Vikingové

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 10.49 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 8. 2024
Sdílet:

Pro koho: sedmá třída

Styl práce: skupinová práce

Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ

 

Výukový materiál se skládá z 11 kartiček a řešení. Žáci jsou rozděleni do dvojic nebo skupin (záleží na množství žáků ve třídě). Každá dvojice obdrží kartičku s číslem 1 (Kdo?) a má za úkol ji rozluštit. Jakmile si myslí, že přišla na správné řešení, tak jde její zástupce za pedagogem, odpověď mu potichu sdělí. Pokud je odpověď správná, obdrží kartičku s číslem 2 (Kde?). Pokud je odpověď špatná, má dvojice možnost pokusit se správnou odpověď dohledat (učebnice, tablet, počítač, mobilní telefon,...). Poté jde její zástupce s novou odpovědí znovu za pedagogem. Při správné odpovědi získá kartičku

s číslem 2, při špatné záleží na pedagogovi, zda podá nějakou nápovědu nebo správnou odpověď sdělí. Takhle to jde stále dokola, až žáci odpoví na všech 11 kartiček.

 

 

Lze vytisknout také jako brožuru a používat jako pracovní listy.

Další produkty od autora Veronika Režná (Radost učit)

758116
Dějepis
9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pro koho: devátá třída Styl práce: práce ve skupinách Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ Cílem
40.00 Kč
604050
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Pro koho: šestá třída, první ročník osmiletého gymnázia Styl práce: ve skupinách Typ materiálu: vzdělávací materiál pro
33.00 Kč
442418
Český jazyk
3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Typ materiálu: vzdělávací materiál pro první a druhý stupeň ZŠ Materiál rozvíjí kompetence: kompetence k učení
35.00 Kč
75468
Dějepis
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Hádej, kdo jsem? Pro koho: 8. ročník (případně 9. ročník) Styl práce: samostatná nebo skupinová Typ materiálu
39.00 Kč
Vikingové Vikingové
Pro koho: sedmá třídaStyl práce: skupinová práceTyp materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ Výukový materiál se skládá z 11 kartiček a řešení. Žáci jsou rozděleni do dvojic nebo skupin (záleží na množství žáků ve třídě). Každá dvojice obdrží kartičku s číslem 1 (Kdo?) a má za úkol ji rozluštit. Jakmile si myslí, že přišla na správné řešení, tak jde její zástupce za pedagogem, odpověď mu potichu sdělí. Pokud je odpověď správná, obdrží kartičku s číslem 2 (Kde?). Pokud je odpověď špatná, má dvojice možnost pokusit se správnou odpověď dohledat (učebnice, tablet, počítač, mobilní telefon,...). Poté jde její zástupce s novou odpovědí znovu za pedagogem. Při správné odpovědi získá kartičkus číslem 2, při špatné záleží na pedagogovi, zda podá nějakou nápovědu nebo správnou odpověď sdělí. Takhle to jde stále dokola, až žáci odpoví na všech 11 kartiček.  Lze vytisknout také jako brožuru a používat jako pracovní listy.
UUCZ-630277
Dějepis>Ostatní>7.>ZŠ – 2. STUPEŇ
28.00