Meteorologie

Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: ppt
Prodávající Zdeněk Hanzelín
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky.

Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf.

Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí.

Meteorologické stanice

Oblačnost

Ozon, ozonová díra

Skleníkový efekt

Domácí, barevná meteorologická stanice

Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci

Další produkty od autora Zdeněk Hanzelín

272129
Zeměpis
7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci interaktivní formou, pomocí přesmyček v časovém limitu se seznamují s městy v ČR. Publikace může být využívána pro
45.00 Kč
719259
Matematika
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci řeší příklady na násobení devíti.
40.00 Kč
680451
Matematika
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci řeší příklady na sčítání a odečítání do 20. Řeší vždy 5 příkladů v časovém limitu 15 vteřin.
40.00 Kč
675289
Prvouka
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Stálí ptáci Stěhovaví ptáci Krmítka Potrava ptáčkům do krmítka Poznávání ptáků
40.00 Kč
Meteorologie Meteorologie
Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky. Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf. Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí. Meteorologické stanice Oblačnost Ozon, ozonová díra Skleníkový efekt Domácí, barevná meteorologická stanice Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci
UUCZ-557532
Fyzika>Přírodověda>Diář učitelský>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00