Aktivita 6 rohů - Druhá světová válka

Předmět:
Počet stran:
4
Velikost: 494.13 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petr Zajíc
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 1. 2024
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro 9. třídu ZŠ nebo pro 4. ročník osmiletého gymnázia. Obsahuje šest textů, otázky, odpovědi a domino. Šest textů, které jsou každý na půl stránky, položíte na šest stolů (šest stanovišť). Můžete žáky rozdělit do skupin nebo může pracovat každý samostatně. Po zahájení si žáci přečtou texty, a podle každého vypracují myšlenkovou mapu. Za nejlepší můžete dát i jedničku. Když budou mít všichni hotovo, můžete se ve formě soutěže ptát na otázky, a kdo bude mít nejvíce bodů, vyhrává, nebo můžete udělat šesté stanoviště, kam dáte otázky a až budou mít všichni odpovědi, postupně budete vyvolávat žáky. Můžete místo otázek každé skupině rozdat domino, na kterém jsou stejné otázky a odpovědi. Tento materiál je asi na 1-2 vyučovací hodiny. Informace jsem čerpal z učebnice Dějepis pro 9. třídu, novověk, moderní dějiny.  

Další produkty od autora Petr Zajíc

767457
Chemie
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Jedná se o vzdělávací materiál pro 8. třídu ZŠ nebo pro 2.-3. ročník osmiletého gymnázia. Tento materiál rozvíjí
65.00 Kč
843915
Dějepis
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro 8. třídu ZŠ nebo pro 3. ročník osmiletého gymnázia. Tento materiál rozvíjí povědomí o
35.00 Kč
635568
Dějepis
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál, který rozvijí znalosti o době 2. poloviny 19. století. Žáci si tímto listem zopakují
35.00 Kč
880375
Chemie
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Tento materiál je skvělý na procvičování názvosloví oxidů. Stáhněte si ho zdarma!
0.00 Kč
Aktivita 6 rohů - Druhá světová válka Aktivita 6 rohů - Druhá světová válka
Jedná se o vzdělávací materiál pro 9. třídu ZŠ nebo pro 4. ročník osmiletého gymnázia. Obsahuje šest textů, otázky, odpovědi a domino. Šest textů, které jsou každý na půl stránky, položíte na šest stolů (šest stanovišť). Můžete žáky rozdělit do skupin nebo může pracovat každý samostatně. Po zahájení si žáci přečtou texty, a podle každého vypracují myšlenkovou mapu. Za nejlepší můžete dát i jedničku. Když budou mít všichni hotovo, můžete se ve formě soutěže ptát na otázky, a kdo bude mít nejvíce bodů, vyhrává, nebo můžete udělat šesté stanoviště, kam dáte otázky a až budou mít všichni odpovědi, postupně budete vyvolávat žáky. Můžete místo otázek každé skupině rozdat domino, na kterém jsou stejné otázky a odpovědi. Tento materiál je asi na 1-2 vyučovací hodiny. Informace jsem čerpal z učebnice Dějepis pro 9. třídu, novověk, moderní dějiny.  
UUCZ-382924
Dějepis>Domino>Pracovní listy>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00