Krokování - nová informatika

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Velikost: 652.87 KB
Typ souboru: zip
Prodávající Tereza Vítková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 2. 2023
Sdílet:

Aktivita je vhodná pro děti na 1. stupni, pokládá základy algoritmizace.

Materiál obsahuje:

  • 8 plánků
  • 6 programů

Cílem aktivity je přiřadit 6 programů k 6 plánkům. Ke 2 zbývajícím vymyslet vhodnou trasu, kterou zakreslí do sešitu (na papír, tabulku apod.) a nechají spolužáky ověřit správnost postupu.

Ověřeno ve 3. ročníku, ale děti dostaly pouze 5 plánků a 4 programy. Čtyři přiřadily a jeden plánovaly. V 5. ročníku už zvládají všechny bez obtíží.

 

Auto v plánku musí zajet do garáže. Nesmí přejet lidi ani stromy a keře.

Šipka směřující nahoru = krok vpřed.

Šipka vlevo = otoč vlevo.

Šipka vpravo = otoč vpravo.

Otáčí se na místě, zůstává tedy v tom samém čtverečku.

 

Určitě je nutné modelovat, jak to funguje. Ať už živě, že děti chodí po třídě nebo na tabuli, na zemi... aby děti nedělaly otoč vlevo + krok jako jeden příkaz.

Další produkty od autora Tereza Vítková

213685
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Didaktické hry
Základní otázky do hodin anglického jazyka, na rozehřátí, rozmluvení, na začátek hodiny. Materiál obsahuje: 24 otázek +
45.00 Kč
335545
Český jazyk
3., 4., 5.
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje: 14 vlajek s VS po P (slovo + obrázek), vhodné k barevnému tisku na A5-A3 14 velkých karet s pozadím
50.00 Kč
293405
Anglický jazyk
3., 4., 5., 6.
Pracovní listy
Materiál vhodný do hodin anglického jazyka, nejen ke dni země, ale i k ochraně přírody a ekologii. Materiál obsahuje: 26
50.00 Kč
286822
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Výzdoba třídy
Karty se slovíčky s tématem jaro, Velikonoce (spring, Easter). Vhodné do anglického jazyka. Materiál obsahuje 36
30.00 Kč
Krokování - nová informatika Krokování - nová informatika
Aktivita je vhodná pro děti na 1. stupni, pokládá základy algoritmizace. Materiál obsahuje: 8 plánků 6 programů Cílem aktivity je přiřadit 6 programů k 6 plánkům. Ke 2 zbývajícím vymyslet vhodnou trasu, kterou zakreslí do sešitu (na papír, tabulku apod.) a nechají spolužáky ověřit správnost postupu. Ověřeno ve 3. ročníku, ale děti dostaly pouze 5 plánků a 4 programy. Čtyři přiřadily a jeden plánovaly. V 5. ročníku už zvládají všechny bez obtíží.   Auto v plánku musí zajet do garáže. Nesmí přejet lidi ani stromy a keře. Šipka směřující nahoru = krok vpřed. Šipka vlevo = otoč vlevo. Šipka vpravo = otoč vpravo. Otáčí se na místě, zůstává tedy v tom samém čtverečku.   Určitě je nutné modelovat, jak to funguje. Ať už živě, že děti chodí po třídě nebo na tabuli, na zemi... aby děti nedělaly otoč vlevo + krok jako jeden příkaz.
UUCZ-262590
Informatika>Přípravy hodiny/lekce>Ostatní>3.>4.>5.
25.00