Najdi písničku - hudební aktivita

Počet stran:
5
Velikost: 8.93 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Andrea Perutíková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 10. 2024
Sdílet:

1) Obrázky a názvy písniček můžete rozdat dětem do skupin, jejich úkolem bude přiřadit název písničky

ke kartě s obrázky.

2) Každé dítě může dostat jeden název písničky a má za úkol přiřadit ho ke správnému obrázku (nebo naopak).

Názvy písniček mohou děti zapisovat, čímž trénují také psaní.

3) Využijte pouze názvy písniček nebo pouze obrázky - děti si vylosují písničku a mají za úkol ji pantomimicky ztvárnit. Ostatní pak hádají, o kterou písničku jde.

Doporučuji takto využít jako úvodní aktivitu v hudební výchově k zopakování písniček.

Obrázky a názvy písniček je také možné využít k rozdělení dětí do dvojic. Každý si vylosuje buď obrázek nebo název a děti se stejnou písničkou pak utvoří dvojici k nějaké činnosti (v jakémkoli předmětu).

Další produkty od autora Andrea Perutíková

783233
Český jazyk - gramatika
2., 3.
Běhací diktát
METODIKA: vytiskneme, zalaminujeme, nastříháme žák si vezme jednu kartičku, doplní fixem do rámečků správné i,í/y/ý poté
25.00 Kč
795459
Matematika
1., 2.
Didaktické hry
Spočítej, kolik peněz je celkem v pokladničkách.
0.00 Kč
736075
Český jazyk - čtení
2., 3.
Postřehovky
Děti mohou dostat tyto listy k procvičení samostatného čtení s porozuměním. Nebo je můžete také číst a vybarvovat
25.00 Kč
741366
Český jazyk - čtení
2., 3.
Pracovní listy
Děti mohou dostat tyto listy k procvičení samostatného čtení s porozuměním. Nebo je můžete také číst a vybarvovat
25.00 Kč
Najdi písničku - hudební aktivita Najdi písničku - hudební aktivita
1) Obrázky a názvy písniček můžete rozdat dětem do skupin, jejich úkolem bude přiřadit název písničkyke kartě s obrázky.2) Každé dítě může dostat jeden název písničky a má za úkol přiřadit ho ke správnému obrázku (nebo naopak).Názvy písniček mohou děti zapisovat, čímž trénují také psaní.3) Využijte pouze názvy písniček nebo pouze obrázky - děti si vylosují písničku a mají za úkol ji pantomimicky ztvárnit. Ostatní pak hádají, o kterou písničku jde.Doporučuji takto využít jako úvodní aktivitu v hudební výchově k zopakování písniček.Obrázky a názvy písniček je také možné využít k rozdělení dětí do dvojic. Každý si vylosuje buď obrázek nebo název a děti se stejnou písničkou pak utvoří dvojici k nějaké činnosti (v jakémkoli předmětu).
UUCZ-696112
Hudební výchova>Didaktické hry>Písničky, básničky>ZŠ – 1. STUPEŇ
28.00