Meteorologie

Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: ppt
Prodávající Zdeněk Hanzelín
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky.

Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf.

Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí.

Meteorologické stanice

Oblačnost

Ozon, ozonová díra

Skleníkový efekt

Domácí, barevná meteorologická stanice

Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci

Další produkty od autora Zdeněk Hanzelín

772945
Český jazyk
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Žáci procvičují slova a věty s vlastními slovy.
50.00 Kč
275460
Fyzika
6., ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Žáci interaktivní formou se seznámí s termínem hustota látky, jaké veličiny se musí znát, aby se určila hustota látky a
40.00 Kč
273973
Pracovní činnosti
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Publikace se zamýšlí co je vhodné pěstovat na záhonech školního pozemku tak, aby žáci mohli úrodu sklízet během školního
40.00 Kč
274752
Český jazyk
4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
6áci řadí slova do vzorců mužského, ženského a středního rodu.
35.00 Kč
Meteorologie Meteorologie
Žáci si dokáží odpovědět na otázku, proč sledujeme předpověď počasí. Seznamují se se základními sledovanými meteorologickými prvky. Vlhkoměr, ombrograf, anemometr, termograf. Tlaková výše a níže a jejich vliv na počasí. Meteorologické stanice Oblačnost Ozon, ozonová díra Skleníkový efekt Domácí, barevná meteorologická stanice Úkol pro žáky - určit den a určitý časový interval, sledovat údaje na displeji stanice a vypracovat prezentaci
UUCZ-557532
Fyzika>Přírodověda>Diář učitelský>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00