Meteorologie

Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: ppt
Prodávající Zdeněk Hanzelín
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky.

Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf.

Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí.

Meteorologické stanice

Oblačnost

Ozon, ozonová díra

Skleníkový efekt

Domácí, barevná meteorologická stanice

Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci

Další produkty od autora Zdeněk Hanzelín

495579
Fyzika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Interference Polarizace světla Trojrozměrně a dvojrozměrné vnímaní obrazu 3D brýle Polarizační brýle a jejich použití a
49.00 Kč
275526
Fyzika
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci se seznámí s ampérmetrem, s jeho zařazením do elektrického obvodu a postupem při měření ampérmetrem.
40.00 Kč
268437
Fyzika
6.
Didaktické hry
Interaktivní procvičování převodů jednotek hmotnosti a jejich vzestupné a sestupné řazení.
30.00 Kč
644825
Prvouka
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci procházkou lesem poznají druhy listnatých stromů. Seznámí se i z jehličnatými stromy. V čem se liší stromy a keře
40.00 Kč
Meteorologie Meteorologie
Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky. Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf. Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí. Meteorologické stanice Oblačnost Ozon, ozonová díra Skleníkový efekt Domácí, barevná meteorologická stanice Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci
UUCZ-557532
Fyzika>Přírodověda>Diář učitelský>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00