Hudební nástroje - Já mám, kdo má?

Počet stran:
7
Velikost: 4.73 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
20. 2. 2025
Sdílet:

Já mám, kdo má? - Hudební nástroje 

  • Nabízím hru na rozvoj dětských dovedností, jako je pozornost, logické myšlení, řeč a spolupráce ve skupině. Hra je založena na řetězové reakci.
  • Téma Hudební nástroje.
  • 7 stran v PDF.

Obsah

  • 24 jednostranných kartiček ve velikosti A6 

Jak na to?

  • Každé dítě dostane jednu kartičku s obrázkem. První dítě popíše, co
    má na kartičce, například: „Já mám harfu,“ a zeptá se: „Kdo má
    kytaru?“ Dítě se kytarou odpoví a hra pokračuje dál. Tímto
    způsobem děti postupně vytváří řetěz obrázků, podobně jako
    domino. Hra pomáhá rozvíjet slovní zásobu, vnímání zrakem,
    pozornost a podporuje spolupráci mezi dětmi.

Další produkty od autora Asistentka pedagogům

486862
Hudební výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
• Nabízím demonstrační obrázky na procvičení zrakového vnímání dětí předškolního věku. • Téma muzikanti & hudební
35.00 Kč
813851
Český jazyk - čtení
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Jaro - Krátké a dlouhé slabiky, vytleskávání Rozvoj sluchového vnímání Obsah 15 obrázků k procvičení počítání slabik 15
35.00 Kč
285975
Matematika
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
pracovní listy na násobení a dělení 1 - 10 - obsahuje 10 listů - každý list obsahuje násobení a dělením určeným číslem
30.00 Kč
840127
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Sluchové vnímání První hláska 16 tematických obrázků s názvem Obrázky slouží k určování první hlásky, ale není to jediné
29.00 Kč
Hudební nástroje - Já mám, kdo má? Hudební nástroje - Já mám, kdo má?
Já mám, kdo má? - Hudební nástroje Nabízím hru na rozvoj dětských dovedností, jako je pozornost, logické myšlení, řeč a spolupráce ve skupině. Hra je založena na řetězové reakci.Téma Hudební nástroje.7 stran v PDF.Obsah24 jednostranných kartiček ve velikosti A6 Jak na to?Každé dítě dostane jednu kartičku s obrázkem. První dítě popíše, comá na kartičce, například: „Já mám harfu,“ a zeptá se: „Kdo mákytaru?“ Dítě se kytarou odpoví a hra pokračuje dál. Tímtozpůsobem děti postupně vytváří řetěz obrázků, podobně jakodomino. Hra pomáhá rozvíjet slovní zásobu, vnímání zrakem,pozornost a podporuje spolupráci mezi dětmi.
UUCZ-799407
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🎻 Hudební nástroje
29.00