Já mám - kdo má? Hudební nástroje.

Počet stran:
9
Velikost: 18.05 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Ivana Šrolová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 2. 2024
Sdílet:

Soubor obsahuje 32 kartiček formátu A6, který umožní pohodlné hraní i těm nejmenším dětem.

Jak karty použít? Soubor barevně vytiskněte, zalaminujte, rozstříhejte.

Pravidla hry: Každé dítě dostane jednu kartu. První dítě řekne, co má na obrázku “Já mám kytaru ” a zeptá se kdo má obrázek pod ním “Kdo má klávesy?”. Na otázku reaguje to dítě, které má klávesy. Výsledkem hry je, že děti postupně vytváří navazující řadu (živé domino). Lze využít i pro utvoření ranního kroužku, kdy se děti tímto způsobem svolávají. Případně pro individuální činnost u stolečku jako domino klasické.

Další produkty od autora Ivana Šrolová

616538
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Pravidla třídy
Soubor obsahuje: veršované autorské texty k pravidlům třídy, která jsou osobitá a popisná jsou to spíše zásady třídy
55.00 Kč
552507
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
PAVOUCI MEZI NÁMI JAKO OŽIVENÍ TÉMATU ČARODĚJNIC OBSAHUJE: Demonstrační karty s fotografiemi pavouků vyskytujících se
49.00 Kč
619551
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
Soubor obsahuje: Značky pro děti 30 ks Označení místností 14 + 1 ks Jdu po obědě x spinkám ve školce - aktivní tabulka
55.00 Kč
429810
Nezařazené k předmětu
Ostatní
Soubor čertoviny je ideálním pro ranní individuální činnosti s dětmi v MŠ či v družině. Na 20 stranách naleznete zábavu
49.00 Kč
Já mám - kdo má? Hudební nástroje. Já mám - kdo má? Hudební nástroje.
Soubor obsahuje 32 kartiček formátu A6, který umožní pohodlné hraní i těm nejmenším dětem. Jak karty použít? Soubor barevně vytiskněte, zalaminujte, rozstříhejte. Pravidla hry: Každé dítě dostane jednu kartu. První dítě řekne, co má na obrázku “Já mám kytaru ” a zeptá se kdo má obrázek pod ním “Kdo má klávesy?”. Na otázku reaguje to dítě, které má klávesy. Výsledkem hry je, že děti postupně vytváří navazující řadu (živé domino). Lze využít i pro utvoření ranního kroužku, kdy se děti tímto způsobem svolávají. Případně pro individuální činnost u stolečku jako domino klasické.
UUCZ-487200
Hudební výchova>Domino>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>🎻 Hudební nástroje
25.00