Grafomotorika – pracovní listy pro rozvoj mozkových hemisfér a cviků k psaní

Kategorie:
Počet stran:
21
Velikost: 4 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Libuše Sudová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 3. 2025
Sdílet:

Grafomotorika – pracovní listy pro rozvoj mozkových hemisfér a cviků k uvolňování ruky. Průprava na psaní.

Představuji Vám sadu 21 pracovních listů, které podporují spolupráci levé a pravé mozkové hemisféry. Tento originální materiál pomáhá dětem nejen rozvíjet jemnou motoriku, ale také podporuje koordinaci rukou, soustředění a kreativitu.

Každý pracovní list na psaní tvarů čar obsahuje:

  • motivační obrázek zvířátek, závodního auta, hmyzu a td.
  • - 14 listů

Každý pracovní list na kreslení obouruč obsahuje:

  • Zajímavý kreslicí úkol, který děti motivuje k práci oběma rukama zároveň.
  • Autorskou říkanku, která podporuje rytmus a pomáhá dětem lépe vnímat pohyb rukou.
  • Pomocné obrázky, které usnadňují orientaci a vedou děti krok za krokem.
  • -7 listů

Lze využít několika způsoby:

  • Pro děti k nácviku psaní.
  • Jako hlavní aktivitu na celou vyučovací hodinu výtvarné výchovy. Děti se ponoří do kreativního procesu a procvičí motoriku i soustředění.
  • Jako doplňkovou činnost pro rychlíky. Pokud jsou některé děti hotové dříve se zadanou prací, mohou se pustit do těchto úkolů a rozvíjet své dovednosti dále.
  • Opakované použití. Pracovní listy můžete zalaminovat a děti je mohou používat znovu a znovu, což šetří materiál a dává možnost dlouhodobého využití.

Tento materiál přináší nejen radost z kreslení, ale také podněcuje soustředění, trpělivost a vnímání prostoru.

Je vhodný pro děti na prvním stupni ZŠ, ale může posloužit i v rámci předškolního vzdělávání či v hodinách speciální pedagogiky.

Podívejte se i na mé další materiály. Několik jsem vytvořila na dokreslování v hodinách výtvarné výchovy. Sestavené jsou do různých tematických sad.

 

Děkuji za Váš zájem

 

Mgr. L. Sudová - PRIMAÚČA

Další produkty od autora Libuše Sudová

239810
Český jazyk
1., 2., 3.
Já mám, kdo má
Děti se neumí dobře vyjadřovat a chybí jim slovní zásoba. Proto jsem připravila pro období začátku roku a blížícím se
30.00 Kč
736994
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
21 kartiček mobilních telefonů s veselými otázka mi a odpověďmi na principu hry JÁ MÁM, KDO MÁ. Hra končí vždy společným
25.00 Kč
583558
Český jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Milé kolegyně a kolegové, tentokrát jsem do hodin čtení pro prvňáčky připravila deskovku na principu ČLOVĚČE NEZLOB SE
25.00 Kč
657334
Nezařazené k předmětu
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Milé paní učitelky a páni učitelé, určitě vás také zdržuje psaní různých vzkazů a poznámek do notýsků a sešitů. Určitě
30.00 Kč
Grafomotorika – pracovní listy pro rozvoj mozkových hemisfér a cviků k psaní Grafomotorika – pracovní listy pro rozvoj mozkových hemisfér a cviků k psaní
Grafomotorika – pracovní listy pro rozvoj mozkových hemisfér a cviků k uvolňování ruky. Průprava na psaní.Představuji Vám sadu 21 pracovních listů, které podporují spolupráci levé a pravé mozkové hemisféry. Tento originální materiál pomáhá dětem nejen rozvíjet jemnou motoriku, ale také podporuje koordinaci rukou, soustředění a kreativitu.Každý pracovní list na psaní tvarů čar obsahuje:motivační obrázek zvířátek, závodního auta, hmyzu a td.- 14 listůKaždý pracovní list na kreslení obouruč obsahuje:Zajímavý kreslicí úkol, který děti motivuje k práci oběma rukama zároveň.Autorskou říkanku, která podporuje rytmus a pomáhá dětem lépe vnímat pohyb rukou.Pomocné obrázky, které usnadňují orientaci a vedou děti krok za krokem.-7 listůLze využít několika způsoby:Pro děti k nácviku psaní.Jako hlavní aktivitu na celou vyučovací hodinu výtvarné výchovy. Děti se ponoří do kreativního procesu a procvičí motoriku i soustředění.Jako doplňkovou činnost pro rychlíky. Pokud jsou některé děti hotové dříve se zadanou prací, mohou se pustit do těchto úkolů a rozvíjet své dovednosti dále.Opakované použití. Pracovní listy můžete zalaminovat a děti je mohou používat znovu a znovu, což šetří materiál a dává možnost dlouhodobého využití.Tento materiál přináší nejen radost z kreslení, ale také podněcuje soustředění, trpělivost a vnímání prostoru.Je vhodný pro děti na prvním stupni ZŠ, ale může posloužit i v rámci předškolního vzdělávání či v hodinách speciální pedagogiky.Podívejte se i na mé další materiály. Několik jsem vytvořila na dokreslování v hodinách výtvarné výchovy. Sestavené jsou do různých tematických sad. Děkuji za Váš zájem Mgr. L. Sudová - PRIMAÚČA
UUCZ-813193
Grafomotorika>Český jazyk>Český jazyk - psaní>Pracovní listy>MŠ - předškoláci>1.>2.
35.00