Meteorologie

Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: ppt
Prodávající Zdeněk Hanzelín
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky.

Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf.

Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí.

Meteorologické stanice

Oblačnost

Ozon, ozonová díra

Skleníkový efekt

Domácí, barevná meteorologická stanice

Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci

Další produkty od autora Zdeněk Hanzelín

963515
Fyzika
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci řeší příklady - fyzikální veličiny a jejich jednotky K praktickým příkladům vyhledávají vhodná měřidla
40.00 Kč
871995
Matematika
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci řeší zpaměti příklady na sčítání a odčítání v oboru do 1000 Násobení dvojciferných čísel Geometrie - vyznačení bodů
50.00 Kč
680451
Matematika
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci řeší příklady na sčítání a odečítání do 20. Řeší vždy 5 příkladů v časovém limitu 15 vteřin.
40.00 Kč
273977
Fyzika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
V první části publikace vysvětluje vznik hydrostatického tlaku. Výklad obsahuje i praktické příklady. Informuje žáky o
50.00 Kč
Meteorologie Meteorologie
Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky. Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf. Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí. Meteorologické stanice Oblačnost Ozon, ozonová díra Skleníkový efekt Domácí, barevná meteorologická stanice Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci
UUCZ-557532
Fyzika>Přírodověda>Diář učitelský>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00