Jak beruška Janinka a brouček Jeník hledali vílu Uspávanku

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
20
Velikost: 27.26 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Markéta Krausová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

Jak beruška Janinka a brouček Jeník hledali vílu Uspávanku -  pohádka s pohybem - jazyková rozcvička + hra 

 

Brouček s beruškou navštívili tetinku Janinku, aby se s ní rozloučili před uspáním vílou Uspávankou. Jenže při zpáteční cestě domů se zdrželi a u své chaloupky zjistili, že už všichni spí.... Co teď? Beruška s broučkem musí najít vílu Uspávanku.... Povede se jim to?

 Při hře se budeme snažit rozsvítit všechny lucerničky a uspat zvířátka, která potkáme.

Pdf obsahuje:

  • pohádka s pohybem - jazyková rozcvička
  • vlastní autorské kresby
  • 16 karet z příběhu - cvičíme s beruškou a broučkem
  • hra - rozsvěcujeme lucerny a uspáváme zvířátka - 4 varianty ke hře
  • 30 karet ke hře
  • 3 různě barevné varianty herních plánků
  • 1 plánek jen s beruškou a broučkem - využijeme vlastní fantazii
  • aktivní obrázek - obrázky k jeho tvorbě
  • najdi rozdíly
  • prázdné karty k vlastnímu dokreslení

Pohádka - jazyková rozcvička + hra je vhodná do MŠ v rámci logochvilek, ale i na domácí procvičování jazýčku :).

 

Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti.
Příklady:
Kompetence k učení - se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům – rozvíjíme sluchové vnímání (když uslyšíš, udělej)
Vzdělávací oblast - Dítě a jeho tělo - rozvíjíme motoriku (oromotoriku mluvidel s beruškou Janinkou a broučkem)

Další produkty od autora Markéta Krausová

186111
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Skřítek Podzimníček se jednou ráno vzbudil a zjistil, že je černobílý. To by ještě nebylo tak hrozné, kdyby podzimní
89.00 Kč
213840
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Ostatní
Jak Andělka a čertík Bonifác hledali čertovský pytel - jazyková rozcvička + hra Čertíka Bonifáce letos vybral Lucifer
65.00 Kč
315639
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Procházka po Zoo Pojďme se s dětmi projít po Zoo, seznámit se s exotickými zvířaty a dozvědět se něco o nich. Během
70.00 Kč
675891
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Halloweenská schovka s kamarády - Pohybové karty s mini aktivitkami Ahoj děti, já jsem Tobík a s mými školkovými
45.00 Kč
Jak beruška Janinka a brouček Jeník hledali vílu Uspávanku Jak beruška Janinka a brouček Jeník hledali vílu Uspávanku
Jak beruška Janinka a brouček Jeník hledali vílu Uspávanku -  pohádka s pohybem - jazyková rozcvička + hra    Brouček s beruškou navštívili tetinku Janinku, aby se s ní rozloučili před uspáním vílou Uspávankou. Jenže při zpáteční cestě domů se zdrželi a u své chaloupky zjistili, že už všichni spí.... Co teď? Beruška s broučkem musí najít vílu Uspávanku.... Povede se jim to?  Při hře se budeme snažit rozsvítit všechny lucerničky a uspat zvířátka, která potkáme. Pdf obsahuje: pohádka s pohybem - jazyková rozcvička vlastní autorské kresby 16 karet z příběhu - cvičíme s beruškou a broučkem hra - rozsvěcujeme lucerny a uspáváme zvířátka - 4 varianty ke hře 30 karet ke hře 3 různě barevné varianty herních plánků 1 plánek jen s beruškou a broučkem - využijeme vlastní fantazii aktivní obrázek - obrázky k jeho tvorbě najdi rozdíly prázdné karty k vlastnímu dokreslení Pohádka - jazyková rozcvička + hra je vhodná do MŠ v rámci logochvilek, ale i na domácí procvičování jazýčku :).   Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti. Příklady: Kompetence k učení - se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům – rozvíjíme sluchové vnímání (když uslyšíš, udělej) Vzdělávací oblast - Dítě a jeho tělo - rozvíjíme motoriku (oromotoriku mluvidel s beruškou Janinkou a broučkem)
UUCZ-200724
Logopedie>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>🍂 Podzim>🧚 Pohádky>🌦️ Roční období
65.00