Středověká společnost - aukce

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 84.9 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Lukešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2024
Sdílet:

Jak hrát:

  • Žáky rozdělte do skupin (ideálně 4-5 hráčů v každé skupině).
  • V každé skupině bude 1 licitátor (= člověk, který řídí aukci, vyvolává částky), ostatní ve skupině se budou snažit vydražit správné výroky.
  • Každému dražiteli dejte zelené bankovky dle uvážení. (Já při 20 otázkách dám bankovky v hodnotě 2100.)
  • Licitátorovi dejte nastříhané papírky s výroky a nastříhané zlaté mince.
  • Licitátor přečte větu na papírku, ostatní se rozhodnou, jestli je výrok správný. Pokud je správný, snaží se ho vydražit. Chybné výroky dražit nemají. Samozřejmě mohou blafovat a zmást protihráče. Výroky, které nikdo nevydraží, si licitátor nechá.
  • Po určitém časovém úseku (nejlépe až se budou všechny skupiny blížit ke konci, nebo dohrají úplně) proveďte společnou reflexi. Řekněte si, které výroky jsou správné.
  • Licitátor během reflexe bude vybírat papírky s větami. Správný výrok odmění jednou mincí, za špatný výrok, který někdo vydražil, minci sebere.
  • Dražitel s nejvyšším počtem zlatých mincí vyhrává.

 

 

 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. 
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
- rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře

- uplatňování vhodných prostředků komunikace k vyjadřování vlastních myšlenek, citů, názorů a postojů, k zaujímání a obhajování vlastních postojů a k přiměřenému obhajování svých práv

Další produkty od autora Nikola Lukešová

673736
Dějepis
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Soubor obsahuje: kartičky k dělení do dvojic, čtveřic a šestic ve stylu puzzle až 15 obrázků vygenerovaných umělou
40.00 Kč
413488
Dějepis
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Soubor obsahuje 3 části a) Hesla sametové revoluce - 17 hesel ve dvou velikostech - A4 a A5 b) podklady pro práci - 15
50.00 Kč
799003
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Zajímavá hra na procvičení historie (starověké Řecko) a finanční gramotnosti. Soubor obsahuje: pravidla hry jednotlivé
65.00 Kč
622862
Dějepis
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
40 kartiček na procvičení témat České země po třicetileté válce, nové formy vlády, osvícenství Řešení přehněte dozadu
35.00 Kč
Středověká společnost - aukce Středověká společnost - aukce
Jak hrát: Žáky rozdělte do skupin (ideálně 4-5 hráčů v každé skupině). V každé skupině bude 1 licitátor (= člověk, který řídí aukci, vyvolává částky), ostatní ve skupině se budou snažit vydražit správné výroky. Každému dražiteli dejte zelené bankovky dle uvážení. (Já při 20 otázkách dám bankovky v hodnotě 2100.) Licitátorovi dejte nastříhané papírky s výroky a nastříhané zlaté mince. Licitátor přečte větu na papírku, ostatní se rozhodnou, jestli je výrok správný. Pokud je správný, snaží se ho vydražit. Chybné výroky dražit nemají. Samozřejmě mohou blafovat a zmást protihráče. Výroky, které nikdo nevydraží, si licitátor nechá. Po určitém časovém úseku (nejlépe až se budou všechny skupiny blížit ke konci, nebo dohrají úplně) proveďte společnou reflexi. Řekněte si, které výroky jsou správné. Licitátor během reflexe bude vybírat papírky s větami. Správný výrok odmění jednou mincí, za špatný výrok, který někdo vydražil, minci sebere. Dražitel s nejvyšším počtem zlatých mincí vyhrává.         Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k: - rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře - uplatňování vhodných prostředků komunikace k vyjadřování vlastních myšlenek, citů, názorů a postojů, k zaujímání a obhajování vlastních postojů a k přiměřenému obhajování svých práv
UUCZ-269544
Dějepis>Didaktické hry>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00