Meteorologie

Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: ppt
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky.

Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf.

Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí.

Meteorologické stanice

Oblačnost

Ozon, ozonová díra

Skleníkový efekt

Domácí, barevná meteorologická stanice

Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci

Další produkty od autora Zdeněk Hanzelín

267804
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci klikáním na jednotlivá okna odhalí číslice.
29.98 Kč
274603
Matematika
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci interaktivní formou řeší slovní úlohy na násobení, dělení, převody jednotek délky, objemu, času a hmotnosti.
39.99 Kč
292963
Fyzika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Laboratorní práce je zařazena do 2 vyučovacích hodin. V 1. vyučovací hodině si žáci připraví všechnu potřebnou
40.00 Kč
523163
Fyzika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci řeší praktické příklady z elektřiny.
40.00 Kč
Meteorologie Meteorologie
Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky. Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf. Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí. Meteorologické stanice Oblačnost Ozon, ozonová díra Skleníkový efekt Domácí, barevná meteorologická stanice Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci
UUCZ-557532
Fyzika>Přírodověda>Diář učitelský>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00