Meteorologie

Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: ppt
Prodávající Zdeněk Hanzelín
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky.

Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf.

Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí.

Meteorologické stanice

Oblačnost

Ozon, ozonová díra

Skleníkový efekt

Domácí, barevná meteorologická stanice

Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci

Další produkty od autora Zdeněk Hanzelín

749293
Český jazyk
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Psaní u, ú, ů Dvojhlásky Souhlásky Slabiky se slabikotvornými r , l, m
40.00 Kč
275017
Fyzika
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci řeší elektrický obvod s rezistory zapojenými do série i paralelně.
50.00 Kč
652691
Prvouka
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Domácí mazlíčci. Morčata. Kočka. Pes. příbytky pro zvířata
40.00 Kč
763682
Český jazyk
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci doplňují souhlásky ž, š uvnitř slov a na konci slov.
40.00 Kč
Meteorologie Meteorologie
Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky. Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf. Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí. Meteorologické stanice Oblačnost Ozon, ozonová díra Skleníkový efekt Domácí, barevná meteorologická stanice Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci
UUCZ-557532
Fyzika>Přírodověda>Diář učitelský>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00