Počítačové ikony - Já mám, kdo má?

Předmět:
Počet stran:
14
Velikost: 7.96 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Tereza Sojková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 8. 2025
Sdílet:

Zábavná a didaktická hra, která slouží k procvičení znalostí žáků o pc ikonách.

Sada obsahuje 40 oboustranných kartiček, a je ideální pro žáky 4. a 6. ročníku v rámci předmětu informatika.

Součástí materiálu jsou také pravidla hry a průvodní dopis.

Doporučuji kartičky vytisknout, zalaminovat a vystřihnout, aby vydržely opakované používání.

Další produkty od autora Tereza Sojková

829769
Přírodověda
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Kartičky „Já mám, kdo má?“ představují zábavnou a efektivní didaktickou hru zaměřenou na otestování poznávacích
35.00 Kč
781476
Přírodověda
4., 5.
Já mám, kdo má
Kartičky "Já mám, kdo má?" jsou zábavnou didaktickou hrou sloužící k opakování znalostí o ekosystému lesa. Materiál
40.00 Kč
781457
Biologie
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Představuji Vám hru DOMINO na téma kosterní soustava. Obsahem materiálu je 32 hracích kartiček. Domino je vhodné pro
35.00 Kč
928433
Přírodověda
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
Tento LAPBOOK pomůže dětem se lépe se orientovat v podnebných pásech a usnadní jim učení. Obsahuje navíc i doplňovací
35.00 Kč
Počítačové ikony - Já mám, kdo má? Počítačové ikony - Já mám, kdo má?
Zábavná a didaktická hra, která slouží k procvičení znalostí žáků o pc ikonách.Sada obsahuje 40 oboustranných kartiček, a je ideální pro žáky 4. a 6. ročníku v rámci předmětu informatika.Součástí materiálu jsou také pravidla hry a průvodní dopis.Doporučuji kartičky vytisknout, zalaminovat a vystřihnout, aby vydržely opakované používání.
UUCZ-926043
Informatika>Já mám, kdo má>4.>5.>6.>7.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🤖 Programování>🔍 Šifry
35.00