Meteorologie

Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: ppt
Prodávající Zdeněk Hanzelín
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky.

Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf.

Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí.

Meteorologické stanice

Oblačnost

Ozon, ozonová díra

Skleníkový efekt

Domácí, barevná meteorologická stanice

Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci

Další produkty od autora Zdeněk Hanzelín

320134
Přírodověda
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci se seznamují s vlkem obecným a československým vlčákem. Seznamují se s výskytem vlků ve světě, jejich životem
40.00 Kč
274817
Matematika
4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci řeší úlohy uplatněním znalostí z matematiky.
35.00 Kč
755515
Český jazyk
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci doplňují i, í po měkkých souhláskách a doplňují je do slov.
40.00 Kč
274575
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci interaktivní formou sčítají a odčítají.
35.00 Kč
Meteorologie Meteorologie
Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky. Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf. Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí. Meteorologické stanice Oblačnost Ozon, ozonová díra Skleníkový efekt Domácí, barevná meteorologická stanice Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci
UUCZ-557532
Fyzika>Přírodověda>Diář učitelský>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00