Meteorologie

Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: ppt
Prodávající Zdeněk Hanzelín
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky.

Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf.

Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí.

Meteorologické stanice

Oblačnost

Ozon, ozonová díra

Skleníkový efekt

Domácí, barevná meteorologická stanice

Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci

Další produkty od autora Zdeněk Hanzelín

277315
Fyzika
7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci se seznámí s údaji, které napíše oční lékař, když předepisuje brýle. Žáci řeší příklady na optickou mohutnost.
35.00 Kč
840727
Prvouka
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci řeší případy chování v lese.
50.00 Kč
273947
Český jazyk - čtení
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci pomocí přesmyček odhalují města v ČR. Publikace lze použít nejen v hodinách českého jazyka, ale i v zeměpisu.
30.00 Kč
280931
Biologie
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci se seznamují s jednotlivými částmi těla a na sobě ukazují jednotlivé části, postupně podle pořadí na obrázku.
30.00 Kč
Meteorologie Meteorologie
Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky. Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf. Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí. Meteorologické stanice Oblačnost Ozon, ozonová díra Skleníkový efekt Domácí, barevná meteorologická stanice Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci
UUCZ-557532
Fyzika>Přírodověda>Diář učitelský>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00