Meteorologie

Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: ppt
Prodávající Zdeněk Hanzelín
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky.

Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf.

Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí.

Meteorologické stanice

Oblačnost

Ozon, ozonová díra

Skleníkový efekt

Domácí, barevná meteorologická stanice

Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci

Další produkty od autora Zdeněk Hanzelín

721312
Matematika
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci řeší příklady na dělení devíti.
40.00 Kč
294552
Fyzika
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci převádí jednotky napětí a proudu. Hledají vodiče elektrického proudu a řeší osmisměrku.
40.00 Kč
338686
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci si interaktivní formou procvičují příklady na sčítání a odečítání do 5
40.00 Kč
683996
Matematika
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci řeší příklady na sčítání a odčítání v časovém sledu 5 nebo 15 sekund, podle náročnosti příkladu.
40.00 Kč
Meteorologie Meteorologie
Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky. Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf. Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí. Meteorologické stanice Oblačnost Ozon, ozonová díra Skleníkový efekt Domácí, barevná meteorologická stanice Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci
UUCZ-557532
Fyzika>Přírodověda>Diář učitelský>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00