Logopedie - Rozvoj sluchového vnímání
Obsah souboru:
- str. 3 Rýmy
- str. 4 Slabiky
- str. 5 Rozlišení délky slabik (krátká slabika je tečka, dlouhá slabika je čárka)
- str. 6 Délka slabik (krátká slabika je tečka, dlouhá slabika je čárka)
- str. 7 Počáteční slabika - Co do řady nepatří
- str. 8 Počáteční slabika - Spoj obrázky se stejnou počáteční hláskou
- str. 9 Koncová slabika - Co do řady nepatří
- str. 10 Koncová slabika - Spoj obrázky se stejnou koncovou hláskou
- str. 11 Š, Ž, Č - Zakroužkuj správnou barvou zvíře podle toho, jakou hláskou začíná
- str. 12 M, L, H - Zakroužkuj správnou barvou zvíře podle toho, jakou hláskou začíná.
- str. 13 - 14 Sluchové vnímání podobně znějících hlásek -dospělý pojmenujte 1 obrázek z dvojice, dítě ukáže na obrázek (např. cesta/vesta - dospělý ukáže dítěti obrázky a řekne cesta - dítě má ukázat na obrázek cesty)
- str. 15-16 Nesmyslná slova - zní stejně? (Dospělý přečte dítěti dvojici nesmyslných slov a dítě určí, zda jsou stejné. Poté dospělý zaznamená, zda to dítě řeklo správně: ANOxNE)
Lze vytisknout jako brožuru.