Nakrm krokodýla - více a méně, porovnávání množství

Počet stran:
20
Velikost: 7.11 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZOMARA Kidos
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 12. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 10 pracovních listů
  • 12 druhů ovoce na vystřižení
  • 2 velikosti krokodýlů
  • 2 podnosy pro porovnávání množství
  • Bonus ve formě matematických znamének pro různé úrovně obtížnosti
 

Výukový charakter:

Zábavný výukový materiál pomáhá dětem pochopit základní matematické pojmy „méně“ a „více“ pomocí jednoduchého porovnávání množství. Krokodýl má velký hlad a otevírá tlamu směrem tam, kde je více jídla! Děti mohou vkládat různé množství ovoce na dva podnosy a následně rozhodnout, kde je větší množství. 

  • Porovnávání množství: Děti vizuálně rozlišují, kde je více a kde méně. Krokodýl jim pomáhá tento rozdíl identifikovat.
  • Logické uvažování: Rozhodování, kam krokodýl otevře tlamu, vyžaduje logické myšlení a porovnávání dvou sad objektů.
  • Jemná motorika: Vystřihování ovoce a jeho umisťování na podnosy rozvíjí jemné motorické dovednosti. 
 

Metodický návod:

Materiál lze použít individuálně i ve skupinách. 

  • Individuální práce: Dítě samostatně vystřihuje ovoce a umisťuje ho na podnosy, následně rozhoduje, kde je více. Tento proces lze opakovat pro různé kombinace množství.
  • Skupinová práce: Děti mohou pracovat ve dvojicích, kde jedno dítě připraví podnosy s ovocem a druhé rozhoduje, kde je více a méně. Lze z toho udělat soutěž nebo spolupráci při hledání správných odpovědí.
  • Logopedická cvičení: Materiál lze využít i k popisování ovoce a počítání nahlas, což pomáhá dětem s rozvojem řeči a výslovnosti.

Tento materiál je ideální pro předškolní děti, děti v prvních ročnících základní školy a děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Je vhodný nejen pro matematiku, ale i pro logopedická cvičení (popisování ovoce a jeho množství).

Materiál je skvělou pomůckou nejen pro učení matematických pojmů, ale i pro rozvoj komunikačních dovedností dětí.

Další produkty od autora ZOMARA Kidos - Pavlína Stodolová

688470
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Obsah materiálu: 9 listů obsahuje 36 kartiček s obrázky dopravních prostředků – první písmeno ve slově 9 listů obsahuje
35.00 Kč
683758
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Obsah materiálu: 12 pracovních listů zaměřených na počítání Pracovní list s čísly 1 až 5 18 druhů dopravních prostředků
35.00 Kč
724200
Český jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Obsah materiálu: 9 dějových příběhů, každý rozdělený do 3 obrázků znázorňujících posloupnost událostí. 2 variabilní
40.00 Kč
743537
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 50 hracích karet s ilustracemi povolání a předmětů k přiřazení 26 demonstračních karet pro úvodní
40.00 Kč
Nakrm krokodýla - více a méně, porovnávání množství Nakrm krokodýla - více a méně, porovnávání množství
Obsah materiálu:10 pracovních listů12 druhů ovoce na vystřižení2 velikosti krokodýlů2 podnosy pro porovnávání množstvíBonus ve formě matematických znamének pro různé úrovně obtížnosti
 
Výukový charakter:Zábavný výukový materiál pomáhá dětem pochopit základní matematické pojmy „méně“ a „více“ pomocí jednoduchého porovnávání množství. Krokodýl má velký hlad a otevírá tlamu směrem tam, kde je více jídla! Děti mohou vkládat různé množství ovoce na dva podnosy a následně rozhodnout, kde je větší množství. Porovnávání množství: Děti vizuálně rozlišují, kde je více a kde méně. Krokodýl jim pomáhá tento rozdíl identifikovat.Logické uvažování: Rozhodování, kam krokodýl otevře tlamu, vyžaduje logické myšlení a porovnávání dvou sad objektů.Jemná motorika: Vystřihování ovoce a jeho umisťování na podnosy rozvíjí jemné motorické dovednosti. 
 
Metodický návod:Materiál lze použít individuálně i ve skupinách. Individuální práce: Dítě samostatně vystřihuje ovoce a umisťuje ho na podnosy, následně rozhoduje, kde je více. Tento proces lze opakovat pro různé kombinace množství.Skupinová práce: Děti mohou pracovat ve dvojicích, kde jedno dítě připraví podnosy s ovocem a druhé rozhoduje, kde je více a méně. Lze z toho udělat soutěž nebo spolupráci při hledání správných odpovědí.Logopedická cvičení: Materiál lze využít i k popisování ovoce a počítání nahlas, což pomáhá dětem s rozvojem řeči a výslovnosti.Tento materiál je ideální pro předškolní děti, děti v prvních ročnících základní školy a děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Je vhodný nejen pro matematiku, ale i pro logopedická cvičení (popisování ovoce a jeho množství).Materiál je skvělou pomůckou nejen pro učení matematických pojmů, ale i pro rozvoj komunikačních dovedností dětí.
UUCZ-683838
Logopedie>Matematika>Strukturované učení>Pracovní listy>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika
35.00