Dopravní prostředky – třídění podle prostředí a slovníček

Počet stran:
23
Velikost: 19.53 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 10. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 4 různá pozadí (vzduch, voda, silnice a město)
  • 61 druhů dopravních prostředků 
  • Slovníček dopravních prostředků s obrázky a názvy pro rozšíření slovní zásoby (nebo pro první čtení)
 

Výukový charakter:

Materiál je zaměřen na třídění různých druhů dopravních prostředků podle prostředí, kde se pohybují (vzduch, voda, silnice + město).

  • Kategorizace a logické myšlení: Děti se učí přiřazovat dopravní prostředky k správnému prostředí, čímž rozvíjí schopnost třídění a organizace informací.
  • Rozvoj slovní zásoby: Děti objevují nové pojmy spojené s různými typy dopravních prostředků, jako jsou letadla, plavidla a pracovní vozidla.
  • Vizuální vnímání: Díky rozmanitým ilustracím dopravních prostředků se děti učí rozlišovat tvary a typy vozidel. Tento materiál je vhodný pro využití v dopravní výchově, ale také může být začleněn do výuky o světě okolo nás, kde děti mohou prozkoumat různé typy dopravy.
 

Metodický návod:

Materiál lze použít pro individuální i skupinovou práci.

  • Individuální práce: Děti si samostatně vybírají jednotlivé dopravní prostředky a přiřazují je k příslušným kategoriím (např. letadlo k obloze, loď k vodě).
  • Skupinová práce: Ve skupinách mohou děti diskutovat o tom, kam který dopravní prostředek patří, a společně se rozhodnout, jak je správně roztřídit.
  • Logopedie a speciální pedagogika: Při práci s obrázky mohou děti popisovat jednotlivé dopravní prostředky a procvičovat výslovnost a slovní zásobu. Materiál je také vhodný pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, které potřebují vizuální podporu při učení.

Další produkty od autora ZOMARA Kidos - Pavlína Stodolová

683641
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Obsah materiálu: Materiál „Číselné párování – na sucháč“ je zaměřen na procvičování číselné řady do 10 formou vizuálních
30.00 Kč
685419
Prvouka
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Obsah materiálu: 4 pracovní listy, na kterých jsou dopravní prostředky a jejich stíny 1 pozadí pro doplnění hry a práce
25.00 Kč
683638
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Tabulka POČÍTEJ DO 10 Obsah materiálu: Tento materiál je zaměřen na procvičování počítání do 10 formou hravé aktivity s
30.00 Kč
683838
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Obsah materiálu: 10 pracovních listů 12 druhů ovoce na vystřižení 2 velikosti krokodýlů 2 podnosy pro porovnávání
35.00 Kč
Dopravní prostředky – třídění podle prostředí a slovníček Dopravní prostředky – třídění podle prostředí a slovníček
Obsah materiálu:4 různá pozadí (vzduch, voda, silnice a město)61 druhů dopravních prostředků Slovníček dopravních prostředků s obrázky a názvy pro rozšíření slovní zásoby (nebo pro první čtení)
 
Výukový charakter:Materiál je zaměřen na třídění různých druhů dopravních prostředků podle prostředí, kde se pohybují (vzduch, voda, silnice + město).Kategorizace a logické myšlení: Děti se učí přiřazovat dopravní prostředky k správnému prostředí, čímž rozvíjí schopnost třídění a organizace informací.Rozvoj slovní zásoby: Děti objevují nové pojmy spojené s různými typy dopravních prostředků, jako jsou letadla, plavidla a pracovní vozidla.Vizuální vnímání: Díky rozmanitým ilustracím dopravních prostředků se děti učí rozlišovat tvary a typy vozidel. Tento materiál je vhodný pro využití v dopravní výchově, ale také může být začleněn do výuky o světě okolo nás, kde děti mohou prozkoumat různé typy dopravy.
 
Metodický návod:Materiál lze použít pro individuální i skupinovou práci.Individuální práce: Děti si samostatně vybírají jednotlivé dopravní prostředky a přiřazují je k příslušným kategoriím (např. letadlo k obloze, loď k vodě).Skupinová práce: Ve skupinách mohou děti diskutovat o tom, kam který dopravní prostředek patří, a společně se rozhodnout, jak je správně roztřídit.Logopedie a speciální pedagogika: Při práci s obrázky mohou děti popisovat jednotlivé dopravní prostředky a procvičovat výslovnost a slovní zásobu. Materiál je také vhodný pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, které potřebují vizuální podporu při učení.
UUCZ-685356
Logopedie>Strukturované učení>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Ostatní>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>Dopravní prostředky
30.00