Meteorologie

Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: ppt
Prodávající Zdeněk Hanzelín
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky.

Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf.

Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí.

Meteorologické stanice

Oblačnost

Ozon, ozonová díra

Skleníkový efekt

Domácí, barevná meteorologická stanice

Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci

Další produkty od autora Zdeněk Hanzelín

272823
Matematika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci doplňují čísla do prázdných políček, aby jejich součty odpovídaly požadavkům.
40.00 Kč
652691
Prvouka
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Domácí mazlíčci. Morčata. Kočka. Pes. příbytky pro zvířata
40.00 Kč
274763
Český jazyk
4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci zařazují slovesa do minulého, přítomného a budoucího času.
39.99 Kč
268240
Fyzika
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Publikace je zaměřena na elektřinu. Žáci si didakticky mohou zapojit elektrické obvody. Publikace se zabývá i
49.99 Kč
Meteorologie Meteorologie
Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky. Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf. Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí. Meteorologické stanice Oblačnost Ozon, ozonová díra Skleníkový efekt Domácí, barevná meteorologická stanice Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci
UUCZ-557532
Fyzika>Přírodověda>Diář učitelský>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00