Jak beruška Janinka a brouček Jeník hledali vílu Uspávanku

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
20
Velikost: 27.26 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

Jak beruška Janinka a brouček Jeník hledali vílu Uspávanku -  pohádka s pohybem - jazyková rozcvička + hra 

 

Brouček s beruškou navštívili tetinku Janinku, aby se s ní rozloučili před uspáním vílou Uspávankou. Jenže při zpáteční cestě domů se zdrželi a u své chaloupky zjistili, že už všichni spí.... Co teď? Beruška s broučkem musí najít vílu Uspávanku.... Povede se jim to?

 Při hře se budeme snažit rozsvítit všechny lucerničky a uspat zvířátka, která potkáme.

Pdf obsahuje:

  • pohádka s pohybem - jazyková rozcvička
  • vlastní autorské kresby
  • 16 karet z příběhu - cvičíme s beruškou a broučkem
  • hra - rozsvěcujeme lucerny a uspáváme zvířátka - 4 varianty ke hře
  • 30 karet ke hře
  • 3 různě barevné varianty herních plánků
  • 1 plánek jen s beruškou a broučkem - využijeme vlastní fantazii
  • aktivní obrázek - obrázky k jeho tvorbě
  • najdi rozdíly
  • prázdné karty k vlastnímu dokreslení

Pohádka - jazyková rozcvička + hra je vhodná do MŠ v rámci logochvilek, ale i na domácí procvičování jazýčku :).

 

Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti.
Příklady:
Kompetence k učení - se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům – rozvíjíme sluchové vnímání (když uslyšíš, udělej)
Vzdělávací oblast - Dítě a jeho tělo - rozvíjíme motoriku (oromotoriku mluvidel s beruškou Janinkou a broučkem)

739587
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Zimní pohybové kartičky s obrázky - 3 v 1 30 obrázkových karet s pohybem ve 2 velikostech : A5, A6, 3 způsoby využití:
60.00 Kč
746905
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Zima - postřehovka v obrázku obrázek ve velikosti 2xA4, 80 obrázků k hledání (40 barevných,40 se stíny), částečně
45.00 Kč
867600
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pexeso
Rodina - Mega pexeso a jiné hry Mega pexeso - velikost jednoho obrázku A5: 20 barevných obrázků, 20 obrázků se stíny, 1x
39.00 Kč
159366
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Najdete v nich více známé hry - oblíbený Pešek chodí okolo; Lepidýlko ; Semafor, ale také ty méně známé nebo neznámé -
75.00 Kč
Jak beruška Janinka a brouček Jeník hledali vílu Uspávanku Jak beruška Janinka a brouček Jeník hledali vílu Uspávanku
Jak beruška Janinka a brouček Jeník hledali vílu Uspávanku -  pohádka s pohybem - jazyková rozcvička + hra    Brouček s beruškou navštívili tetinku Janinku, aby se s ní rozloučili před uspáním vílou Uspávankou. Jenže při zpáteční cestě domů se zdrželi a u své chaloupky zjistili, že už všichni spí.... Co teď? Beruška s broučkem musí najít vílu Uspávanku.... Povede se jim to?  Při hře se budeme snažit rozsvítit všechny lucerničky a uspat zvířátka, která potkáme. Pdf obsahuje: pohádka s pohybem - jazyková rozcvička vlastní autorské kresby 16 karet z příběhu - cvičíme s beruškou a broučkem hra - rozsvěcujeme lucerny a uspáváme zvířátka - 4 varianty ke hře 30 karet ke hře 3 různě barevné varianty herních plánků 1 plánek jen s beruškou a broučkem - využijeme vlastní fantazii aktivní obrázek - obrázky k jeho tvorbě najdi rozdíly prázdné karty k vlastnímu dokreslení Pohádka - jazyková rozcvička + hra je vhodná do MŠ v rámci logochvilek, ale i na domácí procvičování jazýčku :).   Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti. Příklady: Kompetence k učení - se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům – rozvíjíme sluchové vnímání (když uslyšíš, udělej) Vzdělávací oblast - Dítě a jeho tělo - rozvíjíme motoriku (oromotoriku mluvidel s beruškou Janinkou a broučkem)
UUCZ-200724
Logopedie>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>🍂 Podzim>🧚 Pohádky>🌦️ Roční období
65.00