KÓDOVÁNÍ A OSOVÁ SOUMĚRNOST

Ročník:
3., 4., 5., 6., 7.
Počet stran:
9
Velikost: 1.43 MB
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
20. 1. 2023
Cena:
25 Kč vč. DPH
Sdílet:

Vypočítej příklady, získej souřadnice části obrázku a obrázek dokresli v osové souměrnosti.

Materiál obsahuje:

  • Návod k použití
  • 2 pracovní listy pro záznam souřadnic
  • 12 kartiček s příklady ke spočítání souřadnic
  • Výsledná tabulka s řešením

Vypočítáním jednoduchých příkladů (sčítání, odčítání, násobení a dělení) získáte číslo, které vám určuje spolu s písmenem souřadnici vybarveného políčka. Pokud správně vybarvíte políčka, získáte polovinu obrázku ve čtvercové síti. Stačí už jen obrázek dokreslit v osové souměrnosti.

Materiál je možné použít v matematice (souřadnicový systém, čtvercová síť) a informatice (kódování, pixelart), prostorová orientace.

Další produkty od autora Petra Hejnová

230981
Informatika
3., 4., 5., 6.
Didaktické hry
Jak si hravou formou procvičovat a upevňovat malou násobilku? Můžete využít roboty Bluebota/Beebota. Žáci musí přijít na
30.00 Kč
230416
Matematika
2., 3., 4.
Didaktické hry
Kartičky k vytisknutí. Najdete zde součtové čtverce k procvičení logického myšlení, zvolení vhodné strategie k
25.00 Kč
282090
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Já mám, kdo má
Jak nejlépe si procvičit názvy květin a určení počtu než hrou? Hra "Já mám, kdo á" je k tomu ideální. Materiál obsahuje
25.00 Kč
282121
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Umíš pojmenovat 30 květin, které rostou kolem nás? Materiál je přizpůsoben velikostí transparentní podložce k robotovi
25.00 Kč
KÓDOVÁNÍ A OSOVÁ SOUMĚRNOST KÓDOVÁNÍ A OSOVÁ SOUMĚRNOST
Vypočítej příklady, získej souřadnice části obrázku a obrázek dokresli v osové souměrnosti. Materiál obsahuje: Návod k použití 2 pracovní listy pro záznam souřadnic 12 kartiček s příklady ke spočítání souřadnic Výsledná tabulka s řešením Vypočítáním jednoduchých příkladů (sčítání, odčítání, násobení a dělení) získáte číslo, které vám určuje spolu s písmenem souřadnici vybarveného políčka. Pokud správně vybarvíte políčka, získáte polovinu obrázku ve čtvercové síti. Stačí už jen obrázek dokreslit v osové souměrnosti. Materiál je možné použít v matematice (souřadnicový systém, čtvercová síť) a informatice (kódování, pixelart), prostorová orientace.
UUCZ-244664
Informatika>Matematika>Matematika - geometrie>Didaktické hry>Pracovní listy>3.>4.>5.>6.>7.
25.00