Byzanc - rozhovor s císařem

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Velikost: 44.84 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2024
Sdílet:

Tento "falešný" rozhovor (ovšem založen na faktech o Byzantské říši) může sloužit jako úvodní hodina do tématu Byzantská říše.

 

Rozhovor obsahuje odpovědi na otázky zde na náhledovém obrázku.

 

TIP: bubliny si zalaminujte a vystřihněte. Pokud chcete aktivitu vylepšit, stáhněte si podobiznu novináře a Konstantina XI. a z rozstříhaných bublinek udělejte plakát na téma Byzantské říše.

 

Do skupiny či dvojice rozdejte tento rozhovor rozstříhaný na jednotlivé bubliny. Žáci mají za úkol poskládat rozhovor (ulehčeno je to tím, že otázky jsou číslované, odpovědi nikoliv) a odpovědět na otázky.

 

V rámci této aktivity žáci také procvičují čtení s porozuměním.

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. 
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
- rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře
- vytváření schopnosti využívat jako zdroj informací různorodé verbální i neverbální texty společenského a společenskovědního charakteru

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

340811
Dějepis
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní listy a časová osa na téma "zámořské objevy". Pracovní listy jsou vytvořeny tak, aby žáci našli odpovědi ve
45.00 Kč
206398
Anglický jazyk
7., 8., 9.
Postřehovky
57 karet na téma past simple - irregular verbs Žáci si procvičují výslovnost sloves v minulém čase + fixují si jejich
25.00 Kč
393404
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Soubor obsahuje: 20 kartiček se strašidelnými otázkami 4 kartičky pro hru “Najdi někoho, kdo...” strašidelné “jméno
40.00 Kč
622863
Dějepis
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
30 kartiček na procvičení témat Marie Terezie, Josef II., baroko Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu
30.00 Kč
Byzanc - rozhovor s císařem Byzanc - rozhovor s císařem
Tento "falešný" rozhovor (ovšem založen na faktech o Byzantské říši) může sloužit jako úvodní hodina do tématu Byzantská říše.   Rozhovor obsahuje odpovědi na otázky zde na náhledovém obrázku.   TIP: bubliny si zalaminujte a vystřihněte. Pokud chcete aktivitu vylepšit, stáhněte si podobiznu novináře a Konstantina XI. a z rozstříhaných bublinek udělejte plakát na téma Byzantské říše.   Do skupiny či dvojice rozdejte tento rozhovor rozstříhaný na jednotlivé bubliny. Žáci mají za úkol poskládat rozhovor (ulehčeno je to tím, že otázky jsou číslované, odpovědi nikoliv) a odpovědět na otázky.   V rámci této aktivity žáci také procvičují čtení s porozuměním.   Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k: - rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře - vytváření schopnosti využívat jako zdroj informací různorodé verbální i neverbální texty společenského a společenskovědního charakteru
UUCZ-191699
Dějepis>Ostatní>6.>7.>SŠ
35.00