Krokování - nová informatika

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Velikost: 652.87 KB
Typ souboru: zip
Prodávající Tereza Vítková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 2. 2023
Sdílet:

Aktivita je vhodná pro děti na 1. stupni, pokládá základy algoritmizace.

Materiál obsahuje:

  • 8 plánků
  • 6 programů

Cílem aktivity je přiřadit 6 programů k 6 plánkům. Ke 2 zbývajícím vymyslet vhodnou trasu, kterou zakreslí do sešitu (na papír, tabulku apod.) a nechají spolužáky ověřit správnost postupu.

Ověřeno ve 3. ročníku, ale děti dostaly pouze 5 plánků a 4 programy. Čtyři přiřadily a jeden plánovaly. V 5. ročníku už zvládají všechny bez obtíží.

 

Auto v plánku musí zajet do garáže. Nesmí přejet lidi ani stromy a keře.

Šipka směřující nahoru = krok vpřed.

Šipka vlevo = otoč vlevo.

Šipka vpravo = otoč vpravo.

Otáčí se na místě, zůstává tedy v tom samém čtverečku.

 

Určitě je nutné modelovat, jak to funguje. Ať už živě, že děti chodí po třídě nebo na tabuli, na zemi... aby děti nedělaly otoč vlevo + krok jako jeden příkaz.

Další produkty od autora Tereza Vítková

157316
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Přehled narozenin dětí, měsíce ČJ & AJ, přání pro děti. Materiál obsahuje: 12 měsíců v českém i anglickém jazyce, kde je
45.00 Kč
157318
Český jazyk
2., 3., 4., 5.
Výzdoba třídy
přehled slovních druhů Materiál obsahuje: 1 plakát s přehledem 10 plakátů s 10 slovními druhy Materiál slouží jako
45.00 Kč
119742
Matematika
2., 3.
Ostatní
Materiál slouží jako rozehřátí na začátek hodiny nebo jako rychlá aktivita, když nám na konci hodiny zbyde pár minut
49.00 Kč
202890
Anglický jazyk
3., 4.
Domino
Hry k tématu AUTUMN. Vhodné do anglického jazyka. Materiál obsahuje 3 hry: 1 hru "I have got - Who has got" (16 karet)
49.00 Kč
Krokování - nová informatika Krokování - nová informatika
Aktivita je vhodná pro děti na 1. stupni, pokládá základy algoritmizace. Materiál obsahuje: 8 plánků 6 programů Cílem aktivity je přiřadit 6 programů k 6 plánkům. Ke 2 zbývajícím vymyslet vhodnou trasu, kterou zakreslí do sešitu (na papír, tabulku apod.) a nechají spolužáky ověřit správnost postupu. Ověřeno ve 3. ročníku, ale děti dostaly pouze 5 plánků a 4 programy. Čtyři přiřadily a jeden plánovaly. V 5. ročníku už zvládají všechny bez obtíží.   Auto v plánku musí zajet do garáže. Nesmí přejet lidi ani stromy a keře. Šipka směřující nahoru = krok vpřed. Šipka vlevo = otoč vlevo. Šipka vpravo = otoč vpravo. Otáčí se na místě, zůstává tedy v tom samém čtverečku.   Určitě je nutné modelovat, jak to funguje. Ať už živě, že děti chodí po třídě nebo na tabuli, na zemi... aby děti nedělaly otoč vlevo + krok jako jeden příkaz.
UUCZ-262590
Informatika>Přípravy hodiny/lekce>Ostatní>3.>4.>5.
25.00