Valentýnské tvoření - sklenice dobra

Ročník:
2., 3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
21
Velikost: 2.96 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Tereza Půčková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 2. 2025
Sdílet:

VALENTÝNSKÉ AKTIVITY - SKLENICE DOBRA

  • Určeno žákům 3.-5 třídy.
  • Soubor obsahuje:
    • Sklenice (do kterých můžete vepsat jména)
    • Srdíčka s textem pro dívky i chlapce
    • Srdíčka bez textu
    • Metodický list
  • Vyrobte si s žáky sklenici plnou komplimentů.
  • Zkuste společně s dětmi hledat na druhých to hezké a pomocí srdíčka jim to napište a vlepte do jejich sklenice.

Jak s materiálem pracovat?

  1. Na hodinu si připravte sklenice.
  2. Můžete využít sklenice, kde můžete jména dopsat ručně až po vytisknutí nebo editovatelnou sklenici.
    • V případě editovatelné sklenice vepište jména dětí pomocí editace ještě před tiskem.
  3. Připravte si jednotlivá srdíčka, která můžete vytisknout na bílý, červený, růžový, ale i jiný papír.

V hodině:

  1. Zkuste si s dětmi udělat komunitní kruh, ve kterém si připomenete, že každý je něčím výjimečný. Řekněte si, jak je hezké, když umíme v druhých vidět to dobré. Můžete se i v kruhu pokusit společně na každém naleznout hezké vlastnosti, hezké zvyky, co těm druhým jde, co mají rádi, co je dělá výjimečnými.
  2. Každý žák si vystřihne vlastní sklenici. Připravené sklenice můžete shromáždit vzadu v místnosti na zem.
  3. Žáci si připraví jednotlivá srdíčka. Mohou využít předepsané varianty nebo psát vlastní.
  4. Můžete používat bílá srdíčka, která si žáci vykreslí na červenou, růžovou, ale klidně i modrou barvu.
  5. Jakmile mají připravena srdíčka, pokusí se naplnit všechny sklenice vzadu ve třídě srdíčky. Vezmou srdíčko, které si pro konkrétního člověka vybrali, napsali a toto srdíčko nalepí do spolužákovi sklenice. Žádná sklenice by neměla zůstat prázdná a společnými silami se děti pokusí naplnit úplně všechny skleničky.
  6. Nejde o to vyjádřit někomu lásku, ale naleznout na druhém hezké věci. Srdíčko může dát i dívka dívce nebo kamarád kamarádovi. Proto nemusejí být srdíčka pouze červená, ale mohou být i jiné barvy.

 

  • EDITACE jména vás přesměruje do programu (ve kterém nemusíte být přihlášeni) a v tomto programu si jméno přepíšete na ta jména, která potřebujete. Možnost úpravy může být schovaná pod třemi tečkami vpravo dole - klikněte upravit a měli byste být tam :)

Další produkty od autora Tereza Půčková

612482
Nezařazené k předmětu
1.
Výzdoba třídy
Plakáty čísel 1-10 pro výzdobu třídy. Velikost jednoho plakátu A4. Plakáty jsou vyrobeny k tématu LES. Zdroj obrázků v
25.00 Kč
669925
Prvouka
3., 4., 5.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Den stromů - stezka stezka s 11 otázkami text ke dni stromů diplom QR kód, který vás přesměruje na jednodušší vysvětlení
25.00 Kč
651342
Český jazyk
1.
Pracovní listy
Zábavné a logické úlohy s tematikou moře do 1. třídy zpestření běžných vyučovacích hodin úlohy obsahují 12 stran úloh z
35.00 Kč
659883
Vlastivěda
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Stezka svatý Václav - základní otázky aby mohli děti se stezkou pracovat, stačí jim k nim vaše krátké povídání pokud
40.00 Kč
Valentýnské tvoření - sklenice dobra Valentýnské tvoření - sklenice dobra
VALENTÝNSKÉ AKTIVITY - SKLENICE DOBRAUrčeno žákům 3.-5 třídy.Soubor obsahuje:Sklenice (do kterých můžete vepsat jména)Srdíčka s textem pro dívky i chlapceSrdíčka bez textuMetodický listVyrobte si s žáky sklenici plnou komplimentů.Zkuste společně s dětmi hledat na druhých to hezké a pomocí srdíčka jim to napište a vlepte do jejich sklenice.Jak s materiálem pracovat?Na hodinu si připravte sklenice.Můžete využít sklenice, kde můžete jména dopsat ručně až po vytisknutí nebo editovatelnou sklenici.V případě editovatelné sklenice vepište jména dětí pomocí editace ještě před tiskem.Připravte si jednotlivá srdíčka, která můžete vytisknout na bílý, červený, růžový, ale i jiný papír.V hodině:Zkuste si s dětmi udělat komunitní kruh, ve kterém si připomenete, že každý je něčím výjimečný. Řekněte si, jak je hezké, když umíme v druhých vidět to dobré. Můžete se i v kruhu pokusit společně na každém naleznout hezké vlastnosti, hezké zvyky, co těm druhým jde, co mají rádi, co je dělá výjimečnými.Každý žák si vystřihne vlastní sklenici. Připravené sklenice můžete shromáždit vzadu v místnosti na zem.Žáci si připraví jednotlivá srdíčka. Mohou využít předepsané varianty nebo psát vlastní.Můžete používat bílá srdíčka, která si žáci vykreslí na červenou, růžovou, ale klidně i modrou barvu.Jakmile mají připravena srdíčka, pokusí se naplnit všechny sklenice vzadu ve třídě srdíčky. Vezmou srdíčko, které si pro konkrétního člověka vybrali, napsali a toto srdíčko nalepí do spolužákovi sklenice. Žádná sklenice by neměla zůstat prázdná a společnými silami se děti pokusí naplnit úplně všechny skleničky.Nejde o to vyjádřit někomu lásku, ale naleznout na druhém hezké věci. Srdíčko může dát i dívka dívce nebo kamarád kamarádovi. Proto nemusejí být srdíčka pouze červená, ale mohou být i jiné barvy. EDITACE jména vás přesměruje do programu (ve kterém nemusíte být přihlášeni) a v tomto programu si jméno přepíšete na ta jména, která potřebujete. Možnost úpravy může být schovaná pod třemi tečkami vpravo dole - klikněte upravit a měli byste být tam :)
UUCZ-771968
Etická výchova>Nezařazené k předmětu>Ostatní>2.>3.>4.>5.>💌 Valentýn>🌈 Wellbeing
30.00