DESETINNÁ ČÍSLA s kolíčky (shrnutí učiva)

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 2.58 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 5. 2023
-9 % 36 Kč
32,76 Kč
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 54 karet na procvičení desetinných čísel (zápis a čtení, zaokrouhlování, porovnávání, sčítání, odčítání, násobení, dělení, vyjádření části celku).

Cíl: Zopakování či upevnění učiva na téma desetinná čísla.

Sada obsahuje:

strana 1:      pokyny pro učitele

strana 2-7: karty k rozstříhání a zalaminování

Výroba pomůcky:

  1. Pomůcku vytiskneme. Poté vystřihneme celou kartičku (tj. až po světlý okraj).
  2. Kartičku zohneme v místě čárkované čáry a zalaminujeme.
  3. K pomůcce dodáme jeden malý kolíček. Jestliže má na aktivitě pracovat více žáků, je vhodné dát kolíčků více (pro každého člena skupiny jeden kolíček).

Jak s materiálem pracovat:

  1. SAMOSTATNÁ PRÁCE: Žák dostane několik karet (případně i celou sadu) + 3 kolíčky. Vezme si kartu, vyřeší úlohu, umístí kolíček na správnou odpověď (někde je více správných možností). Správnost ověří otočením karty (správné řešení je označeno puntíkem). Tato aktivita je vhodná např. i pro žáky jako „práce navíc“, pokud mají hotovou zadanou práci.
  2. SKUPINOVÁ PRÁCE: Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích) + příslušný počet kolíčků. Dále žáci pracují stejným způsobem, jako při samostatné práci.
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které úlohy dělaly žákům největší problém apod.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. Díky samokontrole žáků se rozvíjí jejich samostatnost a zodpovědnost.

Zdroj obrázků v materiálu: vlastní

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

153038
Chemie
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet k procvičení názvosloví. První sada slouží k procvičení názvosloví oxidů
30.00 Kč
329566
Fyzika
5., 6.
Běhací diktát
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 32 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
45.00 Kč
530408
Matematika
4., 5.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – ZÁKLADNÍ POČETNÍ OPERACE DO 1000 – sčítání, odčítání, násobení a dělení Popis aktivity
44.00 Kč
94976
Matematika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: V sadě jsou dvě sady na násobení a dělení celých čísel. První sada je jednodušší (v oboru malé násobilky
30.00 Kč
-9 % 30 Kč
27,3 Kč
DESETINNÁ ČÍSLA s kolíčky (shrnutí učiva) DESETINNÁ ČÍSLA s kolíčky (shrnutí učiva)
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 54 karet na procvičení desetinných čísel (zápis a čtení, zaokrouhlování, porovnávání, sčítání, odčítání, násobení, dělení, vyjádření části celku). Cíl: Zopakování či upevnění učiva na téma desetinná čísla. Sada obsahuje: strana 1:      pokyny pro učitele strana 2-7: karty k rozstříhání a zalaminování Výroba pomůcky: Pomůcku vytiskneme. Poté vystřihneme celou kartičku (tj. až po světlý okraj). Kartičku zohneme v místě čárkované čáry a zalaminujeme. K pomůcce dodáme jeden malý kolíček. Jestliže má na aktivitě pracovat více žáků, je vhodné dát kolíčků více (pro každého člena skupiny jeden kolíček). Jak s materiálem pracovat: SAMOSTATNÁ PRÁCE: Žák dostane několik karet (případně i celou sadu) + 3 kolíčky. Vezme si kartu, vyřeší úlohu, umístí kolíček na správnou odpověď (někde je více správných možností). Správnost ověří otočením karty (správné řešení je označeno puntíkem). Tato aktivita je vhodná např. i pro žáky jako „práce navíc“, pokud mají hotovou zadanou práci. SKUPINOVÁ PRÁCE: Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích) + příslušný počet kolíčků. Dále žáci pracují stejným způsobem, jako při samostatné práci. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které úlohy dělaly žákům největší problém apod. Přínos pomůcky: Aktivizace žáků. Podpora spolupráce mezi žáky. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky. Díky samokontrole žáků se rozvíjí jejich samostatnost a zodpovědnost. Zdroj obrázků v materiálu: vlastní
UUCZ-307074
Matematika>Kolíčkování>6.
36.00