Rozvoj sluchového vnímání

Kategorie:
Počet stran:
72
Velikost: 99.95 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kačule
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 4. 2025
Sdílet:

Nabízím pracovní listy, které jsou určeny k rozvoji sluchového vnímání u předškolních dětí.

Tento soubor aktivit je zaměřený na rozvoj jazykových dovedností dětí v oblasti sluchového vnímání, rozlišování slabik a jejich délky, stejně jako na vnímaní a reprodukci rytmu.

Děti se prostřednictvím hravých a rytmizovaných činností učí:

  • vnímat rytmickou strukturu slova
  • rozlišovat počet slabik
  • identifikovat a správně napodobovat délku slabik
  • zlepšovat fonematické uvědomění, což je klíčové pro budoucí čtení i psaní.

 

Cílem tohoto materiálu je podpořit rozvoj sluchové diferenciace, jazykového citu a rytmického cítění přirozenou a zábavnou formou. Aktivity jsou navrženy tak, aby je bylo možné snadno zařadit do každodenní práce v mateřské škole či na začátku školní docházky.

Další produkty od autora Kačule

561804
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Já mám, kdo má
Já mám, kdo má? - VODNÍ ŽIVOČICHOVÉ Hledáte jednoduchou, ale účinnou hru, která děti zabaví a zároveň je něco naučí? „Já
25.00 Kč
769753
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Vhodné pro rozvoj logického myšlení a prostorovou představivost. Materiály také lze využít i do kreativní didaktické
40.00 Kč
541215
Dopravní výchova
MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Nabízím obrázky pro práci s robotickou včelkou BEEBOT. Vhodné pro rozvoj logického myšlení a prostorovou představivost
40.00 Kč
588435
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Nabízím materiály k výuce a práci dětí na téma SMYSLY Učení nemusí být nuda! Tyto pracovní listy jsou plné zábavných
40.00 Kč
Rozvoj sluchového vnímání Rozvoj sluchového vnímání
Nabízím pracovní listy, které jsou určeny k rozvoji sluchového vnímání u předškolních dětí.Tento soubor aktivit je zaměřený na rozvoj jazykových dovedností dětí v oblasti sluchového vnímání, rozlišování slabik a jejich délky, stejně jako na vnímaní a reprodukci rytmu.Děti se prostřednictvím hravých a rytmizovaných činností učí:vnímat rytmickou strukturu slovarozlišovat počet slabikidentifikovat a správně napodobovat délku slabikzlepšovat fonematické uvědomění, což je klíčové pro budoucí čtení i psaní. Cílem tohoto materiálu je podpořit rozvoj sluchové diferenciace, jazykového citu a rytmického cítění přirozenou a zábavnou formou. Aktivity jsou navrženy tak, aby je bylo možné snadno zařadit do každodenní práce v mateřské škole či na začátku školní docházky.
UUCZ-854685
Logopedie>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika
40.00