Počítačové ikony - Já mám, kdo má?

Předmět:
Počet stran:
14
Velikost: 7.96 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Tereza Sojková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 8. 2025
Sdílet:

Zábavná a didaktická hra, která slouží k procvičení znalostí žáků o pc ikonách.

Sada obsahuje 40 oboustranných kartiček, a je ideální pro žáky 4. a 6. ročníku v rámci předmětu informatika.

Součástí materiálu jsou také pravidla hry a průvodní dopis.

Doporučuji kartičky vytisknout, zalaminovat a vystřihnout, aby vydržely opakované používání.

Další produkty od autora Tereza Sojková

782635
Přírodověda
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Domino
Představuji vám vzdělávací hru DOMINO na téma horniny a nerosty. Materiál obsahuje 30 hracích kartiček, které jsou
35.00 Kč
810323
Přírodověda
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Hra obsahuje 20 hracích kartiček. Tento materiál je ideální pro žáky 4. a 5. ročníku v rámci předmětu přírodověda, ale
30.00 Kč
988317
Informatika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 16 pixelových obrázků a 8 návodů k dekódování čtyř obrázků. Propojuje informatiku, matematiku a
45.00 Kč
781457
Biologie
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Představuji Vám hru DOMINO na téma kosterní soustava. Obsahem materiálu je 32 hracích kartiček. Domino je vhodné pro
35.00 Kč
Počítačové ikony - Já mám, kdo má? Počítačové ikony - Já mám, kdo má?
Zábavná a didaktická hra, která slouží k procvičení znalostí žáků o pc ikonách.Sada obsahuje 40 oboustranných kartiček, a je ideální pro žáky 4. a 6. ročníku v rámci předmětu informatika.Součástí materiálu jsou také pravidla hry a průvodní dopis.Doporučuji kartičky vytisknout, zalaminovat a vystřihnout, aby vydržely opakované používání.
UUCZ-926043
Informatika>Já mám, kdo má>4.>5.>6.>7.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🤖 Programování>🔍 Šifry
35.00