Já mám, kdo má...? Dopravní značky

Ročník:
Počet stran:
21
Velikost: 2.32 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 9. 2025
Sdílet:

MATERIÁL OBSAHUJE:

20 herních karet „Já mám, kdo má?“ s motivem dopravních značek.

Sadu demonstračních karet ve formátu A5, které zobrazují všechny použité značky, vhodné pro úvodní seznámení a práci na tabuli.

JAK S MATERIÁLEM PRACOVAT:

  • Demonstrační karty A5 využijte nejprve k seznámení dětí s dopravními značkami - žáci mohou značky pojmenovávat, třídit (zákazové, příkazové, informativní) či hledat v reálném prostředí.
  • Poté následuje hra „Já mám, kdo má?“:
    • Rozdejte karty mezi děti.
    • Jeden hráč začne: „Já mám stopka, kdo má přechod pro chodce?“
    • Ten, kdo má na své kartě přechod pro chodce, pokračuje.
    • Hra končí, když se vystřídají všichni hráči a kruh se uzavře.
  • Hru lze hrát ve třídě i venku, v menší i větší skupině.
  • Materiál vede děti k aktivnímu opakování dopravních značek, rozvíjí pozornost, rychlou reakci a spolupráci ve skupině.

Další produkty od autora Úča na hrazdě - Adéla Něničková

704439
Český jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Materiál obsahuje autorský motivační příběh o sv. Martinovi, na který navazuje kooperativní obraz. Ten je složen z 24
35.00 Kč
997716
Anglický jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje 2 verze - jedna verze obsahuje obrázky a psanou formu obrázků (strana 2 až 11), druhá verze pouze
35.00 Kč
683013
Český jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pexeso
Tento materiál je určen pro děti v 1. třídě na procvičení krátkých a dlouhých samohlásek. Pexeso je tvořeno z dvojice
30.00 Kč
706639
Český jazyk
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Přečti si a vybarvi - příroda (nevázané písmo) 12 pracovních listů, ve kterých žák podle textových pokynů vybarvuje
35.00 Kč
Já mám, kdo má...? Dopravní značky Já mám, kdo má...? Dopravní značky
MATERIÁL OBSAHUJE:20 herních karet „Já mám, kdo má?“ s motivem dopravních značek.Sadu demonstračních karet ve formátu A5, které zobrazují všechny použité značky, vhodné pro úvodní seznámení a práci na tabuli.JAK S MATERIÁLEM PRACOVAT:Demonstrační karty A5 využijte nejprve k seznámení dětí s dopravními značkami - žáci mohou značky pojmenovávat, třídit (zákazové, příkazové, informativní) či hledat v reálném prostředí.Poté následuje hra „Já mám, kdo má?“:Rozdejte karty mezi děti.Jeden hráč začne: „Já mám stopka, kdo má přechod pro chodce?“Ten, kdo má na své kartě přechod pro chodce, pokračuje.Hra končí, když se vystřídají všichni hráči a kruh se uzavře.Hru lze hrát ve třídě i venku, v menší i větší skupině.Materiál vede děti k aktivnímu opakování dopravních značek, rozvíjí pozornost, rychlou reakci a spolupráci ve skupině.
UUCZ-980745
Dopravní výchova>Prvouka>Já mám, kdo má>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🚘 Dopravní prostředky
35.00