Meteorologie

Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: ppt
Prodávající Zdeněk Hanzelín
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky.

Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf.

Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí.

Meteorologické stanice

Oblačnost

Ozon, ozonová díra

Skleníkový efekt

Domácí, barevná meteorologická stanice

Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci

Další produkty od autora Zdeněk Hanzelín

267859
Fyzika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci se seznámí z jednotlivými elektrickými obvody. Budou počítat hodnoty napětí, proudu a odporů jednotlivých rezistorů
40.00 Kč
865009
Matematika
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Sčítání zpaměti s přechodem přes desítky Odčítání zpaměti jednotek od celých desítek Odčítání zpaměti s přechodem
50.00 Kč
401150
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Žáci interaktivní formou počítají příklady od 3 do 5, včetně slovní úlohy
40.00 Kč
277397
Vlastivěda
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Publikace seznamuje žáky s jižní moravou,s městy, řekami, průmyslem.
40.00 Kč
Meteorologie Meteorologie
Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky. Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf. Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí. Meteorologické stanice Oblačnost Ozon, ozonová díra Skleníkový efekt Domácí, barevná meteorologická stanice Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci
UUCZ-557532
Fyzika>Přírodověda>Diář učitelský>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00