VIKINGOVÉ - Objevné plavby - Stolní hra s otázkami

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 617.12 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Moderní Škola
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 9. 2024
Sdílet:

STOLNÍ HRA + OPAKOVACÍ OTÁZKY

Stolní hra na téma Vikingské objevné plavby je ideálním prostředkem k pochopení veškerých proměnných, které ovlivňovali vikingské objevné plavby. Případně může sloužit k opakování základních pojmů o vikingské společnosti, kultuře a životu.

Soubor obsahuje 2 verze her. Složitější verze byla vytvořená tak, aby žákům došel význam objevných plaveb a zároveň si i zopakovali informace o Vikinzích. Druhá verze je bez otázek a je vhodná k zařezení do uvědomění se v rámci výuky o objevných plavbách.

Každá verze je v barevné a černobílé variantě pro levnější tisk. Kartičky i herní plán doporučuji zalaminovat.

Žáci si mohou vybrat jaký herní plán zvolí - objevování Atlantského oceánu, objevování Evropy a Malé Asie.

Vzdělávací materiál pro ZŠ a SŠ, vypracován v souladu s RVP ZV, SOV
Vytvořeno k opakování poznatků o Vikinzích.

Další produkty od autora Moderní Škola

862238
Dějepis
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor obsahuje přípravu čtyř vyučovacích hodin na téma Franské říše. V jednotlivých hodinách se žáci zabývají rozpadem
100.00 Kč
716016
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Třídní schůzky - Triády - hodnocení a reflektivní aktivity Tento soubor přináší inspirativní a pečlivě zpracované
55.00 Kč
615958
Dějepis
7.
Ostatní
Mapy učebního pokroku do hodin dějepisu pro 7. ročník ZŠ Soubor obsahuje mapy učebního pokroku pro 7. ročník ZŠ. Jde o
40.00 Kč
342194
Informatika
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Umělá inteligence (AI) v praxi s ChatGPT Soubor obsahuje popis, návod a odkaz, kde se s ChatGPT setkat a využít ho. V
25.00 Kč
VIKINGOVÉ - Objevné plavby - Stolní hra s otázkami VIKINGOVÉ - Objevné plavby - Stolní hra s otázkami
STOLNÍ HRA + OPAKOVACÍ OTÁZKY Stolní hra na téma Vikingské objevné plavby je ideálním prostředkem k pochopení veškerých proměnných, které ovlivňovali vikingské objevné plavby. Případně může sloužit k opakování základních pojmů o vikingské společnosti, kultuře a životu. Soubor obsahuje 2 verze her. Složitější verze byla vytvořená tak, aby žákům došel význam objevných plaveb a zároveň si i zopakovali informace o Vikinzích. Druhá verze je bez otázek a je vhodná k zařezení do uvědomění se v rámci výuky o objevných plavbách. Každá verze je v barevné a černobílé variantě pro levnější tisk. Kartičky i herní plán doporučuji zalaminovat. Žáci si mohou vybrat jaký herní plán zvolí - objevování Atlantského oceánu, objevování Evropy a Malé Asie. Vzdělávací materiál pro ZŠ a SŠ, vypracován v souladu s RVP ZV, SOV Vytvořeno k opakování poznatků o Vikinzích.
UUCZ-378922
Dějepis>Didaktické hry>7.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
30.00