BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – DESETINNÁ ČÍSLA

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
49
Velikost: 11.19 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 26 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy na opakování desetinných čísel + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy.

Cíl: Zopakování či upevnění znalosti desetinných čísel (zápis, čtení, porovnávání, základní početní operace, aplikační úlohy).

Sada obsahuje:

26 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)

list s prázdnou tajenkou k doplnění (3x na stránce)

list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“

průvodní list - návod

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).
  2. Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).
  2. Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.
  3. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.
  4. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace o tajence (je třeba mít k dispozici mobil s internetovým připojením, případně školní tablety, PC, chromebooky apod.).
  5. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.
  5. V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu.

Zdroj obrázků v materiálu: vlastní

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

136147
Matematika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 36 karet na procvičení procenta a procentové části z celku. Cíl: Zopakování či
25.00 Kč
-8 % 25 Kč
23 Kč
73934
Matematika
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet. Obě slouží k procvičení sčítání a odčítání zlomků, první je jednodušší
30.00 Kč
-9 % 30 Kč
27,3 Kč
297886
Matematika
3., 4., 5.
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet. Obě sady slouží k procvičení sčítání, odčítání, násobení a dělení
26.00 Kč
-9 % 26 Kč
23,66 Kč
261870
Matematika
5., 7.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují zadání vyjádření části celku pomocí zlomku a výsledek
26.00 Kč
-9 % 26 Kč
23,66 Kč
BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – DESETINNÁ ČÍSLA BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – DESETINNÁ ČÍSLA
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 26 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy na opakování desetinných čísel + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy. Cíl: Zopakování či upevnění znalosti desetinných čísel (zápis, čtení, porovnávání, základní početní operace, aplikační úlohy). Sada obsahuje: 26 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku) list s prázdnou tajenkou k doplnění (3x na stránce) list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“ průvodní list - návod Možnosti použití: Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet). Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“. Jak s materiálem pracovat: Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu). Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace o tajence (je třeba mít k dispozici mobil s internetovým připojením, případně školní tablety, PC, chromebooky apod.). Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám. Přínos pomůcky: Aktivizace žáků. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti. V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu. Zdroj obrázků v materiálu: vlastní
UUCZ-337144
Matematika>Běhací diktát>6.
44.00