BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – MALÁ NÁSOBILKA – násobení a dělení

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
57
Velikost: 11.85 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 8. 2023
Sdílet:

BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – MALÁ NÁSOBILKA – násobení a dělení

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 30 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy na násobení a dělení v oboru malé násobilky + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy.

Cíl: Zopakování či upevnění znalosti malé násobilky.

Sada obsahuje:

30 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)

list s prázdnou tajenkou k doplnění (2x na stránce)

list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“

průvodní list – návod

list s prázdnou tajenkou k doplnění – ZKRÁCENÁ VERZE – pouze pro prvních 20 karet (3x na stránce)

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).
  2. Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.

ZKRÁCENÁ VERZE: V případě, že byste potřebovali aktivitu „zkrátit“, tak lze vytisknout pouze prvních 20 karet se zadáním + tajenku k doplnění ve zkrácené verzi.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).
  2. Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.
  3. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.
  4. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může napsat informace o tajence – viz pokyny v řešení tajenky.
  5. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

417452
Matematika
4., 5.
Běhací diktát
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 13 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
32.00 Kč
224462
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují příklady na násobení a dělení v rozsahu malé násobilky
25.00 Kč
784569
Matematika
4., 5.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 10 karet s úlohami na téma „Valentýn“ + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje
35.00 Kč
733780
Matematika
4., 5., 6.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují slovní zadání, dle kterého lze určit číselný výsledek (např
28.00 Kč
BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – MALÁ NÁSOBILKA – násobení a dělení BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – MALÁ NÁSOBILKA – násobení a dělení
BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – MALÁ NÁSOBILKA – násobení a děleníPopis aktivity: Aktivita obsahuje 30 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy na násobení a dělení v oboru malé násobilky + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy. Cíl: Zopakování či upevnění znalosti malé násobilky.Sada obsahuje:30 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)list s prázdnou tajenkou k doplnění (2x na stránce)list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“průvodní list – návodlist s prázdnou tajenkou k doplnění – ZKRÁCENÁ VERZE – pouze pro prvních 20 karet (3x na stránce)Možnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.ZKRÁCENÁ VERZE: V případě, že byste potřebovali aktivitu „zkrátit“, tak lze vytisknout pouze prvních 20 karet se zadáním + tajenku k doplnění ve zkrácené verzi.Jak s materiálem pracovat:Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může napsat informace o tajence – viz pokyny v řešení tajenky.Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.Přínos pomůcky:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.
UUCZ-345551
Matematika>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>2.>3.
44.00