Já mám, kdo má...? Dopravní značky

Ročník:
Počet stran:
21
Velikost: 2.32 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 9. 2025
Sdílet:

MATERIÁL OBSAHUJE:

20 herních karet „Já mám, kdo má?“ s motivem dopravních značek.

Sadu demonstračních karet ve formátu A5, které zobrazují všechny použité značky, vhodné pro úvodní seznámení a práci na tabuli.

JAK S MATERIÁLEM PRACOVAT:

  • Demonstrační karty A5 využijte nejprve k seznámení dětí s dopravními značkami - žáci mohou značky pojmenovávat, třídit (zákazové, příkazové, informativní) či hledat v reálném prostředí.
  • Poté následuje hra „Já mám, kdo má?“:
    • Rozdejte karty mezi děti.
    • Jeden hráč začne: „Já mám stopka, kdo má přechod pro chodce?“
    • Ten, kdo má na své kartě přechod pro chodce, pokračuje.
    • Hra končí, když se vystřídají všichni hráči a kruh se uzavře.
  • Hru lze hrát ve třídě i venku, v menší i větší skupině.
  • Materiál vede děti k aktivnímu opakování dopravních značek, rozvíjí pozornost, rychlou reakci a spolupráci ve skupině.

Další produkty od autora Úča na hrazdě - Adéla Něničková

607335
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
O materiálu: Tento materiál obsahuje 14 listů, přičemž na každém listu je 6 různých témat nebo otázek k diskuzi. Listy
25.00 Kč
831941
Přírodověda
1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
📚 Popis materiálu: Tento vzdělávací materiál obsahuje 24 karet, které pomáhají dětem zábavnou formou procvičovat
35.00 Kč
844477
Pracovní činnosti
Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Omalovánky
MATERIÁL OBSAHUJE: Kooperativní obraz (obraz rozdělen na 24 částí). Náhled kooperativního obrazu - možné také využít
35.00 Kč
682475
Matematika
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Originální procvičování určování počtu do 10. 🍕 POPIS AKTIVITY: Aktivita probíhá ve dvojicích. J eden z žáků je zákazník
35.00 Kč
Já mám, kdo má...? Dopravní značky Já mám, kdo má...? Dopravní značky
MATERIÁL OBSAHUJE:20 herních karet „Já mám, kdo má?“ s motivem dopravních značek.Sadu demonstračních karet ve formátu A5, které zobrazují všechny použité značky, vhodné pro úvodní seznámení a práci na tabuli.JAK S MATERIÁLEM PRACOVAT:Demonstrační karty A5 využijte nejprve k seznámení dětí s dopravními značkami - žáci mohou značky pojmenovávat, třídit (zákazové, příkazové, informativní) či hledat v reálném prostředí.Poté následuje hra „Já mám, kdo má?“:Rozdejte karty mezi děti.Jeden hráč začne: „Já mám stopka, kdo má přechod pro chodce?“Ten, kdo má na své kartě přechod pro chodce, pokračuje.Hra končí, když se vystřídají všichni hráči a kruh se uzavře.Hru lze hrát ve třídě i venku, v menší i větší skupině.Materiál vede děti k aktivnímu opakování dopravních značek, rozvíjí pozornost, rychlou reakci a spolupráci ve skupině.
UUCZ-980745
Dopravní výchova>Prvouka>Já mám, kdo má>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🚘 Dopravní prostředky
35.00