Lucemburkové - aukce

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 85.05 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Herpaiová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2024
Sdílet:

Soubor na procvičení tématu Lucemburkové.

Jak hrát:

  • Žáky rozdělte do skupin (ideálně 4-5 hráčů v každé skupině).
  • V každé skupině bude 1 licitátor (= člověk, který řídí aukci, vyvolává částky), ostatní ve skupině se budou snažit vydražit správné výroky.
  • Každému dražiteli dejte zelené bankovky dle uvážení. (Já při 20 otázkách dám bankovky

v hodnotě 2100.)

  • Licitátorovi dejte nastříhané papírky s výroky a nastříhané zlaté mince.
  • Licitátor přečte větu na papírku, ostatní se rozhodnou, jestli je výrok správný. Pokud je správný, snaží se ho vydražit. Chybné výroky dražit nemají. Samozřejmě mohou blafovat a zmást protihráče. Výroky, které nikdo nevydraží, si licitátor nechá.
  • Po určitém časovém úseku (nejlépe až se budou všechny skupiny blížit ke konci, nebo dohrají úplně) proveďte společnou reflexi. Řekněte si, které výroky jsou správné.
  • Licitátor během reflexe bude vybírat papírky s větami. Správný výrok odmění jednou mincí, za špatný výrok, který někdo vydražil, minci sebere.
  • Dražitel s nejvyšším počtem zlatých mincí vyhrává.

 

 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. 
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
- rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře

- uplatňování vhodných prostředků komunikace k vyjadřování vlastních myšlenek, citů, názorů a postojů, k zaujímání a obhajování vlastních postojů a k přiměřenému obhajování svých práv

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

198806
Dějepis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
KOLÍČKOVÁNÍ 24 karet. Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu zalaminujte. Žáci si vezmou kolíčky a
40.00 Kč
408629
Dějepis
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
20 karet na kolíčkování k zopakování tématu "meziválečné Československo"
0.00 Kč
739349
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Plán na 1 vyučovací hodinu založený na příběhu malého chlapce. Soubor obsahuje: plán hodiny v barevném provedení plán
40.00 Kč
749689
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Úvod do starověkého Řecka - přírodní podmínky, zemědělství, obchod, Hellénové. Pracovní list ihned k využití. Soubor
30.00 Kč
Lucemburkové - aukce Lucemburkové - aukce
Soubor na procvičení tématu Lucemburkové. Jak hrát: Žáky rozdělte do skupin (ideálně 4-5 hráčů v každé skupině). V každé skupině bude 1 licitátor (= člověk, který řídí aukci, vyvolává částky), ostatní ve skupině se budou snažit vydražit správné výroky. Každému dražiteli dejte zelené bankovky dle uvážení. (Já při 20 otázkách dám bankovky v hodnotě 2100.) Licitátorovi dejte nastříhané papírky s výroky a nastříhané zlaté mince. Licitátor přečte větu na papírku, ostatní se rozhodnou, jestli je výrok správný. Pokud je správný, snaží se ho vydražit. Chybné výroky dražit nemají. Samozřejmě mohou blafovat a zmást protihráče. Výroky, které nikdo nevydraží, si licitátor nechá. Po určitém časovém úseku (nejlépe až se budou všechny skupiny blížit ke konci, nebo dohrají úplně) proveďte společnou reflexi. Řekněte si, které výroky jsou správné. Licitátor během reflexe bude vybírat papírky s větami. Správný výrok odmění jednou mincí, za špatný výrok, který někdo vydražil, minci sebere. Dražitel s nejvyšším počtem zlatých mincí vyhrává.       Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k: - rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře - uplatňování vhodných prostředků komunikace k vyjadřování vlastních myšlenek, citů, názorů a postojů, k zaujímání a obhajování vlastních postojů a k přiměřenému obhajování svých práv
UUCZ-279567
Dějepis>Didaktické hry>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00