Ikona, složka, soubor - offline aktivita

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
2
Velikost: 143.78 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Kartičky pro offline aktivitu. Žáci se seznámí s různými druhy souborů, s tím, co je ikona, složka, disk, adresář. Žáci pracují ve skupině. Za úkol dáme žákům, aby nějakým způsobem kartičky roztřídili. Pak rozvineme diskuzi, podle čeho je třídili a proč, zda by to případně nešlo jinak. Pak žákům dáme prázné kartičky - pouze s ikonou a zkusí si vytvořit vlastní adresářovou strukturu.

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

RVP výukové cíle:

  • I-5-1-02 popíše konkrétní situaci, určí, co k ní již ví, a znázorní ji
  • I-5-2-01 sestavuje a testuje symbolické zápisy postupů
  • I-5-4-03 dodržuje bezpečnostní a jiná pravidla pro práci s digitálními technologiemi

Klíčové kompetence:

  • Kompetence sociální a personální - přispívá k diskusi v malé skupině i k debatě celé třídy, chápe potřebu efektivně spolupracovat s druhými při řešení daného úkolu, oceňuje zkušenosti druhých lidí, respektuje různá hlediska a čerpá poučení z toho, co si druzí lidé myslí, říkají a dělají
  • Kompetence digitální – získává, vyhledává, kriticky posuzuje, spravuje a sdílí data, informace a digitální obsah, k tomu volí postupy, způsoby a prostředky, které odpovídají konkrétní situaci a účelu

Další produkty od autora Magdalena Weinerová

370921
Dějepis
5., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní list s vynechanými informaci na téma Reovluční rok 1848. Žáci vyhledávají na internetu chybějící informace
25.00 Kč
369962
Vlastivěda
5.
Pracovní listy
Pracovní list s vynechanými informaci o Národním obrození. Žáci vyhledávají na internetu chybějící informace. Součástí
25.00 Kč
326299
Anglický jazyk
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Aktivita pro práci ve dvojici. Každý žák má svůj list. Střídavě si popisují místnosti a jejich umístění. Hledají rozdíly
0.00 Kč
443875
Český jazyk - čtení
3., 4., 5., 6.
Pracovní listy
Žáci za pomoci vyhledávače za pomocí klíčových slov zkoušejí najít slova do křížovky. Je dobré použít u úkolu číslo 3
25.00 Kč
Ikona, složka, soubor - offline aktivita Ikona, složka, soubor - offline aktivita
Kartičky pro offline aktivitu. Žáci se seznámí s různými druhy souborů, s tím, co je ikona, složka, disk, adresář. Žáci pracují ve skupině. Za úkol dáme žákům, aby nějakým způsobem kartičky roztřídili. Pak rozvineme diskuzi, podle čeho je třídili a proč, zda by to případně nešlo jinak. Pak žákům dáme prázné kartičky - pouze s ikonou a zkusí si vytvořit vlastní adresářovou strukturu.Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.RVP výukové cíle:I-5-1-02 popíše konkrétní situaci, určí, co k ní již ví, a znázorní ji I-5-2-01 sestavuje a testuje symbolické zápisy postupů I-5-4-03 dodržuje bezpečnostní a jiná pravidla pro práci s digitálními technologiemiKlíčové kompetence:Kompetence sociální a personální - přispívá k diskusi v malé skupině i k debatě celé třídy, chápe potřebu efektivně spolupracovat s druhými při řešení daného úkolu, oceňuje zkušenosti druhých lidí, respektuje různá hlediska a čerpá poučení z toho, co si druzí lidé myslí, říkají a dělajíKompetence digitální – získává, vyhledává, kriticky posuzuje, spravuje a sdílí data, informace a digitální obsah, k tomu volí postupy, způsoby a prostředky, které odpovídají konkrétní situaci a účelu
UUCZ-371710
Informatika>Didaktické hry>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ
25.00