Masopust - Nejen plastelínové karty

Počet stran:
6
Velikost: 13.87 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Masopust - Nejen plastelínové karty

Tato část velkého souboru je složena z 5 vzorových karet a jedné karty s informacemi a inspirací k využití. 

Mířeny jsou primárně pro užití s plastelínou, ale fantazii se meze nekladou a vhod tak může přijít i fix na tabuli apod. 
 

Výukový potenciál souboru: 
Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí. 
Příklad kompetencí
- Na třech kartách si dítě zpřesňuje početní představy, užívá číselných a matematických pojmů a vnímá elementární matematické souvislosti
- Při hledání způsobu, jak vytvořit správný tvar, dítě řeší problémy na základě bezprostřední zkušenosti; postupuje cestou pokusu a omylu, zkouší, experimentuje; spontánně vymýšlí nová řešení problémů a situací; hledá různé možnosti a varianty (má vlastní, originální nápady); využívá při tom dosavadní zkušenosti, fantazii a představivost
- Dítě 
rozlišuje řešení, která jsou funkční (vedoucí k cíli), a řešení, která funkční nejsou; dokáže mezi nimi volit, zvláště pokud dítě dostane možnost volby zpracování - např. modelína, drátek, omyvatelný fix...

Příklad cílů
- Při volbě cesty zpracování nastává rozvoj tvořivosti (tvořivého myšlení, řešení problémů, tvořivého sebevyjádření)
- Osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka mohou dopomoci karty v kombinaci s omyvatelným fixem 
- Karty využívané především třeba s modelínou vedou k osvojení si věku přiměřených praktických dovedností zvláště v oblasti jemné motoriky

Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu a dále i laminovat.
 

Další produkty od autora Petra Miklová - Materiálovník

315687
Grafomotorika
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Květnové pátky Tento soubor je souhrn všech 4 aktivit, které na facebookové stránce Materiálovníku pro sledující
25.00 Kč
235665
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Masopustní hledačka Soubor tématicky k masopustu je zaměřen na zrakové vnímání, které dítě procvičuje hledáním
65.00 Kč
242369
Přírodověda
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Jarní květiny - Hledačka Hledačka je část souboru Jarní květiny - Celá sada. Z každého obrázku květiny uteklo malé
40.00 Kč
248500
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedním tahem - Masopust Jedná se o soubor 15 listů tzv. jednotažek. Tedy obrázků, které jsou tvořeny jednou čarou a
35.00 Kč
Masopust - Nejen plastelínové karty Masopust - Nejen plastelínové karty
Masopust - Nejen plastelínové karty Tato část velkého souboru je složena z 5 vzorových karet a jedné karty s informacemi a inspirací k využití.  Mířeny jsou primárně pro užití s plastelínou, ale fantazii se meze nekladou a vhod tak může přijít i fix na tabuli apod.    Výukový potenciál souboru:  Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí.  Příklad kompetencí - Na třech kartách si dítě zpřesňuje početní představy, užívá číselných a matematických pojmů a vnímá elementární matematické souvislosti - Při hledání způsobu, jak vytvořit správný tvar, dítě řeší problémy na základě bezprostřední zkušenosti; postupuje cestou pokusu a omylu, zkouší, experimentuje; spontánně vymýšlí nová řešení problémů a situací; hledá různé možnosti a varianty (má vlastní, originální nápady); využívá při tom dosavadní zkušenosti, fantazii a představivost - Dítě rozlišuje řešení, která jsou funkční (vedoucí k cíli), a řešení, která funkční nejsou; dokáže mezi nimi volit, zvláště pokud dítě dostane možnost volby zpracování - např. modelína, drátek, omyvatelný fix...Příklad cílů - Při volbě cesty zpracování nastává rozvoj tvořivosti (tvořivého myšlení, řešení problémů, tvořivého sebevyjádření) - Osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka mohou dopomoci karty v kombinaci s omyvatelným fixem  - Karty využívané především třeba s modelínou vedou k osvojení si věku přiměřených praktických dovedností zvláště v oblasti jemné motoriky Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu a dále i laminovat.  
UUCZ-231915
Grafomotorika>Pracovní činnosti>Výtvarná výchova>Pracovní listy>Ostatní>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🤡 Masopust, Karneval
35.00