KÓDOVÁNÍ A OSOVÁ SOUMĚRNOST

Ročník:
3., 4., 5., 6., 7.
Počet stran:
9
Velikost: 1.43 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
20. 1. 2023
Sdílet:

Vypočítej příklady, získej souřadnice části obrázku a obrázek dokresli v osové souměrnosti.

Materiál obsahuje:

  • Návod k použití
  • 2 pracovní listy pro záznam souřadnic
  • 12 kartiček s příklady ke spočítání souřadnic
  • Výsledná tabulka s řešením

Vypočítáním jednoduchých příkladů (sčítání, odčítání, násobení a dělení) získáte číslo, které vám určuje spolu s písmenem souřadnici vybarveného políčka. Pokud správně vybarvíte políčka, získáte polovinu obrázku ve čtvercové síti. Stačí už jen obrázek dokreslit v osové souměrnosti.

Materiál je možné použít v matematice (souřadnicový systém, čtvercová síť) a informatice (kódování, pixelart), prostorová orientace.

Další produkty od autora Petra Hejnová

230939
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Příklady na sčítání, odčítání, násobení a dělení. Vypočítej příklad, najdi výsledek v tabulce a podle barvy urči písmeno
30.00 Kč
247605
Informatika
4., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
S tímto materiálem procvičíte orientaci na ploše, souřadnice a barvy. Materiál obsahuje: Návod k použití TABULKA 0 - pro
30.00 Kč
230417
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Příklady na sčítání, odčítání, násobení a dělení do 100. Vypočítej příklad, najdi výsledek v tabulce a podle barvy urči
30.00 Kč
244659
Informatika
3., 4., 5., 6.
Didaktické hry
Najděte rozdíly a naopak shodné věci na obrázku. Roztřiďte obrázky do skupin, následně do tabulky + další doplňující
25.00 Kč
KÓDOVÁNÍ A OSOVÁ SOUMĚRNOST KÓDOVÁNÍ A OSOVÁ SOUMĚRNOST
Vypočítej příklady, získej souřadnice části obrázku a obrázek dokresli v osové souměrnosti. Materiál obsahuje: Návod k použití 2 pracovní listy pro záznam souřadnic 12 kartiček s příklady ke spočítání souřadnic Výsledná tabulka s řešením Vypočítáním jednoduchých příkladů (sčítání, odčítání, násobení a dělení) získáte číslo, které vám určuje spolu s písmenem souřadnici vybarveného políčka. Pokud správně vybarvíte políčka, získáte polovinu obrázku ve čtvercové síti. Stačí už jen obrázek dokreslit v osové souměrnosti. Materiál je možné použít v matematice (souřadnicový systém, čtvercová síť) a informatice (kódování, pixelart), prostorová orientace.
UUCZ-244664
Informatika>Matematika>Matematika - geometrie>Didaktické hry>Pracovní listy>3.>4.>5.>6.>7.
25.00