Najdi písničku - hudební aktivita

Počet stran:
5
Velikost: 8.93 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Andrea Perutíková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 10. 2024
Sdílet:

1) Obrázky a názvy písniček můžete rozdat dětem do skupin, jejich úkolem bude přiřadit název písničky

ke kartě s obrázky.

2) Každé dítě může dostat jeden název písničky a má za úkol přiřadit ho ke správnému obrázku (nebo naopak).

Názvy písniček mohou děti zapisovat, čímž trénují také psaní.

3) Využijte pouze názvy písniček nebo pouze obrázky - děti si vylosují písničku a mají za úkol ji pantomimicky ztvárnit. Ostatní pak hádají, o kterou písničku jde.

Doporučuji takto využít jako úvodní aktivitu v hudební výchově k zopakování písniček.

Obrázky a názvy písniček je také možné využít k rozdělení dětí do dvojic. Každý si vylosuje buď obrázek nebo název a děti se stejnou písničkou pak utvoří dvojici k nějaké činnosti (v jakémkoli předmětu).

Další produkty od autora Andrea Perutíková

718820
Český jazyk - čtení
2., 3.
Já mám, kdo má
METODIKA K AKTIVITĚ: hra má celkem 24 karet obdoba hry Já mám, kdo má čtení s porozuměním pozornost karta, která začíná
26.99 Kč
801026
Český jazyk - čtení
2., 3.
Já mám, kdo má
METODIKA K AKTIVITĚ: hra má celkem 20 karet čtení s porozuměním pozornost karta, která začíná má na sobě Já mám: PRVNÍ
28.00 Kč
795164
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5.
Ostatní
Na konci každého dne je důležité si s dětmi popovídat o proběhlém dnu, o pocitech dětí, o případných problémech, které
27.00 Kč
741273
Český jazyk - čtení
2., 3.
Skládačky
METODIKA: žáci se rozdělí do dvojic nebo větších skupin - závisí na vás, kolikrát materiál vytisknete - tolik bude
25.00 Kč
Najdi písničku - hudební aktivita Najdi písničku - hudební aktivita
1) Obrázky a názvy písniček můžete rozdat dětem do skupin, jejich úkolem bude přiřadit název písničkyke kartě s obrázky.2) Každé dítě může dostat jeden název písničky a má za úkol přiřadit ho ke správnému obrázku (nebo naopak).Názvy písniček mohou děti zapisovat, čímž trénují také psaní.3) Využijte pouze názvy písniček nebo pouze obrázky - děti si vylosují písničku a mají za úkol ji pantomimicky ztvárnit. Ostatní pak hádají, o kterou písničku jde.Doporučuji takto využít jako úvodní aktivitu v hudební výchově k zopakování písniček.Obrázky a názvy písniček je také možné využít k rozdělení dětí do dvojic. Každý si vylosuje buď obrázek nebo název a děti se stejnou písničkou pak utvoří dvojici k nějaké činnosti (v jakémkoli předmětu).
UUCZ-696112
Hudební výchova>Didaktické hry>Písničky, básničky>ZŠ – 1. STUPEŇ
28.00