Meteorologie

Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: ppt
Prodávající Zdeněk Hanzelín
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky.

Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf.

Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí.

Meteorologické stanice

Oblačnost

Ozon, ozonová díra

Skleníkový efekt

Domácí, barevná meteorologická stanice

Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci

Další produkty od autora Zdeněk Hanzelín

273978
Fyzika
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci posuzují těleso vizuálně. Určí jeho hmotnost a objem. Vypočítají hustotu látky. pracují s tabulkami
35.00 Kč
268459
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci si procvičí výslovnost jednotlivých písmen abecedy a poznávají rozdíly ve výslovnosti a určují kolikrát slyší
40.00 Kč
486707
Fyzika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Publikaci lze použít na interaktivní tabuli. Žáci řeší vznik elektromagnetické indukce a vznik indukčního napětí v cívce
40.00 Kč
277312
Fyzika
7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci se seznámí s okem a jeho částmi, kdy je člověk krátkozraký a nebo dalekozraký a způsoby odstranění vad. Na závěr
40.00 Kč
Meteorologie Meteorologie
Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky. Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf. Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí. Meteorologické stanice Oblačnost Ozon, ozonová díra Skleníkový efekt Domácí, barevná meteorologická stanice Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci
UUCZ-557532
Fyzika>Přírodověda>Diář učitelský>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00