Meteorologie

Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: ppt
Prodávající Zdeněk Hanzelín
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky.

Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf.

Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí.

Meteorologické stanice

Oblačnost

Ozon, ozonová díra

Skleníkový efekt

Domácí, barevná meteorologická stanice

Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci

Další produkty od autora Zdeněk Hanzelín

881492
Matematika
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci řeší příklady na sčítání, odčítání a násobení. Tvoří otázky k příkladům Násobí v časovém limitu 5 vteřin
50.00 Kč
280617
Fyzika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Publikace seznamuje žáky s jednotlivými částmi ucha a posuzování zvukových signálů. Co je ultrazvuk a infrazvuk a jejich
40.00 Kč
276682
Matematika
5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci tvoří ze zlomků desetinná čísla a naopak. učí se porovnávat desetinná čísla, rozkládat čísle na jednotky, desetiny
40.00 Kč
365117
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Žáci interaktivní formou procvičují příklady do 17.
40.00 Kč
Meteorologie Meteorologie
Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky. Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf. Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí. Meteorologické stanice Oblačnost Ozon, ozonová díra Skleníkový efekt Domácí, barevná meteorologická stanice Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci
UUCZ-557532
Fyzika>Přírodověda>Diář učitelský>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00