Meteorologie

Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: ppt
Prodávající Zdeněk Hanzelín
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky.

Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf.

Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí.

Meteorologické stanice

Oblačnost

Ozon, ozonová díra

Skleníkový efekt

Domácí, barevná meteorologická stanice

Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci

Další produkty od autora Zdeněk Hanzelín

553434
Fyzika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Diář učitelský
Publikace seznamuje žáky s pozorováním počasí našimi předky. Žáci mají za úkol na internetu najít alespoň 10 pranostik a
40.00 Kč
670948
Prvouka
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Druhy kalendářů Datum, svátek Seznam dnů Dny v týdnu Kolik dnů mají měsíce - pomůcka Určování ročních období a měsíců
40.00 Kč
280525
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci řeší příklady na násobení číslem 5 a to v časovém limitu 15 sekund. Vyučující podle počtu chyb ohodnotí žáka.
35.00 Kč
410898
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Žáci interaktivní formou počítají do 8. Doplňují číselné řady. Porovnávají čísla Řeší jednoduché slovní úlohy Počítají v
40.00 Kč
Meteorologie Meteorologie
Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky. Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf. Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí. Meteorologické stanice Oblačnost Ozon, ozonová díra Skleníkový efekt Domácí, barevná meteorologická stanice Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci
UUCZ-557532
Fyzika>Přírodověda>Diář učitelský>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00