Masopust - Skládání masopustních koláčů

Počet stran:
12
Velikost: 23.74 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Masopust - Skládání masopustních koláčů
 

Tato část velkého souboru je složena ze 4 karet s „recepty,“ dvou listů s ingrediencemi, 4 vzorových koláčů a 4 prázdných koláčů.

Součástí je také karta s různými variantami využití a inspirací. 
Děti mohou skládat podle slovního diktování, podle předlohy, psaného receptu či čistě podle fantazie, záleží zcela na vás. 

Výukový potenciál souboru: 
Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí. 
Příklad kompetencí
- Díky obecnému povídání ke koláčům získá dítě elementární poznatky o světě lidí a především kultury s tradicemi a zvyky, které dítě obklopují, o jejich rozmanitostech a proměnách; dítě se orientuje v prostředí, ve kterém žije
- Při skládání koláčů se dítě učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje ingredience; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům
- Při výběru a skladbě surovin si dítě
 zpřesňuje početní představy, užívá číselných a matematických pojmů, vnímá elementární matematické souvislosti

Příklad cílů
- Skládání jenotlivých drobných částí vede k rozvoji pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti jemné motoriky - koordinace a rozsahu pohybu, koordinace ruky a oka apod.
- Při diktování receptu a. následné kontrole se rozvíjí řečové schopnosti a jazykové dovednosti receptivní (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivní (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)
- V
ytváření základů pro práci s informacemi je součástí práce se zadáním, tedy receptem

Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu a dále i laminovat.

Další produkty od autora Petra Miklová - Materiálovník

366884
Pracovní činnosti
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Diplomy, Pochvaly, Medaile
Plakát - Plody podzimu Podzimními plody se to kolem nás jen hemží, tak proč si nepřipomenou všechny naráz pomocí
0.00 Kč
294161
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Živly - Živelné karty a tématické obrázky Součást souboru Živly, kterou si můžete jako ukázku stáhnout ZDARMA :) V
0.00 Kč
334687
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pravidla třídy
Karty do skříňky Karty do skříňky jsou souborem 3 připomínkových karet v barevné i omalovánkové verzi ve dvou různých
35.00 Kč
294092
Matematika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Kolíčkování
Živly - Počítací karty Část souboru Živly - Celá sada Soubor je složen ze 9 stran velikosti A4. Celkem v něm naleznete
35.00 Kč
Masopust - Skládání masopustních koláčů Masopust - Skládání masopustních koláčů
Masopust - Skládání masopustních koláčů   Tato část velkého souboru je složena ze 4 karet s „recepty,“ dvou listů s ingrediencemi, 4 vzorových koláčů a 4 prázdných koláčů.Součástí je také karta s různými variantami využití a inspirací.  Děti mohou skládat podle slovního diktování, podle předlohy, psaného receptu či čistě podle fantazie, záleží zcela na vás.  Výukový potenciál souboru:  Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí.  Příklad kompetencí - Díky obecnému povídání ke koláčům získá dítě elementární poznatky o světě lidí a především kultury s tradicemi a zvyky, které dítě obklopují, o jejich rozmanitostech a proměnách; dítě se orientuje v prostředí, ve kterém žije - Při skládání koláčů se dítě učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje ingredience; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům - Při výběru a skladbě surovin si dítě zpřesňuje početní představy, užívá číselných a matematických pojmů, vnímá elementární matematické souvislostiPříklad cílů- Skládání jenotlivých drobných částí vede k rozvoji pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti jemné motoriky - koordinace a rozsahu pohybu, koordinace ruky a oka apod. - Při diktování receptu a. následné kontrole se rozvíjí řečové schopnosti a jazykové dovednosti receptivní (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivní (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) - Vytváření základů pro práci s informacemi je součástí práce se zadáním, tedy receptemTisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu a dále i laminovat.
UUCZ-231913
Vlastivěda>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Skládačky>Ostatní>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🤡 Masopust, Karneval
35.00