BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – MALÁ NÁSOBILKA – násobení a dělení

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
57
Velikost: 11.85 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 8. 2023
Sdílet:

BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – MALÁ NÁSOBILKA – násobení a dělení

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 30 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy na násobení a dělení v oboru malé násobilky + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy.

Cíl: Zopakování či upevnění znalosti malé násobilky.

Sada obsahuje:

30 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)

list s prázdnou tajenkou k doplnění (2x na stránce)

list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“

průvodní list – návod

list s prázdnou tajenkou k doplnění – ZKRÁCENÁ VERZE – pouze pro prvních 20 karet (3x na stránce)

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).
  2. Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.

ZKRÁCENÁ VERZE: V případě, že byste potřebovali aktivitu „zkrátit“, tak lze vytisknout pouze prvních 20 karet se zadáním + tajenku k doplnění ve zkrácené verzi.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).
  2. Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.
  3. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.
  4. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může napsat informace o tajence – viz pokyny v řešení tajenky.
  5. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

573799
Matematika
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 28 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
44.00 Kč
387347
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet s příklady na sčítání a odčítání do 100 (s přechodem přes 10 i bez něj
26.00 Kč
90589
Matematika
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet. Obě sady slouží k procvičení násobení desetinných čísel. První sada
30.00 Kč
723259
Matematika
7.
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet na procvičení dělení zlomků. První sada obsahuje jednodušší příklady
32.00 Kč
BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – MALÁ NÁSOBILKA – násobení a dělení BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – MALÁ NÁSOBILKA – násobení a dělení
BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – MALÁ NÁSOBILKA – násobení a děleníPopis aktivity: Aktivita obsahuje 30 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy na násobení a dělení v oboru malé násobilky + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy. Cíl: Zopakování či upevnění znalosti malé násobilky.Sada obsahuje:30 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)list s prázdnou tajenkou k doplnění (2x na stránce)list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“průvodní list – návodlist s prázdnou tajenkou k doplnění – ZKRÁCENÁ VERZE – pouze pro prvních 20 karet (3x na stránce)Možnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.ZKRÁCENÁ VERZE: V případě, že byste potřebovali aktivitu „zkrátit“, tak lze vytisknout pouze prvních 20 karet se zadáním + tajenku k doplnění ve zkrácené verzi.Jak s materiálem pracovat:Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může napsat informace o tajence – viz pokyny v řešení tajenky.Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.Přínos pomůcky:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.
UUCZ-345551
Matematika>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>2.>3.
44.00