Středověká společnost - aukce

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 84.9 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Herpaiová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2024
Sdílet:

Jak hrát:

  • Žáky rozdělte do skupin (ideálně 4-5 hráčů v každé skupině).
  • V každé skupině bude 1 licitátor (= člověk, který řídí aukci, vyvolává částky), ostatní ve skupině se budou snažit vydražit správné výroky.
  • Každému dražiteli dejte zelené bankovky dle uvážení. (Já při 20 otázkách dám bankovky v hodnotě 2100.)
  • Licitátorovi dejte nastříhané papírky s výroky a nastříhané zlaté mince.
  • Licitátor přečte větu na papírku, ostatní se rozhodnou, jestli je výrok správný. Pokud je správný, snaží se ho vydražit. Chybné výroky dražit nemají. Samozřejmě mohou blafovat a zmást protihráče. Výroky, které nikdo nevydraží, si licitátor nechá.
  • Po určitém časovém úseku (nejlépe až se budou všechny skupiny blížit ke konci, nebo dohrají úplně) proveďte společnou reflexi. Řekněte si, které výroky jsou správné.
  • Licitátor během reflexe bude vybírat papírky s větami. Správný výrok odmění jednou mincí, za špatný výrok, který někdo vydražil, minci sebere.
  • Dražitel s nejvyšším počtem zlatých mincí vyhrává.

 

 

 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. 
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
- rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře

- uplatňování vhodných prostředků komunikace k vyjadřování vlastních myšlenek, citů, názorů a postojů, k zaujímání a obhajování vlastních postojů a k přiměřenému obhajování svých práv

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

648760
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Soubor obsahuje: plán hodiny v barevném provedení plán hodiny v černobílém provedení úvodní aktivita - seřaď jak šlo za
40.00 Kč
661241
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Soubor obsahuje: plán hodiny v barevném provedení plán hodiny v černobílém provedení 10 kusů domina na zopakování
40.00 Kč
191699
Dějepis
6., 7., SŠ
Ostatní
Tento "falešný" rozhovor (ovšem založen na faktech o Byzantské říši) může sloužit jako úvodní hodina do tématu Byzantská
35.00 Kč
342175
Dějepis
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
KOLÍČKOVÁNÍ 20 kartiček na procvičení reformace a protireformace. Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu
35.00 Kč
Středověká společnost - aukce Středověká společnost - aukce
Jak hrát: Žáky rozdělte do skupin (ideálně 4-5 hráčů v každé skupině). V každé skupině bude 1 licitátor (= člověk, který řídí aukci, vyvolává částky), ostatní ve skupině se budou snažit vydražit správné výroky. Každému dražiteli dejte zelené bankovky dle uvážení. (Já při 20 otázkách dám bankovky v hodnotě 2100.) Licitátorovi dejte nastříhané papírky s výroky a nastříhané zlaté mince. Licitátor přečte větu na papírku, ostatní se rozhodnou, jestli je výrok správný. Pokud je správný, snaží se ho vydražit. Chybné výroky dražit nemají. Samozřejmě mohou blafovat a zmást protihráče. Výroky, které nikdo nevydraží, si licitátor nechá. Po určitém časovém úseku (nejlépe až se budou všechny skupiny blížit ke konci, nebo dohrají úplně) proveďte společnou reflexi. Řekněte si, které výroky jsou správné. Licitátor během reflexe bude vybírat papírky s větami. Správný výrok odmění jednou mincí, za špatný výrok, který někdo vydražil, minci sebere. Dražitel s nejvyšším počtem zlatých mincí vyhrává.         Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k: - rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře - uplatňování vhodných prostředků komunikace k vyjadřování vlastních myšlenek, citů, názorů a postojů, k zaujímání a obhajování vlastních postojů a k přiměřenému obhajování svých práv
UUCZ-269544
Dějepis>Didaktické hry>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00