Týden- Jedeme na výlet + bonus Já mám-kdo má Doprava

Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 6.34 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 6. 2024
Sdílet:

Pracovní listy

  • logické myšlení
  • vizuální představivost, zrakové vnímání
  • jemná motorika, nácvik stříhání
  • předčtenářské dovednosti, nácvik stříhání

Pracovní list (vhodné k zalaminování) - zraková diferenciace

Karty k vystříhání

  • řazení podle velikosti
  • přiřazování stínů

Semafor - skládání správných barev

Kartičky

  • dopravní prostředky pojmenujeme
  • určujeme, zda jezdí po silnici, kolejích, létají nebo plují
  • k dopravním prostředkům přiřazujeme počáteční písmena

Já mám - kdo má

První dítě řekne, co má na obrázku “Já mám auto” a zeptá se, kdo má obrázek pod ním “Kdo má parník”. Na otázku reaguje to dítě, které má parník. Výsledkem hry je, že děti postupně vytváří navazující řadu (živé domino).

Další produkty od autora Markéta Zámečníková

596781
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Úkolem dětí je kolíčkem vyznačit správný počet objektů na obrázku. Obrázky s počtem 0-9 na téma prázdniny. Obsahuje 10
25.00 Kč
596636
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Já mám, kdo má
První dítě řekne, co má na obrázku “Já mám ...” a zeptá se kdo má obrázek pod ním “Kdo má ...”. Na otázku reaguje to
0.00 Kč
599124
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Kartičky vystříhejte - je možné slepit stranu se zadáním a úkolem a vytvořit oboustrannou kartičku (po zapamatování
30.00 Kč
599620
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Vyznačte kolíčkem prostředí, ve kterém se zvíře vyskytuje
25.00 Kč
Týden- Jedeme na výlet + bonus Já mám-kdo má Doprava Týden- Jedeme na výlet + bonus Já mám-kdo má Doprava
Pracovní listylogické myšlenívizuální představivost, zrakové vnímáníjemná motorika, nácvik stříhánípředčtenářské dovednosti, nácvik stříháníPracovní list (vhodné k zalaminování) - zraková diferenciaceKarty k vystříhánířazení podle velikostipřiřazování stínůSemafor - skládání správných barevKartičkydopravní prostředky pojmenujemeurčujeme, zda jezdí po silnici, kolejích, létají nebo plujík dopravním prostředkům přiřazujeme počáteční písmenaJá mám - kdo máPrvní dítě řekne, co má na obrázku “Já mám auto” a zeptá se, kdo má obrázek pod ním “Kdo má parník”. Na otázku reaguje to dítě, které má parník. Výsledkem hry je, že děti postupně vytváří navazující řadu (živé domino).
UUCZ-596653
Dopravní výchova>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>Dopravní prostředky
45.00