Hledání slepičky Josefky a velikonočních vajíček - velikonoční jazyková rozcvička s hrami
Kuřátku se ztratila maminka slepička Josefka. Kuřátko začne obcházet statek a ptát se zvířátek, jestli slepičku neviděly. Přidá se k němu zajíček. Jenže po cestě se začne dít něco divného.... Všechna zvířata hledají své velikonoční malované vajíčko, s kterým se ten den chtěly zúčastnit soutěže o nejkrásnější vajíčko....
Najde kuřátko svoji maminku a velikonoční vajíčka? Pojďme mu pomoci!
Co nás čeká uvnitř pdf:
- Velikonoční příběh s cviky na jazýček (oromotorika) a fonačními cviky
- 16 karet se cviky z pohádky
- Autorské kresby hlavních postav - kuřátka, zajíčka, slepičky, barevná vajíčka, 2 kostky s obrázky
- Barevný obrázek ze statku ke skládání aktivního obrázku, 11 zvířátek k přikládání, černobílá vajíčka k pohybové hledačce, vajíčko k dotvoření
- 3 hry: Skládání obrázku, Hra pro dvojice - s barevnými kostkami - získávání zvířátek a barevných vajíček, Vlastní tvorba aktivního obrázku
- Prostorová hra se šipkami - skládání zvířat podle šipek na kartách, 30 karet
- Velká pohybová velikonoční hledačka vajíček - 3 hry: Hledání ukrytých vajíček, Hledání vajíček podle obrázku, Pozor, ať ti je nevezme
- 11 rýmovaných hádanek se zvířátky - hádanky a zvířátka k přikládání - autorské hádanky od paní M.Vlachové a krátká velikonoční básnička s pobybem
Pro děti ve věku 3-7 let.
Vhodné do MŠ v rámci logochvilek, ale i na domácí procvičování jazýčku :).
Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti.
Příklady:
Kompetence k učení - se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům – rozvíjíme zrakové vnímání (hledání vajíček) , prostorová orientace (skládání zvířátek na obrázek podle šipek)
Vzdělávací oblast – Dítě a jeho tělo - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí - cvičíme jazýček za pomoci karet (oromotorika)