Meteorologie

Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: ppt
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky.

Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf.

Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí.

Meteorologické stanice

Oblačnost

Ozon, ozonová díra

Skleníkový efekt

Domácí, barevná meteorologická stanice

Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci

Další produkty od autora Zdeněk Hanzelín

280931
Biologie
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci se seznamují s jednotlivými částmi těla a na sobě ukazují jednotlivé části, postupně podle pořadí na obrázku.
30.00 Kč
274841
Matematika
4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci řeší příklady na sčítání, odčítání, násobení a dělení.
29.99 Kč
509441
Informatika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Internet Wi-Fi připojení mobilní datové připojení nastavení Wi-Fi mobilní data zapínání a vypínání mobilních dat Mapy
40.00 Kč
274071
Fyzika
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Publikace seznamuje žáky s životem a vynálezy Františka Křižíka.
30.00 Kč
Meteorologie Meteorologie
Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky. Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf. Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí. Meteorologické stanice Oblačnost Ozon, ozonová díra Skleníkový efekt Domácí, barevná meteorologická stanice Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci
UUCZ-557532
Fyzika>Přírodověda>Diář učitelský>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00