Dopravní prostředky – třídění podle prostředí a slovníček

Počet stran:
23
Velikost: 19.53 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZOMARA Kidos
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 3. 2025
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 4 různá pozadí (vzduch, voda, silnice a město)
  • 61 druhů dopravních prostředků 
  • Slovníček dopravních prostředků s obrázky a názvy pro rozšíření slovní zásoby (nebo pro první čtení)
 

Výukový charakter:

Materiál je zaměřen na třídění různých druhů dopravních prostředků podle prostředí, kde se pohybují (vzduch, voda, silnice + město).

  • Kategorizace a logické myšlení: Děti se učí přiřazovat dopravní prostředky k správnému prostředí, čímž rozvíjí schopnost třídění a organizace informací.
  • Rozvoj slovní zásoby: Děti objevují nové pojmy spojené s různými typy dopravních prostředků, jako jsou letadla, plavidla a pracovní vozidla.
  • Vizuální vnímání: Díky rozmanitým ilustracím dopravních prostředků se děti učí rozlišovat tvary a typy vozidel. Tento materiál je vhodný pro využití v dopravní výchově, ale také může být začleněn do výuky o světě okolo nás, kde děti mohou prozkoumat různé typy dopravy.
 

Metodický návod:

Materiál lze použít pro individuální i skupinovou práci.

  • Individuální práce: Děti si samostatně vybírají jednotlivé dopravní prostředky a přiřazují je k příslušným kategoriím (např. letadlo k obloze, loď k vodě).
  • Skupinová práce: Ve skupinách mohou děti diskutovat o tom, kam který dopravní prostředek patří, a společně se rozhodnout, jak je správně roztřídit.
  • Logopedie a speciální pedagogika: Při práci s obrázky mohou děti popisovat jednotlivé dopravní prostředky a procvičovat výslovnost a slovní zásobu. Materiál je také vhodný pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, které potřebují vizuální podporu při učení.

Další produkty od autora ZOMARA Kidos

819130
Český jazyk
Školní družina, 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Pomozte policistům uspořádat důkazy a naučte se při tom hravě řadit slova podle abecedy! 56 napínavých detektivních
43.00 Kč
751292
Nezařazené k předmětu
Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Obsah materiálu: Materiál obsahuje 44 karet, z nichž každá tvoří polovinu unikátní dvojice. Karty zobrazují různé role
35.00 Kč
736101
Matematika
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Obsah materiálu: 3 pracovní listy s příklady do 5: sčítání, odčítání, mix příkladů 3 pracovní listy s příklady do 10
40.00 Kč
747485
Matematika
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah materiálu: 50 řetězových příkladů (sčítání a odčítání 0 až 10) nebo 10 pracovních listů s pěti příklady na stránce
40.00 Kč
Dopravní prostředky – třídění podle prostředí a slovníček Dopravní prostředky – třídění podle prostředí a slovníček
Obsah materiálu:4 různá pozadí (vzduch, voda, silnice a město)61 druhů dopravních prostředků Slovníček dopravních prostředků s obrázky a názvy pro rozšíření slovní zásoby (nebo pro první čtení)
 
Výukový charakter:Materiál je zaměřen na třídění různých druhů dopravních prostředků podle prostředí, kde se pohybují (vzduch, voda, silnice + město).Kategorizace a logické myšlení: Děti se učí přiřazovat dopravní prostředky k správnému prostředí, čímž rozvíjí schopnost třídění a organizace informací.Rozvoj slovní zásoby: Děti objevují nové pojmy spojené s různými typy dopravních prostředků, jako jsou letadla, plavidla a pracovní vozidla.Vizuální vnímání: Díky rozmanitým ilustracím dopravních prostředků se děti učí rozlišovat tvary a typy vozidel. Tento materiál je vhodný pro využití v dopravní výchově, ale také může být začleněn do výuky o světě okolo nás, kde děti mohou prozkoumat různé typy dopravy.
 
Metodický návod:Materiál lze použít pro individuální i skupinovou práci.Individuální práce: Děti si samostatně vybírají jednotlivé dopravní prostředky a přiřazují je k příslušným kategoriím (např. letadlo k obloze, loď k vodě).Skupinová práce: Ve skupinách mohou děti diskutovat o tom, kam který dopravní prostředek patří, a společně se rozhodnout, jak je správně roztřídit.Logopedie a speciální pedagogika: Při práci s obrázky mohou děti popisovat jednotlivé dopravní prostředky a procvičovat výslovnost a slovní zásobu. Materiál je také vhodný pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, které potřebují vizuální podporu při učení.
UUCZ-685356
Logopedie>Strukturované učení>Nezařazené k předmětu>Skládačky>Pracovní listy>Ostatní>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🚘 Dopravní prostředky
30.00