Krokování - nová informatika

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Počet stran:
Velikost: 652.87 KB
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 2. 2023
Cena:
25 Kč vč. DPH
Sdílet:

Aktivita je vhodná pro děti na 1. stupni, pokládá základy algoritmizace.

Materiál obsahuje:

  • 8 plánků
  • 6 programů

Cílem aktivity je přiřadit 6 programů k 6 plánkům. Ke 2 zbývajícím vymyslet vhodnou trasu, kterou zakreslí do sešitu (na papír, tabulku apod.) a nechají spolužáky ověřit správnost postupu.

Ověřeno ve 3. ročníku, ale děti dostaly pouze 5 plánků a 4 programy. Čtyři přiřadily a jeden plánovaly. V 5. ročníku už zvládají všechny bez obtíží.

 

Auto v plánku musí zajet do garáže. Nesmí přejet lidi ani stromy a keře.

Šipka směřující nahoru = krok vpřed.

Šipka vlevo = otoč vlevo.

Šipka vpravo = otoč vpravo.

Otáčí se na místě, zůstává tedy v tom samém čtverečku.

 

Určitě je nutné modelovat, jak to funguje. Ať už živě, že děti chodí po třídě nebo na tabuli, na zemi... aby děti nedělaly otoč vlevo + krok jako jeden příkaz.

Další produkty od autora Tereza Vítková

329103
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje rozvrh hodin k sestavení. Najdete zde klasické názvy předmětů - matematika, český jazyk, výtvarná
55.00 Kč
123709
Matematika
1.
Ostatní
Co materiál obsahuje: 83 trojúhelníků se 4 příklady (2 na sčítání a 2 na odčítání) Jak materiál používám: zalaminuji a
30.00 Kč
159881
Matematika
1., 2.
Venkovní stezky, aktivity
Zábavná a běhací aktivita na sčítání a odčítání do 20. Vhodná na ven, školu v přírodě, do chodby nebo i do třídy. Není
25.00 Kč
123710
Matematika
2.
Ostatní
Běhací hra do matematiky, která procvičí základní početní operace sčítání, odčítání, násobení a dělení. do 50. Vytvořeno
49.00 Kč
Krokování - nová informatika Krokování - nová informatika
Aktivita je vhodná pro děti na 1. stupni, pokládá základy algoritmizace. Materiál obsahuje: 8 plánků 6 programů Cílem aktivity je přiřadit 6 programů k 6 plánkům. Ke 2 zbývajícím vymyslet vhodnou trasu, kterou zakreslí do sešitu (na papír, tabulku apod.) a nechají spolužáky ověřit správnost postupu. Ověřeno ve 3. ročníku, ale děti dostaly pouze 5 plánků a 4 programy. Čtyři přiřadily a jeden plánovaly. V 5. ročníku už zvládají všechny bez obtíží.   Auto v plánku musí zajet do garáže. Nesmí přejet lidi ani stromy a keře. Šipka směřující nahoru = krok vpřed. Šipka vlevo = otoč vlevo. Šipka vpravo = otoč vpravo. Otáčí se na místě, zůstává tedy v tom samém čtverečku.   Určitě je nutné modelovat, jak to funguje. Ať už živě, že děti chodí po třídě nebo na tabuli, na zemi... aby děti nedělaly otoč vlevo + krok jako jeden příkaz.
UUCZ-262590
Informatika>Přípravy hodiny/lekce>Ostatní>3.>4.>5.
25.00