Já mám - kdo má? Hudební nástroje.

Počet stran:
9
Velikost: 18.05 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Ivana Šrolová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 2. 2024
Sdílet:

Soubor obsahuje 32 kartiček formátu A6, který umožní pohodlné hraní i těm nejmenším dětem.

Jak karty použít? Soubor barevně vytiskněte, zalaminujte, rozstříhejte.

Pravidla hry: Každé dítě dostane jednu kartu. První dítě řekne, co má na obrázku “Já mám kytaru ” a zeptá se kdo má obrázek pod ním “Kdo má klávesy?”. Na otázku reaguje to dítě, které má klávesy. Výsledkem hry je, že děti postupně vytváří navazující řadu (živé domino). Lze využít i pro utvoření ranního kroužku, kdy se děti tímto způsobem svolávají. Případně pro individuální činnost u stolečku jako domino klasické.

Další produkty od autora Ivana Šrolová

427592
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Já mám, kdo má
Dětmi velice oblíbená hra já mám kdo má - tentokráte v čertovském pojetí. Obsahuje 25 kartiček k vystřižení a
25.00 Kč
400146
Nezařazené k předmětu
Kolíčkování
Soubor je určen pro předškolní děti ve věku 2-7 let. Je vhodný k doplnění tvůrčích aktivit při oslavách svátků Halloween
49.00 Kč
530648
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Velikonoční plotovka obsahuje úkoly pro děti na dané dny od pondělí do pondělí, které tématicky souvisí s významem
25.00 Kč
552507
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
PAVOUCI MEZI NÁMI JAKO OŽIVENÍ TÉMATU ČARODĚJNIC OBSAHUJE: Demonstrační karty s fotografiemi pavouků vyskytujících se
49.00 Kč
Já mám - kdo má? Hudební nástroje. Já mám - kdo má? Hudební nástroje.
Soubor obsahuje 32 kartiček formátu A6, který umožní pohodlné hraní i těm nejmenším dětem. Jak karty použít? Soubor barevně vytiskněte, zalaminujte, rozstříhejte. Pravidla hry: Každé dítě dostane jednu kartu. První dítě řekne, co má na obrázku “Já mám kytaru ” a zeptá se kdo má obrázek pod ním “Kdo má klávesy?”. Na otázku reaguje to dítě, které má klávesy. Výsledkem hry je, že děti postupně vytváří navazující řadu (živé domino). Lze využít i pro utvoření ranního kroužku, kdy se děti tímto způsobem svolávají. Případně pro individuální činnost u stolečku jako domino klasické.
UUCZ-487200
Hudební výchova>Domino>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>🎻 Hudební nástroje
25.00