Týden- Jedeme na výlet + bonus Já mám-kdo má Doprava

Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 6.34 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Gaja Infano
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 6. 2024
Sdílet:

Pracovní listy

  • logické myšlení
  • vizuální představivost, zrakové vnímání
  • jemná motorika, nácvik stříhání
  • předčtenářské dovednosti, nácvik stříhání

Pracovní list (vhodné k zalaminování) - zraková diferenciace

Karty k vystříhání

  • řazení podle velikosti
  • přiřazování stínů

Semafor - skládání správných barev

Kartičky

  • dopravní prostředky pojmenujeme
  • určujeme, zda jezdí po silnici, kolejích, létají nebo plují
  • k dopravním prostředkům přiřazujeme počáteční písmena

Já mám - kdo má

První dítě řekne, co má na obrázku “Já mám auto” a zeptá se, kdo má obrázek pod ním “Kdo má parník”. Na otázku reaguje to dítě, které má parník. Výsledkem hry je, že děti postupně vytváří navazující řadu (živé domino).

Další produkty od autora Gaja Infano

620688
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
PŘÍBĚH SVATÉHO MARTINA A ÚKOLY PRO DĚTI V PŘEDŠKOLNÍM A MLADŠÍM ŠKOLNÍM VĚKU ÚVODNÍ PŘÍBĚH, DIPLOM 6 STANOVIŠŤ S OTÁZKOU
65.00 Kč
904892
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Narozeninovník
Vytiskněte a zalaminujte všech 12 liščích nor Podle počtu dětí zvolte vhodnou velikost lištičky a daný list vytiskněte v
60.00 Kč
600167
Logopedie
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Kolíčkování
Vyznačte kolíčkem počáteční písmeno
25.00 Kč
617894
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Pravidla třídy
18+2 kartiček velikosti a5- vyberte pravidla podle zvyklostí vaší školky, kartičky zalaminujte, vystříhejte -používejte
40.00 Kč
Týden- Jedeme na výlet + bonus Já mám-kdo má Doprava Týden- Jedeme na výlet + bonus Já mám-kdo má Doprava
Pracovní listylogické myšlenívizuální představivost, zrakové vnímáníjemná motorika, nácvik stříhánípředčtenářské dovednosti, nácvik stříháníPracovní list (vhodné k zalaminování) - zraková diferenciaceKarty k vystříhánířazení podle velikostipřiřazování stínůSemafor - skládání správných barevKartičkydopravní prostředky pojmenujemeurčujeme, zda jezdí po silnici, kolejích, létají nebo plujík dopravním prostředkům přiřazujeme počáteční písmenaJá mám - kdo máPrvní dítě řekne, co má na obrázku “Já mám auto” a zeptá se, kdo má obrázek pod ním “Kdo má parník”. Na otázku reaguje to dítě, které má parník. Výsledkem hry je, že děti postupně vytváří navazující řadu (živé domino).
UUCZ-596653
Dopravní výchova>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>🚘 Dopravní prostředky
45.00