KÓDOVÁNÍ A OSOVÁ SOUMĚRNOST

Ročník:
3., 4., 5., 6., 7.
Počet stran:
9
Velikost: 1.43 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Hejnová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
20. 1. 2023
Sdílet:

Vypočítej příklady, získej souřadnice části obrázku a obrázek dokresli v osové souměrnosti.

Materiál obsahuje:

  • Návod k použití
  • 2 pracovní listy pro záznam souřadnic
  • 12 kartiček s příklady ke spočítání souřadnic
  • Výsledná tabulka s řešením

Vypočítáním jednoduchých příkladů (sčítání, odčítání, násobení a dělení) získáte číslo, které vám určuje spolu s písmenem souřadnici vybarveného políčka. Pokud správně vybarvíte políčka, získáte polovinu obrázku ve čtvercové síti. Stačí už jen obrázek dokreslit v osové souměrnosti.

Materiál je možné použít v matematice (souřadnicový systém, čtvercová síť) a informatice (kódování, pixelart), prostorová orientace.

Další produkty od autora Petra Hejnová

230984
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje tabulky s písmeny, žáci vyhledávají v tabulce slova, která následně zakódují do souřadnic a šipek
30.00 Kč
247611
Informatika
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Zkuste uhádnout, jakým jazykem je slovo "Miluji tě" napsáno, ale nebude to tak jednoduché, nejdříve si ho musíte
25.00 Kč
280816
Informatika
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Projekty
Víte, kdy je Den vody? 22. 3. Zamysleli jste se někdy nad tím, jak je pro nás vod důležitá? S čím je voda propojena? V
25.00 Kč
230415
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje kartičky k vytisknutí - číslice, matematické operace, zlomková čára, mocnina, odmocnina. Kartičky lze
25.00 Kč
KÓDOVÁNÍ A OSOVÁ SOUMĚRNOST KÓDOVÁNÍ A OSOVÁ SOUMĚRNOST
Vypočítej příklady, získej souřadnice části obrázku a obrázek dokresli v osové souměrnosti. Materiál obsahuje: Návod k použití 2 pracovní listy pro záznam souřadnic 12 kartiček s příklady ke spočítání souřadnic Výsledná tabulka s řešením Vypočítáním jednoduchých příkladů (sčítání, odčítání, násobení a dělení) získáte číslo, které vám určuje spolu s písmenem souřadnici vybarveného políčka. Pokud správně vybarvíte políčka, získáte polovinu obrázku ve čtvercové síti. Stačí už jen obrázek dokreslit v osové souměrnosti. Materiál je možné použít v matematice (souřadnicový systém, čtvercová síť) a informatice (kódování, pixelart), prostorová orientace.
UUCZ-244664
Informatika>Matematika>Matematika - geometrie>Didaktické hry>Pracovní listy>3.>4.>5.>6.>7.
25.00