Trimino - převody jednotek času

Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 355.71 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 3. 2024
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 16 karet s převody jednotek času (den, hodina, minuta, sekunda).

Cíl: Zopakování či upevnění dělení desetinných čísel.

Sada obsahuje:

strana 1:      pokyny pro učitele

strana 2-3: nesložené trimino vhodné k rozstříhání

strana 4:      složené trimino – řešení (včetně výsledného tvaru)

strana 5-6: tabulka s řešením

Možnosti použití:

  1. Pomůcku je možné vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Verzi k rozstříhání vytisknout např. na papír (může být z druhé strany popsaný), rozdat do skupin a nechat žáky sadu nejprve rozstříhat a až poté složit (omezené možnosti opakovaného použití, ale mohou si dělat do textu např. poznámky).
  3. Pokud si mají žáci zkontrolovat práci sami, tak vytisknout odpovídající počet tabulek s řešením.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozdejte sadu do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).
  2. Nechte žáky složit trimino – vždy přikládají dvě odpovídající strany k sobě (zadání + výsledek).
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Jako nápovědu můžete žákům ukázat výsledný tvar trimina.
  5. Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně dle tabulky s řešením.
  6. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.
  5. Možnost diferenciace výuky – 2 sady různé obtížnosti.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

552139
Fyzika
6.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 25 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
45.00 Kč
74775
Matematika
8., 9., SŠ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet. Obě sady slouží k procvičení číselných výrazů s mocninami a odmocninami
32.00 Kč
71113
Fyzika
4., 5., 6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
Výroba pomůcky: Pomůcku vytiskneme. Poté vystřihneme celou kartičku (tj. až po světle hnědý okraj). Kartičku zohneme v
25.00 Kč
220944
Matematika
5., 7.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují slovní zadání s vyjádřením části celku (polovina, čtvrtina
25.00 Kč
Trimino - převody jednotek času Trimino - převody jednotek času
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 16 karet s převody jednotek času (den, hodina, minuta, sekunda). Cíl: Zopakování či upevnění dělení desetinných čísel. Sada obsahuje: strana 1:      pokyny pro učitele strana 2-3: nesložené trimino vhodné k rozstříhání strana 4:      složené trimino – řešení (včetně výsledného tvaru) strana 5-6: tabulka s řešením Možnosti použití: Pomůcku je možné vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně). Verzi k rozstříhání vytisknout např. na papír (může být z druhé strany popsaný), rozdat do skupin a nechat žáky sadu nejprve rozstříhat a až poté složit (omezené možnosti opakovaného použití, ale mohou si dělat do textu např. poznámky). Pokud si mají žáci zkontrolovat práci sami, tak vytisknout odpovídající počet tabulek s řešením. Jak s materiálem pracovat: Rozdejte sadu do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Nechte žáky složit trimino – vždy přikládají dvě odpovídající strany k sobě (zadání + výsledek). V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi. Jako nápovědu můžete žákům ukázat výsledný tvar trimina. Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně dle tabulky s řešením. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod. Přínos pomůcky: Aktivizace žáků. Podpora spolupráce mezi žáky. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti. Možnost diferenciace výuky – 2 sady různé obtížnosti.
UUCZ-92220
Fyzika>Matematika>Přírodověda>Skládačky>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika
25.00