Já mám, kdo má...? Dopravní značky

Ročník:
Počet stran:
21
Velikost: 2.32 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 9. 2025
Sdílet:

MATERIÁL OBSAHUJE:

20 herních karet „Já mám, kdo má?“ s motivem dopravních značek.

Sadu demonstračních karet ve formátu A5, které zobrazují všechny použité značky, vhodné pro úvodní seznámení a práci na tabuli.

JAK S MATERIÁLEM PRACOVAT:

  • Demonstrační karty A5 využijte nejprve k seznámení dětí s dopravními značkami - žáci mohou značky pojmenovávat, třídit (zákazové, příkazové, informativní) či hledat v reálném prostředí.
  • Poté následuje hra „Já mám, kdo má?“:
    • Rozdejte karty mezi děti.
    • Jeden hráč začne: „Já mám stopka, kdo má přechod pro chodce?“
    • Ten, kdo má na své kartě přechod pro chodce, pokračuje.
    • Hra končí, když se vystřídají všichni hráči a kruh se uzavře.
  • Hru lze hrát ve třídě i venku, v menší i větší skupině.
  • Materiál vede děti k aktivnímu opakování dopravních značek, rozvíjí pozornost, rychlou reakci a spolupráci ve skupině.

Další produkty od autora Úča na hrazdě - Adéla Něničková

709049
Matematika
1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje 40 kartiček, na kterých jsou různé náročnosti obrazců ze dřívek. MATERIÁL OBSAHUJE: 40 karet, na
30.00 Kč
673568
Matematika
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Pravidla počítání – plakáty Materiál obsahuje 12 plakátů, které pomáhají žákům 1. stupně ZŠ porozumět různým strategiím
30.00 Kč
690683
Pracovní činnosti
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Kooperativní obraz slouží jako nástroj pro rozvoj spolupráce mezi žáky, podporu týmové práce, komunikace a vzájemného
27.00 Kč
645278
Český jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pravidla třídy
Materiál obsahuje 10 plakátů (pravidel) pro čtení vět. Listy barevně vytiskněte, zalaminujte a viditelně vystavte ve
25.00 Kč
Já mám, kdo má...? Dopravní značky Já mám, kdo má...? Dopravní značky
MATERIÁL OBSAHUJE:20 herních karet „Já mám, kdo má?“ s motivem dopravních značek.Sadu demonstračních karet ve formátu A5, které zobrazují všechny použité značky, vhodné pro úvodní seznámení a práci na tabuli.JAK S MATERIÁLEM PRACOVAT:Demonstrační karty A5 využijte nejprve k seznámení dětí s dopravními značkami - žáci mohou značky pojmenovávat, třídit (zákazové, příkazové, informativní) či hledat v reálném prostředí.Poté následuje hra „Já mám, kdo má?“:Rozdejte karty mezi děti.Jeden hráč začne: „Já mám stopka, kdo má přechod pro chodce?“Ten, kdo má na své kartě přechod pro chodce, pokračuje.Hra končí, když se vystřídají všichni hráči a kruh se uzavře.Hru lze hrát ve třídě i venku, v menší i větší skupině.Materiál vede děti k aktivnímu opakování dopravních značek, rozvíjí pozornost, rychlou reakci a spolupráci ve skupině.
UUCZ-980745
Dopravní výchova>Prvouka>Já mám, kdo má>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🚘 Dopravní prostředky
35.00