Krokování - nová informatika

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Velikost: 652.87 KB
Typ souboru: zip
Prodávající Tereza Vítková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 2. 2023
Sdílet:

Aktivita je vhodná pro děti na 1. stupni, pokládá základy algoritmizace.

Materiál obsahuje:

  • 8 plánků
  • 6 programů

Cílem aktivity je přiřadit 6 programů k 6 plánkům. Ke 2 zbývajícím vymyslet vhodnou trasu, kterou zakreslí do sešitu (na papír, tabulku apod.) a nechají spolužáky ověřit správnost postupu.

Ověřeno ve 3. ročníku, ale děti dostaly pouze 5 plánků a 4 programy. Čtyři přiřadily a jeden plánovaly. V 5. ročníku už zvládají všechny bez obtíží.

 

Auto v plánku musí zajet do garáže. Nesmí přejet lidi ani stromy a keře.

Šipka směřující nahoru = krok vpřed.

Šipka vlevo = otoč vlevo.

Šipka vpravo = otoč vpravo.

Otáčí se na místě, zůstává tedy v tom samém čtverečku.

 

Určitě je nutné modelovat, jak to funguje. Ať už živě, že děti chodí po třídě nebo na tabuli, na zemi... aby děti nedělaly otoč vlevo + krok jako jeden příkaz.

Další produkty od autora Tereza Vítková

123814
Matematika
2., 3.
Ostatní
Najdi stavbu, kterou si myslím podle zadaných indicií - propojení matematiky se čtením s porozuměním. Materiál obsahuje
40.00 Kč
129633
Anglický jazyk
4., 5., 6.
Postřehovky
Materiál obsahuje 24 karet s povoláním. Hru lze využít jako rozcvičku pro celou třídu nebo při práci ve dvojicích. Jedno
35.00 Kč
157129
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Didaktické hry
24 profesí - karty hra " I have got.../Who has got...? Materiál obsahuje: karty (flashcards), kde je obrázek a název
40.00 Kč
157317
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Balíček LES - rozvrh hodin, přání do školního roku, záložky do knížky, cedulky "vítejte", obal na sešity. Vše v jednom
40.00 Kč
Krokování - nová informatika Krokování - nová informatika
Aktivita je vhodná pro děti na 1. stupni, pokládá základy algoritmizace. Materiál obsahuje: 8 plánků 6 programů Cílem aktivity je přiřadit 6 programů k 6 plánkům. Ke 2 zbývajícím vymyslet vhodnou trasu, kterou zakreslí do sešitu (na papír, tabulku apod.) a nechají spolužáky ověřit správnost postupu. Ověřeno ve 3. ročníku, ale děti dostaly pouze 5 plánků a 4 programy. Čtyři přiřadily a jeden plánovaly. V 5. ročníku už zvládají všechny bez obtíží.   Auto v plánku musí zajet do garáže. Nesmí přejet lidi ani stromy a keře. Šipka směřující nahoru = krok vpřed. Šipka vlevo = otoč vlevo. Šipka vpravo = otoč vpravo. Otáčí se na místě, zůstává tedy v tom samém čtverečku.   Určitě je nutné modelovat, jak to funguje. Ať už živě, že děti chodí po třídě nebo na tabuli, na zemi... aby děti nedělaly otoč vlevo + krok jako jeden příkaz.
UUCZ-262590
Informatika>Přípravy hodiny/lekce>Ostatní>3.>4.>5.
25.00