Byzanc - rozhovor s císařem

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Velikost: 44.84 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Herpaiová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2024
Sdílet:

Tento "falešný" rozhovor (ovšem založen na faktech o Byzantské říši) může sloužit jako úvodní hodina do tématu Byzantská říše.

 

Rozhovor obsahuje odpovědi na otázky zde na náhledovém obrázku.

 

TIP: bubliny si zalaminujte a vystřihněte. Pokud chcete aktivitu vylepšit, stáhněte si podobiznu novináře a Konstantina XI. a z rozstříhaných bublinek udělejte plakát na téma Byzantské říše.

 

Do skupiny či dvojice rozdejte tento rozhovor rozstříhaný na jednotlivé bubliny. Žáci mají za úkol poskládat rozhovor (ulehčeno je to tím, že otázky jsou číslované, odpovědi nikoliv) a odpovědět na otázky.

 

V rámci této aktivity žáci také procvičují čtení s porozuměním.

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. 
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
- rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře
- vytváření schopnosti využívat jako zdroj informací různorodé verbální i neverbální texty společenského a společenskovědního charakteru

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

785296
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor obsahuje: 9 výchozích textů - uměle vytvořené (dopisy, prohlášení, deníkové záznamy) 2xA4 pracovní list (otázky k
45.00 Kč
239956
Dějepis
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Poznej Přemyslovce Hra na zopakování panovníků z rodu Přemyslovců. Obdoba známé hry tabu. Žák si vylosuje kartičku a
30.00 Kč
865014
Vlastivěda
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Soubor obsahuje: popis filipojakubské noci - historie pálení čarodějnic komiks na toto téma - pouze obrázky/ místa k
49.00 Kč
229014
Dějepis
6., 7.
Skládačky
Opakovací kruhy na témata: Arabská říše, Slované, Sámova říše, Velkomoravská říše, Vikingové, Anglie a Francie
25.00 Kč
Byzanc - rozhovor s císařem Byzanc - rozhovor s císařem
Tento "falešný" rozhovor (ovšem založen na faktech o Byzantské říši) může sloužit jako úvodní hodina do tématu Byzantská říše.   Rozhovor obsahuje odpovědi na otázky zde na náhledovém obrázku.   TIP: bubliny si zalaminujte a vystřihněte. Pokud chcete aktivitu vylepšit, stáhněte si podobiznu novináře a Konstantina XI. a z rozstříhaných bublinek udělejte plakát na téma Byzantské říše.   Do skupiny či dvojice rozdejte tento rozhovor rozstříhaný na jednotlivé bubliny. Žáci mají za úkol poskládat rozhovor (ulehčeno je to tím, že otázky jsou číslované, odpovědi nikoliv) a odpovědět na otázky.   V rámci této aktivity žáci také procvičují čtení s porozuměním.   Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k: - rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře - vytváření schopnosti využívat jako zdroj informací různorodé verbální i neverbální texty společenského a společenskovědního charakteru
UUCZ-191699
Dějepis>Ostatní>6.>7.>SŠ
35.00