ETIKETA PRO 1. STUPEŇ ZŠ

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
15
Velikost: 888.27 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Barbora Čechová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 7. 2022
Sdílet:

V souboru naleznete celkem 3 druhy kartiček + pracovní list. Doporučuji tedy třídu či skupinu žáků rozdělit na 3 skupinky. Každá skupinka může pracovat na jednom z druhu kartiček.

1.Kartičky k přiřazování do dvojic. Úkolem žáků je přiřadit vždy správné kartičky do dvojic. Kartička s číslem x kartička s odpovědí. Kartičky s čísly můžete zamíchat, žáci si jej mohou losovat a následně hledat vhodnou odpověď.

2.Kartičky s úkoly. Kartičky zamíchejte a nechte žáky vylosovat si kartičku s úkolem. Žáci plní úkoly podle zadání.  K těmto kartičkám žáci budou potřebovat papír a psací potřeby.

3. Pracovní list STOLOVÁNÍ. Zadání je na pracovním listu.

4.Obrázkové kartičky. Minimálně 2 verze jak kartičky využít.

-Úkolem žáků je vylosovat si nebo vybrat si kartičku s obrázkem a přiřadit vhodnou kartičku s textem, který odpovídá obrázku.

- Použijte pouze obrázkové kartičky. Úkolem žáků je vylosovat si nebo si vybrat kartičku s obrázkem a napsat ke kartičce vhodnou větu týkající se etikety. 

Další produkty od autora Barbora Čechová

118267
Český jazyk - čtení
1., 2., Speciální pedagogika
Skládačky
Podle obrázku na začátku, děti skládají slova ze slabik. Úkolem je kromě rozeznání a spočítání slabik ve slově také
38.00 Kč
118261
Český jazyk - sloh
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Vylosuj si kartičku z 6 různých kategorií a vymysli nebo napiš příběh, který má děj. Kategorie kartiček: osoba, zvíře
50.00 Kč
149156
Český jazyk
5.
Didaktické hry
Kartičky vytiskněte a následně zalaminujte. Každý žák dostane jednu kartičku. Přečte si zadání a snaží se dokončit větu
45.00 Kč
118502
Prvouka
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Skládačky
Soubor je plný kartiček, pracovních listů i tvoření k tématu Moje Země ČR. Soubor obsahuje: Slepé mapy - vybarvi kraj
50.00 Kč
ETIKETA PRO 1. STUPEŇ ZŠ ETIKETA PRO 1. STUPEŇ ZŠ
V souboru naleznete celkem 3 druhy kartiček + pracovní list. Doporučuji tedy třídu či skupinu žáků rozdělit na 3 skupinky. Každá skupinka může pracovat na jednom z druhu kartiček. 1.Kartičky k přiřazování do dvojic. Úkolem žáků je přiřadit vždy správné kartičky do dvojic. Kartička s číslem x kartička s odpovědí. Kartičky s čísly můžete zamíchat, žáci si jej mohou losovat a následně hledat vhodnou odpověď. 2.Kartičky s úkoly. Kartičky zamíchejte a nechte žáky vylosovat si kartičku s úkolem. Žáci plní úkoly podle zadání.  K těmto kartičkám žáci budou potřebovat papír a psací potřeby. 3. Pracovní list STOLOVÁNÍ. Zadání je na pracovním listu. 4.Obrázkové kartičky. Minimálně 2 verze jak kartičky využít. -Úkolem žáků je vylosovat si nebo vybrat si kartičku s obrázkem a přiřadit vhodnou kartičku s textem, který odpovídá obrázku. - Použijte pouze obrázkové kartičky. Úkolem žáků je vylosovat si nebo si vybrat kartičku s obrázkem a napsat ke kartičce vhodnou větu týkající se etikety. 
UUCZ-151509
Etická výchova>Didaktické hry>ZŠ – 1. STUPEŇ
45.00