Dopravní prostředky – třídění podle prostředí a slovníček

Počet stran:
23
Velikost: 19.53 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 10. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 4 různá pozadí (vzduch, voda, silnice a město)
  • 61 druhů dopravních prostředků 
  • Slovníček dopravních prostředků s obrázky a názvy pro rozšíření slovní zásoby (nebo pro první čtení)
 

Výukový charakter:

Materiál je zaměřen na třídění různých druhů dopravních prostředků podle prostředí, kde se pohybují (vzduch, voda, silnice + město).

  • Kategorizace a logické myšlení: Děti se učí přiřazovat dopravní prostředky k správnému prostředí, čímž rozvíjí schopnost třídění a organizace informací.
  • Rozvoj slovní zásoby: Děti objevují nové pojmy spojené s různými typy dopravních prostředků, jako jsou letadla, plavidla a pracovní vozidla.
  • Vizuální vnímání: Díky rozmanitým ilustracím dopravních prostředků se děti učí rozlišovat tvary a typy vozidel. Tento materiál je vhodný pro využití v dopravní výchově, ale také může být začleněn do výuky o světě okolo nás, kde děti mohou prozkoumat různé typy dopravy.
 

Metodický návod:

Materiál lze použít pro individuální i skupinovou práci.

  • Individuální práce: Děti si samostatně vybírají jednotlivé dopravní prostředky a přiřazují je k příslušným kategoriím (např. letadlo k obloze, loď k vodě).
  • Skupinová práce: Ve skupinách mohou děti diskutovat o tom, kam který dopravní prostředek patří, a společně se rozhodnout, jak je správně roztřídit.
  • Logopedie a speciální pedagogika: Při práci s obrázky mohou děti popisovat jednotlivé dopravní prostředky a procvičovat výslovnost a slovní zásobu. Materiál je také vhodný pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, které potřebují vizuální podporu při učení.

Další produkty od autora ZOMARA Kidos - Pavlína Stodolová

697863
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Obsah materiálu: pracovní list s dálnicí 13 barevných autíček orientovaných v obou směrech (doprava a doleva) 60
35.00 Kč
690916
Matematika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Obsah materiálu: 80 kartiček s obrázky různých dopravních prostředků a čísly Výukový charakter: Materiál je zaměřen na
35.00 Kč
686119
Logopedie
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Postřehovky
Obsah materiálu: Pracovní list s tabulkou pro doplňování dinosaurů 9 kartiček s dinosaury 40 hracích kartiček s
35.00 Kč
685416
Prvouka
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Obsah materiálu: 3 pracovní listy, na kterých jsou dopravní prostředky a jejich stíny 1 pozadí pro doplnění hry a práce
25.00 Kč
Dopravní prostředky – třídění podle prostředí a slovníček Dopravní prostředky – třídění podle prostředí a slovníček
Obsah materiálu:4 různá pozadí (vzduch, voda, silnice a město)61 druhů dopravních prostředků Slovníček dopravních prostředků s obrázky a názvy pro rozšíření slovní zásoby (nebo pro první čtení)
 
Výukový charakter:Materiál je zaměřen na třídění různých druhů dopravních prostředků podle prostředí, kde se pohybují (vzduch, voda, silnice + město).Kategorizace a logické myšlení: Děti se učí přiřazovat dopravní prostředky k správnému prostředí, čímž rozvíjí schopnost třídění a organizace informací.Rozvoj slovní zásoby: Děti objevují nové pojmy spojené s různými typy dopravních prostředků, jako jsou letadla, plavidla a pracovní vozidla.Vizuální vnímání: Díky rozmanitým ilustracím dopravních prostředků se děti učí rozlišovat tvary a typy vozidel. Tento materiál je vhodný pro využití v dopravní výchově, ale také může být začleněn do výuky o světě okolo nás, kde děti mohou prozkoumat různé typy dopravy.
 
Metodický návod:Materiál lze použít pro individuální i skupinovou práci.Individuální práce: Děti si samostatně vybírají jednotlivé dopravní prostředky a přiřazují je k příslušným kategoriím (např. letadlo k obloze, loď k vodě).Skupinová práce: Ve skupinách mohou děti diskutovat o tom, kam který dopravní prostředek patří, a společně se rozhodnout, jak je správně roztřídit.Logopedie a speciální pedagogika: Při práci s obrázky mohou děti popisovat jednotlivé dopravní prostředky a procvičovat výslovnost a slovní zásobu. Materiál je také vhodný pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, které potřebují vizuální podporu při učení.
UUCZ-685356
Logopedie>Strukturované učení>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Ostatní>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🚘 Dopravní prostředky
30.00