Masopust - Skládání masopustních koláčů

Počet stran:
12
Velikost: 23.74 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Masopust - Skládání masopustních koláčů
 

Tato část velkého souboru je složena ze 4 karet s „recepty,“ dvou listů s ingrediencemi, 4 vzorových koláčů a 4 prázdných koláčů.

Součástí je také karta s různými variantami využití a inspirací. 
Děti mohou skládat podle slovního diktování, podle předlohy, psaného receptu či čistě podle fantazie, záleží zcela na vás. 

Výukový potenciál souboru: 
Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí. 
Příklad kompetencí
- Díky obecnému povídání ke koláčům získá dítě elementární poznatky o světě lidí a především kultury s tradicemi a zvyky, které dítě obklopují, o jejich rozmanitostech a proměnách; dítě se orientuje v prostředí, ve kterém žije
- Při skládání koláčů se dítě učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje ingredience; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům
- Při výběru a skladbě surovin si dítě
 zpřesňuje početní představy, užívá číselných a matematických pojmů, vnímá elementární matematické souvislosti

Příklad cílů
- Skládání jenotlivých drobných částí vede k rozvoji pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti jemné motoriky - koordinace a rozsahu pohybu, koordinace ruky a oka apod.
- Při diktování receptu a. následné kontrole se rozvíjí řečové schopnosti a jazykové dovednosti receptivní (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivní (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)
- V
ytváření základů pro práci s informacemi je součástí práce se zadáním, tedy receptem

Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu a dále i laminovat.

Další produkty od autora Petra Miklová - Materiálovník

242369
Přírodověda
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Jarní květiny - Hledačka Hledačka je část souboru Jarní květiny - Celá sada. Z každého obrázku květiny uteklo malé
40.00 Kč
343984
Výtvarná výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Obří omalovánka - Uvítací Jedná se o omalovánku, která je složena z 9 stran velikosti A4. Takové omalovánky mohou být
35.00 Kč
328369
Výtvarná výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Obří pohádková omalovánka Skřítkova serenáda Jedná se o omalovánku, která je složena z 9 stran velikosti A4. Takové
35.00 Kč
248500
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedním tahem - Masopust Jedná se o soubor 15 listů tzv. jednotažek. Tedy obrázků, které jsou tvořeny jednou čarou a
35.00 Kč
Masopust - Skládání masopustních koláčů Masopust - Skládání masopustních koláčů
Masopust - Skládání masopustních koláčů   Tato část velkého souboru je složena ze 4 karet s „recepty,“ dvou listů s ingrediencemi, 4 vzorových koláčů a 4 prázdných koláčů. Součástí je také karta s různými variantami využití a inspirací.  Děti mohou skládat podle slovního diktování, podle předlohy, psaného receptu či čistě podle fantazie, záleží zcela na vás.  Výukový potenciál souboru:  Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí.  Příklad kompetencí - Díky obecnému povídání ke koláčům získá dítě elementární poznatky o světě lidí a především kultury s tradicemi a zvyky, které dítě obklopují, o jejich rozmanitostech a proměnách; dítě se orientuje v prostředí, ve kterém žije - Při skládání koláčů se dítě učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje ingredience; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům - Při výběru a skladbě surovin si dítě zpřesňuje početní představy, užívá číselných a matematických pojmů, vnímá elementární matematické souvislosti Příklad cílů - Skládání jenotlivých drobných částí vede k rozvoji pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti jemné motoriky - koordinace a rozsahu pohybu, koordinace ruky a oka apod. - Při diktování receptu a. následné kontrole se rozvíjí řečové schopnosti a jazykové dovednosti receptivní (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivní (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) - Vytváření základů pro práci s informacemi je součástí práce se zadáním, tedy receptem Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu a dále i laminovat.
UUCZ-231913
Vlastivěda>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Skládačky>Ostatní>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Masopust, Karneval
35.00