Hudební nástroje - Já mám, kdo má?

Počet stran:
7
Velikost: 4.73 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
20. 2. 2025
Sdílet:

Já mám, kdo má? - Hudební nástroje 

  • Nabízím hru na rozvoj dětských dovedností, jako je pozornost, logické myšlení, řeč a spolupráce ve skupině. Hra je založena na řetězové reakci.
  • Téma Hudební nástroje.
  • 7 stran v PDF.

Obsah

  • 24 jednostranných kartiček ve velikosti A6 

Jak na to?

  • Každé dítě dostane jednu kartičku s obrázkem. První dítě popíše, co
    má na kartičce, například: „Já mám harfu,“ a zeptá se: „Kdo má
    kytaru?“ Dítě se kytarou odpoví a hra pokračuje dál. Tímto
    způsobem děti postupně vytváří řetěz obrázků, podobně jako
    domino. Hra pomáhá rozvíjet slovní zásobu, vnímání zrakem,
    pozornost a podporuje spolupráci mezi dětmi.

Další produkty od autora Asistentka pedagogům

601654
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
Výzdoba třídy Materiál je vypracován nejen pro školky s programem Začít spolu. Pro delší dobu životnosti doporučuji
39.00 Kč
510192
Grafomotorika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
• Nabízím výukový materiál na procvičení postřehu, logického uvažování a paměti, jemné motoriky u dětí předškolního věku
39.00 Kč
671426
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
Soubor aktivit - Den stromů Nabízím výukový materiál na procvičení postřehu, logického uvažování a paměti dětí
29.00 Kč
631488
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Demonstrační obrázky - kartičky
Režim dne - kartičky Organizaci a strukturu: Pomáhají dětem pochopit, jaký je plán dne, a zajišťují, že všechny činnosti
29.00 Kč
Hudební nástroje - Já mám, kdo má? Hudební nástroje - Já mám, kdo má?
Já mám, kdo má? - Hudební nástroje Nabízím hru na rozvoj dětských dovedností, jako je pozornost, logické myšlení, řeč a spolupráce ve skupině. Hra je založena na řetězové reakci.Téma Hudební nástroje.7 stran v PDF.Obsah24 jednostranných kartiček ve velikosti A6 Jak na to?Každé dítě dostane jednu kartičku s obrázkem. První dítě popíše, comá na kartičce, například: „Já mám harfu,“ a zeptá se: „Kdo mákytaru?“ Dítě se kytarou odpoví a hra pokračuje dál. Tímtozpůsobem děti postupně vytváří řetěz obrázků, podobně jakodomino. Hra pomáhá rozvíjet slovní zásobu, vnímání zrakem,pozornost a podporuje spolupráci mezi dětmi.
UUCZ-799407
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🎻 Hudební nástroje
29.00