Meteorologie

Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: ppt
Prodávající Zdeněk Hanzelín
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky.

Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf.

Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí.

Meteorologické stanice

Oblačnost

Ozon, ozonová díra

Skleníkový efekt

Domácí, barevná meteorologická stanice

Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci

Další produkty od autora Zdeněk Hanzelín

281375
Fyzika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci jsou testováni se znalostí vnitřní energie a tepla. Publikace slouží k prohlubování znalostí na dané téma.
40.00 Kč
268240
Fyzika
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Publikace je zaměřena na elektřinu. Žáci si didakticky mohou zapojit elektrické obvody. Publikace se zabývá i
49.99 Kč
553434
Fyzika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Diář učitelský
Publikace seznamuje žáky s pozorováním počasí našimi předky. Žáci mají za úkol na internetu najít alespoň 10 pranostik a
40.00 Kč
1005686
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci si pozorně prohlédnou obrázky a do sešitu napíší co viděli. V další části je dialog mezi prodavačem a Tomášem a na
40.00 Kč
Meteorologie Meteorologie
Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky. Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf. Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí. Meteorologické stanice Oblačnost Ozon, ozonová díra Skleníkový efekt Domácí, barevná meteorologická stanice Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci
UUCZ-557532
Fyzika>Přírodověda>Diář učitelský>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00