ETIKETA PRO 1. STUPEŇ ZŠ

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
15
Velikost: 888.27 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Barbora Čechová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 7. 2022
Sdílet:

V souboru naleznete celkem 3 druhy kartiček + pracovní list. Doporučuji tedy třídu či skupinu žáků rozdělit na 3 skupinky. Každá skupinka může pracovat na jednom z druhu kartiček.

1.Kartičky k přiřazování do dvojic. Úkolem žáků je přiřadit vždy správné kartičky do dvojic. Kartička s číslem x kartička s odpovědí. Kartičky s čísly můžete zamíchat, žáci si jej mohou losovat a následně hledat vhodnou odpověď.

2.Kartičky s úkoly. Kartičky zamíchejte a nechte žáky vylosovat si kartičku s úkolem. Žáci plní úkoly podle zadání.  K těmto kartičkám žáci budou potřebovat papír a psací potřeby.

3. Pracovní list STOLOVÁNÍ. Zadání je na pracovním listu.

4.Obrázkové kartičky. Minimálně 2 verze jak kartičky využít.

-Úkolem žáků je vylosovat si nebo vybrat si kartičku s obrázkem a přiřadit vhodnou kartičku s textem, který odpovídá obrázku.

- Použijte pouze obrázkové kartičky. Úkolem žáků je vylosovat si nebo si vybrat kartičku s obrázkem a napsat ke kartičce vhodnou větu týkající se etikety. 

Další produkty od autora Barbora Čechová

120560
Český jazyk
2.
Didaktické hry
Soubor obsahuje: 16 kartiček na kolíčkování 5 listů obrázkových A4 se slovy nadřazenými (přiřazování) 80 kartiček se
30.00 Kč
118259
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Soubor obsahuje celkem 10 pracovních listů. (Na každý slovní druh 1 pracovní list) + hru Já mám! Kdo má - zaměřenou na
40.00 Kč
186248
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Zahrajte si na hledače slov! Na bílé kartičce najdete vždy jedno slovo tučně. Z tohoto slova lze poskládat několik slov
30.00 Kč
122445
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Já mám, kdo má
• Kartičky rozstříhejte a rozdejte žákům. Začíná hráč, který v ruce drží kartu bez obrázku (první karta) a říká: Kdo má
30.00 Kč
ETIKETA PRO 1. STUPEŇ ZŠ ETIKETA PRO 1. STUPEŇ ZŠ
V souboru naleznete celkem 3 druhy kartiček + pracovní list. Doporučuji tedy třídu či skupinu žáků rozdělit na 3 skupinky. Každá skupinka může pracovat na jednom z druhu kartiček. 1.Kartičky k přiřazování do dvojic. Úkolem žáků je přiřadit vždy správné kartičky do dvojic. Kartička s číslem x kartička s odpovědí. Kartičky s čísly můžete zamíchat, žáci si jej mohou losovat a následně hledat vhodnou odpověď. 2.Kartičky s úkoly. Kartičky zamíchejte a nechte žáky vylosovat si kartičku s úkolem. Žáci plní úkoly podle zadání.  K těmto kartičkám žáci budou potřebovat papír a psací potřeby. 3. Pracovní list STOLOVÁNÍ. Zadání je na pracovním listu. 4.Obrázkové kartičky. Minimálně 2 verze jak kartičky využít. -Úkolem žáků je vylosovat si nebo vybrat si kartičku s obrázkem a přiřadit vhodnou kartičku s textem, který odpovídá obrázku. - Použijte pouze obrázkové kartičky. Úkolem žáků je vylosovat si nebo si vybrat kartičku s obrázkem a napsat ke kartičce vhodnou větu týkající se etikety. 
UUCZ-151509
Etická výchova>Didaktické hry>ZŠ – 1. STUPEŇ
45.00