tabulku

Žáci pracují ve dvojicích nebo v menších skupinách. Jejich úkolem je najít na obrázcích osoby popsané v textech. Texty jsou označeny písmeny, obrázky čísly, žáci zaznamenávají písmena do tabulky.

Dvě verze hry:

1) Žáci se libovolně pohybují po třídě, mluví spolu pouze německy a snaží se najít osoby, popsané v textech na obrázcích (přiřazují v tabulce k číslům písmena).

2) Každý z dvojice má svoje pole, kde se může pohybovat (jeden žák je u textů a druhý u obrázků), informace si předávají uprostřed třídy. Jeden ze dvojice si tedy vždy přečte nějaký text, uprostřed třídy předá informaci, kterou se dozvěděl, druhému z dvojice a ten pak hledá správný obrázek a zapisuje do tabulky. Jedná se o těžší verzi hry.

Další produkty od autora Úča Monča

108605
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Pomůcka je určena do výuky českého jazyka. Žáci přiřazují slova ke správnému slovnímu druhu tak, aby vznikly
25.00 Kč
50986
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Anglická verze oblíbené hry „Já mám, kdo má“. Aktivita je vhodná do výuky anglického jazyka k procvičení slovní zásoby
40.00 Kč
22859
Český jazyk
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Pomůcka je určena do výuky českého jazyka. Žáci přiřazují věty ke správným kartičkám podle tvaru zájmena já (mě/mně)
30.00 Kč
223519
Německý jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Pomůcka je určena do výuky německého jazyka. Oblíbená hra domino slouží k osvojení a procvičení slovní zásoby na téma
25.00 Kč
Wer bin ich? (Spiel mit Hobbys) Wer bin ich? (Spiel mit Hobbys)
Aktivita je vhodná do výuky německého jazyka. Žáci tvoří jednoduché dialogy, procvičují rozhovory. Materiál se koncentruje na slovní zásobu koníčků. Materiál obsahuje: - 16 textů s popisy osob - 16 obrázků vztahujícím se k textům - tabulky k doplnění - kontrolní tabulku Žáci pracují ve dvojicích nebo v menších skupinách. Jejich úkolem je najít na obrázcích osoby popsané v textech. Texty jsou označeny písmeny, obrázky čísly, žáci zaznamenávají písmena do tabulky. Dvě verze hry: 1) Žáci se libovolně pohybují po třídě, mluví spolu pouze německy a snaží se najít osoby, popsané v textech na obrázcích (přiřazují v tabulce k číslům písmena). 2) Každý z dvojice má svoje pole, kde se může pohybovat (jeden žák je u textů a druhý u obrázků), informace si předávají uprostřed třídy. Jeden ze dvojice si tedy vždy přečte nějaký text, uprostřed třídy předá informaci, kterou se dozvěděl, druhému z dvojice a ten pak hledá správný obrázek a zapisuje do tabulky. Jedná se o těžší verzi hry.
UUCZ-46111
Cizí jazyky>Německý jazyk>Běhací diktát>Didaktické hry>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00