Dopravní prostředky – třídění podle prostředí a slovníček

Počet stran:
23
Velikost: 19.53 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZOMARA Kidos
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 3. 2025
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 4 různá pozadí (vzduch, voda, silnice a město)
  • 61 druhů dopravních prostředků 
  • Slovníček dopravních prostředků s obrázky a názvy pro rozšíření slovní zásoby (nebo pro první čtení)
 

Výukový charakter:

Materiál je zaměřen na třídění různých druhů dopravních prostředků podle prostředí, kde se pohybují (vzduch, voda, silnice + město).

  • Kategorizace a logické myšlení: Děti se učí přiřazovat dopravní prostředky k správnému prostředí, čímž rozvíjí schopnost třídění a organizace informací.
  • Rozvoj slovní zásoby: Děti objevují nové pojmy spojené s různými typy dopravních prostředků, jako jsou letadla, plavidla a pracovní vozidla.
  • Vizuální vnímání: Díky rozmanitým ilustracím dopravních prostředků se děti učí rozlišovat tvary a typy vozidel. Tento materiál je vhodný pro využití v dopravní výchově, ale také může být začleněn do výuky o světě okolo nás, kde děti mohou prozkoumat různé typy dopravy.
 

Metodický návod:

Materiál lze použít pro individuální i skupinovou práci.

  • Individuální práce: Děti si samostatně vybírají jednotlivé dopravní prostředky a přiřazují je k příslušným kategoriím (např. letadlo k obloze, loď k vodě).
  • Skupinová práce: Ve skupinách mohou děti diskutovat o tom, kam který dopravní prostředek patří, a společně se rozhodnout, jak je správně roztřídit.
  • Logopedie a speciální pedagogika: Při práci s obrázky mohou děti popisovat jednotlivé dopravní prostředky a procvičovat výslovnost a slovní zásobu. Materiál je také vhodný pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, které potřebují vizuální podporu při učení.

Další produkty od autora ZOMARA Kidos

754281
Český jazyk
Školní družina, 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Obsah materiálu: 3 obrázky se zimní tématikou: ilustrované scény plné detailů, které zaujmou děti. 3 pracovní listy
40.00 Kč
766959
Matematika
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Obsah materiálu: Čísla 0–10 ve dvou velikostech: Velké nebo malé karty s čísly. Zvolte podle toho, jaké máte možnosti ve
40.00 Kč
683937
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Obsah materiálu: 6 názorně zpracovaných listů s vyjádřením čísel 0 až 6 30 pracovních listů pro jednotlivá čísla (lehčí
40.00 Kč
743537
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 50 hracích karet s ilustracemi povolání a předmětů k přiřazení 26 demonstračních karet pro úvodní
40.00 Kč
Dopravní prostředky – třídění podle prostředí a slovníček Dopravní prostředky – třídění podle prostředí a slovníček
Obsah materiálu:4 různá pozadí (vzduch, voda, silnice a město)61 druhů dopravních prostředků Slovníček dopravních prostředků s obrázky a názvy pro rozšíření slovní zásoby (nebo pro první čtení)
 
Výukový charakter:Materiál je zaměřen na třídění různých druhů dopravních prostředků podle prostředí, kde se pohybují (vzduch, voda, silnice + město).Kategorizace a logické myšlení: Děti se učí přiřazovat dopravní prostředky k správnému prostředí, čímž rozvíjí schopnost třídění a organizace informací.Rozvoj slovní zásoby: Děti objevují nové pojmy spojené s různými typy dopravních prostředků, jako jsou letadla, plavidla a pracovní vozidla.Vizuální vnímání: Díky rozmanitým ilustracím dopravních prostředků se děti učí rozlišovat tvary a typy vozidel. Tento materiál je vhodný pro využití v dopravní výchově, ale také může být začleněn do výuky o světě okolo nás, kde děti mohou prozkoumat různé typy dopravy.
 
Metodický návod:Materiál lze použít pro individuální i skupinovou práci.Individuální práce: Děti si samostatně vybírají jednotlivé dopravní prostředky a přiřazují je k příslušným kategoriím (např. letadlo k obloze, loď k vodě).Skupinová práce: Ve skupinách mohou děti diskutovat o tom, kam který dopravní prostředek patří, a společně se rozhodnout, jak je správně roztřídit.Logopedie a speciální pedagogika: Při práci s obrázky mohou děti popisovat jednotlivé dopravní prostředky a procvičovat výslovnost a slovní zásobu. Materiál je také vhodný pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, které potřebují vizuální podporu při učení.
UUCZ-685356
Logopedie>Strukturované učení>Nezařazené k předmětu>Skládačky>Pracovní listy>Ostatní>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🚘 Dopravní prostředky
30.00